تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798747356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد کميسيون 164 در شهرداري مانند کميسيون 215 در دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۹:۵۰ق.ظ)
عملکرد کميسيون 164 در شهرداري مانند کميسيون 215 در دولت است معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امورشوراها اعلام کرد: کميسيون 164 در شهرداري تهران همان کار کميسيون 215 در معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي دولت را انجام مي دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود صلاحي، با توضيح اينکه پيش از اين نماينده ها خواستار اجراشدن محتواي کميسيون 215 دولت در شهرداري تهران شده بودند، تشريح کرد: کميسيون 215 در دولت در معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي تشکيل شده است و اگر پروژه اي بخواهد آغاز شود غير از آنکه از وزارت خانه هاي مربوطه بايد مجوز بگيرد، بايد از اين کميسيون 215 هم مجوز بگيرد.
به طوري که اين کميسيون اعلام مي کند براي اجراي اين پروژه بودجه مورد نياز فراهم است و امکان اجرايي اين پروژه فراهم است.
معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران با تاکيد بر اينکه در حال حاضر در معاونت متبوعش کميسيون 164همين اهداف را دنبال مي کند، در پاسخ به اين پرسش که چرا با وجود برخورداري شهرداري از کميسيون 164 باز هم در شهرداري مواردي است که با وجود تخصيص اعتبار پروژه آغاز نشده است، اظهارکرد: در اين موارد ممکن است معارض ملکي وجود داشته باشد و يا پرونده متعلق به پروژه اي باشد که مسائل حقوقي دارد. از اين رو در اين پروژه ها با وجود تامين بودجه باز هم تا حل مشکلات، کار آغاز نمي شود.
صلاحي در خصوص معاونت برنامه ريزي در شهرداري تهران اظهار کرد: خوشبختانه در سال 92 جايگاه معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري بسيار تقويت شد و با اضافه شدن اداره کل قوانين به معاونت برنامه ريزي، اين معاونت حضور فعالي در شوراي اسلامي شهر تهران داشته است. به طوري که گزارش هاي کميسيون برنامه و بودجه از فعاليت هاي صورت گرفته نشان مي دهد که همکاري هاي شهرداري با شورا به شدت تقويت شده است .
معاون برنامه ريزي شهرداري پايتخت با اشاره به همکاري شهرداري و مهيا کردن امکان بازديد اعضاي کميسيون برنامه و بودجه وکميسيون نظارت از حجم بسيار بالاي پروژه هاي در حال اجرا به طرح اين پرسش پرداخت که آيا در مجلس امکان اين همه بازديد از پروژه ها وجود دارد و در اين باره اظهارکرد: اين همکاري شهرداري تهران به عنوان بدنه مديريت اجرايي شهر بوده است که امکان تهيه گزارش هاي جامع را به بدنه شوراي شهر داده است. آنچنان که امروز وضعيت کامل پروژه ها از پيشرفت تا عقب ماندگي در پروژه ها به طوري دقيق قابل احصاء است.
صلاحي درباره دلايل عقب ماندگي برخي پروژه هاي شهري نيز گفت: يکي از دلايل عقب ماندن از برنامه، دير تحقق پيدا کردن بودجه به دليلي زمان تعيين بودجه است. به طوري که بعد از تامين بودجه در ماه دوم سال بايد مناقصه برگزار شود که در برخي پروژه ها شرايط برگزاري مناقصه فراهم نيست و اين خود سبب دير شدن پروژه ها مي شود. آنچنان که بررسي سير پروژه ها نشان مي دهد در سه ماه دوم سال به نسبت به سه ماه ابتدايي سرعت پيشرفت يک پروژه بالاست و بدين ترتيب عقب ماندگي سه ماه اول در سه ماه دوم و بعدي جبران مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن