تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به مهارت آموزی و تخصص جوانان یک وظیفه ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس فنی ‌و حرفه‌ای دلیجان در گفت ‌و گو با پانا: توجه به مهارت آموزی و تخصص جوانان یک وظیفه ضروری است خبرگزاری پانا: رئیس فنی ‌و حرفه‌ای دلیجان گفت: توجه جامعه به مهارت آموزی و سوق دادن جوانان به سمت تخصص یکی از وظایف اصلی این مرکز است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر ساعت 11:17



توکلی زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در این برهه از زمان نیاز امروز و آینده جامعه و اقتصاد کشور به تخصص، بیشتر احساس می شود.
وی با اشاره به اینکه توسعه منابع انسانی نیاز جامعه است ادامه داد: مباحث تئوری و آموزش های قشر جوان سهم کمی در جامعه دارد لذا جهت توسعه کشور و توسعه اقتصاد باید به این امر توجه فراوانی داشت.
رئیس فنی ‌و حرفه‌ای دلیجان بیان کرد: در این مرکز دوره‌های تخصصی برق، مکانیک خودرو، جوشکاری و... برگزار می‌شود و به همین دلیل تعداد جوانان مهارت ‌دیده جویای کار و علاقه‌مند به این رشته ها در سطح شهرستان رو به افزایش است.
توکلی زاده اظهار داشت: این مرکز دوره های آموزشی را درکمپ ها و زندان ها نیز برگزار می کند و تاکنون رتبه سوم را در بخش برادارن از لحاظ جذب داوطلب و آموزش بدست آورده است و به مناسبت های مختلف نمایشگاه هایی نیز از کار داوطلبان برپا کرده است.
وی بیان کرد: همچنین دوره آموزشی برق و تزئینات پراید و سرویس نگهداری خودرو ویژه سربازان با هدف توانمند کردن سربازان جهت ایجاد اشتغال پس از انجام خدمت سربازی برگزار شد.
رئیس فنی ‌و حرفه‌ای دلیجان خاطرنشان کرد: این مرکز تاکنون دو مرحله از دوره های آموزشی مهارتی برای اتباع افغان را برگزار کرده است و هنرجویان درپایان این دوره ها، پس از قبولی در آزمون های تئوری و عملی، گواهینامه معتبر از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دریافت می کنند.

توکلی زاده گفت: جهت ارتقاء توانمندی‌های شاغلین در صنایع به ویژه صنایع مادر، این مرکز آموزشی آمادگی، آموزش به داوطلبان و سایر نهاده و موسسات دولتی را در دستور کار دارد.
وی با اشاره به برخی مشکلات صنایع که ناشی از عدم وجود تخصص و مهارت لازم در کارگران است، راهکار رفع این مشکلات را استفاده از دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت مراکز فنی و حرفه‌ای دانست.
رئیس فنی ‌و حرفه‌ای دلیجان گفت: با توجه اینکه این شهرستان صنعتی است اکثر کارآموزان بعد از گذراندن دوره های آموزش جذب کار یا در برخی مواقع جهت دریافت وام خوداشتغالی به صندوق مهر امام رضا معرفی می شوند.
توکلی زاده در پایان اظهار داشت: در بخش خواهران نیز دوره های مینا کاری، عروسک بافی، کامپیوتر، آموزش خیاطی و ... برگزار شده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن