تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804302370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ تا سه سال آينده تكميل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ تا سه سال آينده تكميل مي شود
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان با بيان اينكه پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ تا سه سال آينده تكميل مي شود ، گفت: بدنه غربي چهارباغ نيز به صورت تدريجي احيا مي شود.
حسين جعفري اظهارداشت: قدمت پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ به ۴۰ سال قبل بازمي گردد و در گذشته بخشي از آن بلاتكليف باقي مانده بود.
وي با بيان اينكه در سال هاي اخير موفق شديم پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ را اجرا كنيم گفت: پنج فاز براي اين پروژه پيش بيني شده كه سه فاز آن به پايان رسيده و براي تملك دو فاز ديگر اقدام نموده ايم.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان با بيان اينكه پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ با مجموعه باغ هاي هشت بهشت كه در پارك شهيد رجايي واقع شده هماهنگي دارد عنوان كرد: تلاش نموديم احياي مجموعه باغ هاي هشت بهشت را بدون اينكه به طبيعت آسيب برسد انجام دهيم.
جعفري گفت: با احياي مجموعه باغ هاي هشت بهشت، اجراي پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ، بدنه سازي غرب چهارباغ و كف سازي اين محور، فضاي معماري، مشاغل شهري و مبلمان شهري چهارباغ ساماندهي مي شود و اين اقدامات پيش نياز تبديل محور چهارباغ به پياده راه است.
وي با اشاره به اينكه پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ به گونه اي طراحي شده است كه هم معماري دوران معاصر را نشان دهد و هم به صورت گردشگاه باشد ادامه داد: در اين طرح مجموعه تجاري نيز پيش بيني شده است.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان با بيان اينكه بدنه غربي توسط مالكان احيا مي شود تصريح كرد: بدنه غربي چهارباغ فرسوده است و بسياري از ساختمان ها موجود در اين بدنه قديمي است و بايد هماهنگي در نماي ساختمان ها ايجاد شود.
جعفري اظهار داشت: بر اساس طرح مصوب بايد نماسازي ساختمان هاي بدنه غربي چهارباغ انجام شود كه براي احياي بدنه غربي در زمينه صدور پروانه ساختماني تسهيلاتي ارائه مي شود.
وي با بيان اينكه آنچه مصوب است بحث بخشودگي عوارض يا معافيت كامل براي كاربري هاي ويژه گردشگري است اضافه كرد: مجموعه اي از تسهيلات پيش بيني شده و اميد است سرمايه گذاران از اين تسهيلات استفاده كنند.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان افزود: اجراي فاز چهارم، يكي از دو فاز باقي مانده پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ در برنامه امسال و سال آينده پيش بيني شده و اكنون فاز چهارم در مرحله تملك است.
جعفري با بيان اينكه اجراي فاز پنجم با توجه به اينكه پاساژ هاي ايفل، تخت جمشيد و فتحيه در آن قرار دارد دشوار است و نياز به زمان دارد عنوان كرد: اجراي فاز پنجم پروژه بدنه سازي شرق چهارباغ در برنامه ها قرار دارد و در دو تا سه سال آينده تكميل مي شود.
وي با اشاره به اينكه بدنه غربي چهارباغ به صورت تدريجي احيا مي شود اظهار داشت: كف سازي محور چهارباغ پس از اتمام عمليات ايستگاه هاي مترو انجام مي شود و پس از آن در دو فاز چهارباغ به روي خودروها بسته مي شود.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان افزود: در فاز اول ورود خودروهاي شخصي به چهارباغ ممنوع مي شود و در فاز دوم محور چهارباغ به صورت كامل پياده راه خواهد شد.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن