تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819685775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه واتس آپ برای جذب کاربرهای بیشتر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نقشه واتس آپ برای جذب کاربرهای بیشتر




آپدیت اخیر واتزاپ برای اندروید ویژگی شگفت انگیزی را به برنامه افزوده است: سیستم رمزگذاری قدرتمند End-to-End که به صورت پیش فرض فعال می شود.





دیجیاتو: آپدیت اخیر واتزاپ برای اندروید ویژگی شگفت انگیزی را به برنامه افزوده است: سیستم رمزگذاری قدرتمند End-to-End که به صورت پیش فرض فعال می شود.

این سیستم، قدرتمند ترین حفاظ امنیتی برای هر اپلیکیشن ارسال پیام محسوب می شود. واتزاپ با همکاری Open Whisper Systems و به وسیله کدهای متن باز، ویژگی اخیر را به اپ اضافه نموده که باعث می شود این شرکت حتی سیستم امنیتی بهتر و قدرتمند تری نسبت به رقبای بزرگی چون گوگل، مایکروسافت و اپل داشته باشد.

هنوز مشخص نیست این آپدیت چه زمانی برای سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد اما عرضه آن برای اندروید به اندازه کافی نشان از اهمیت اطلاعات کاربران برای واتزاپ دارد.

End-to-End یک سیستم رمزگذاری پیچیده و حرفه ای است که به ارائه دهنده این سرویس اجازه دسترسی به پیام کاربران را نمی دهد، حتی اگر دولت آمریکا و سازمان های امنیت ملی از آن ها بخواهند اطلاعات را به اشتراک بگذارند، واتزاپ قادر به ارائه هیچگونه اطلاعاتی نیست.

در حقیقت، فقط کاربرانی که در دو سوی مکالمه قرار دارند می توانند پیام ها را به صورت واضح مشاهده نمایند.

حتی اگر دولت آمریکا و سازمان های امنیت ملی از آن ها بخواهند اطلاعات را به اشتراک بگذارند، واتزاپ قادر به ارائه هیچگونه اطلاعاتی نیست.

اپ های ارتباطی و پیام رسانی دیگری هم مانند تلگرام، کریپتوکت و سایلنت تکست هستند که از ویژگی End-to-End بهره می برند اما واتزاپ با ۶۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، بزرگ ترین آن ها محسوب می شود.

شرکت Open Whisper Systems بیشتر به خاطر ساخت اپلیکیشن های سیگنال، ردفون و TextSecure شهرت دارد. واتزاپ نگاه ویژه ای به TextSecure داشت که حتی در صورت حمله به سیستم و ایجاد رخنه امنیتی، باز هم پیام ها رمزگذاری شده باقی می مانند. مدتی پیش، OWS اطلاعات و کدها را به صورت متن باز منتشر نمود و در زمینه امنیتی اعتبار بالایی پیدا کرد.

مدیر ارشد بخش تکنولوژی OWS می گوید برای آماده کردن پروتوکول های TextSecure و اجرای آن روی واتزاپ، ۶ ماه زمان صرف شد.

این شرکت همچنان به توسعه اپلیکیشن و سیستم امنیتی خود ادامه خواهد داد اما در آینده همچنان با شرکت های بزرگ چون واتزاپ تعامل و همکاری برقرار خواهند کرد.







تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن