تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798478285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش به استرالیا رسید؟! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: داعش به استرالیا رسید؟! +عکس

داعش به استرالیا رسید؟! +عکس

شبکه های خبری استرالیا روز دوشنبه از گروگان گیری چند نفر به وسیله دو فرد مسلح که احتمال داده می شود وابسته به گروه داعش باشند در قلب شهر سیدنی خبر دادند.

شبکه های خبری استرالیا روز دوشنبه از گروگان گیری چند نفر به وسیله دو فرد مسلح که احتمال داده می شود وابسته به گروه داعش باشند در قلب شهر سیدنی خبر دادند. خبرگزاری فرانسه بامداد دوشنبه به نقل از شاهدان عینی از گروگان گرفته شدن چند نفر در یک کافه در شهر سیدنی در استرالیا و محاصره محل توسط نیروهای پلیس خبر داد.شبکه های مختلف خبری و رسانه های استرالیا از جمله "هرالد سان"، "ای.بی.سی" و شبکه خبری آنلاین استرالیا آمار متفاوتی از تعداد گروگان ها منتشر می کنند.تعداد گروگان ها بین 10 تا 50 نفر در خبرها ذکر شده است.


یکی از گروگان گیران که سربندی شبیه پرچم داعش بر سر بسته است
فرد گروگان گیر براساس تصاویری پخش شده پرچمی در دست دارد که می تواند نشانه هایی از پرچم گروه داعش باشد.نیروهای امنیتی استرالیا این فروشگاه و مناطق اطراف را که در نزدیکی بانک مرکزی استرالیا واقع است، محاصره کرده اند و از نزدیک شدن مردم به منطقه ممانعت می کنند.کمیته امنیت ملی دولت استرالیا پس از این گروگان گیری نشست اضطراری تشکیل داده تا این مساله را بررسی کند.شبکه هفت تلویزیون استرالیا نیز این گروگان گیری در منطقه "مارتینز پلیس " را به طور مستقیم پخش می کند. این گروگان گیری تروریست ها در نزدیکی یکی از دفاتر این شبکه تلویزیونی اتفاق افتاده است.


از سوی دیگر تالار اپرای سیدنی به دلیل کشف یک بسته مشکوک شده و پلیس در حال رسیدگی به این بسته مشکوک و ارتباط آن با گروگان گیری است. تخلیه کنسولگری آمریکاگروگانگیری در مرکز منطقه تجاری شهر سیدنی استرالیا از ساعت 9 و 45 دقیقه صبح به وقت محلی آغاز شد و رهبران جهانی پس از این گروگان گیری حمایت خود را از استرالیا برای مقابله با این ماجرا اعلام کردند. کنسولگری آمریکا در سیدنی نیز تخلیه شده و به شهروندان آمریکایی هشدار داده شده است به این منطقه نزدیک نشوند.در خصوص تعداد افراد گروگان گرفته شده خبرهای متفاوتی منتشر شده است که بیشتر این رسانه ها بر روی 20 نفر تمرکز دارند، اما تعداد آن ها تا 50 نفر ذکر می شود.سه بانک نیز در اطراف این مرکز دفاتر خود را تعطیل کرده اند.


خبرهای منتشر شده حکایت از آن دارد که دو گروگانگیر پرچمی سیاه با جملات عربی بر روی پنجره کافه نصب کرده اند که احتمال می رود پرچم گروه تکفیری و تروریستی داعش باشد. بودجه سال آینده استرالیا قرار بود امروز بررسی شود که به دلیل گروگانگیری در سیدنی که احتمال داده شده است کار تروریست ها باشد، به تعویق افتاد. "تونی ابوت" نخست وزیر استرالیا گفت که مقامات هنوز نمی دانند انگیزه گروگانگیری در مرکز سیدنی چیست، هر چند "برخی نشانه ها" وجود دارد که این ماجرا با انگیزه سیاسی همراه است.  در ماجرای گروگانگیری در نزدیکی بانک مرکزی استرالیا و کانال هفت تلویزیون این کشور، تعداد نامشخصی از مردم در یک کافه به گروگان گرفته شده اند.


منطقه و چند ساختمان اطراف محل گروگانگیری تخلیه شده است.شبکه خبری "ای.بی.سی" استرالیا به نقل از تونی ابوت اعلام کرد: ما هنوز نمی دانیم آیا انگیزه های سیاسی پشت این ماجرا است، اما ممکن است ایجاد وحشت در بین مردم انگیزه سیاسی ماجرا باشد.وی گفت: ما باید درک کنیم که حتی در جوامعی چون جامعه استرالیا، افرادی وجود دارند که می خواهند آسیب وارد کنند.نخست وزیر استرالیا این ماجرا را "بسیار ناراحت کننده و وحشتناک" خواند و گفت: من نگرانی مردم در این لحظه را درک می کنم. چیزی وحشتناک تر از این نیست که فردی در چنین وضعیتی قرار گیرد.



1393/09/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن