تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاهاي ناحق آمريکا موجب طولاني شدن مذاکرات شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۳۹ب.ظ)
ولايتي: ادعاهاي ناحق آمريکا موجب طولاني شدن مذاکرات شد رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: ادعاهاي ناحق آمريکا موجب طولاني شدن مذاکرات شد و اين آمريکايي‌ها بودند که در لحظات آخر باعث تمديد مذاکرات هسته‌اي شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اکبر ولايتي رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه ديدار با نيلزآنن سخنگوي حزب سوسيال دموکراتيک آلمان در جمع خبرنگاران گفت: در زمينه موضوع هسته‌اي و با توجه به ديدگاه‌هاي مختلفي که طرف روسيه‌اي و چيني و از طرفي آلمان و فرانسه دارند بايد گفت اگر آمريکايي‌ها به روش خود ادامه دهند نه تنها بهره‌اي نمي‌برند بلکه بين متحدين فعلي تفرقه ايجاد مي‌شود.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ادامه به ديدار امروز خود با سخنگوي حزب سوسيال دموکرات اشاره کرد و گفت: گفت‌وگوي ما در خصوص مسائل هسته‌اي، منطقه‌اي، موضوع مبارزه با تروريسم و اشتراکات ميان دو کشور بود.
وي با تأکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران به قوانين بين‌المللي پايبند است گفت:‌ اگر طرف‌هاي مذاکره‌کننده نيز حق ما را به رسميت بشناسند فکر مي‌کنم مشکل هرچه زودتر حل خواهد شد مگر آن که ادعاهاي زيادي مثل ادعاهاي آمريکا مطرح شود.
ولايتي خاطرنشان کرد: ادعاهاي ناحق آمريکا موجب طولاني شدن مذاکرات شد و اين آمريکايي‌ها بودند که در لحظات آخر باعث تمديد مذاکراه هسته‌اي شدند.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ادامه در زمينه حضور ميليون‌ها زائر مسلمان در مراسم اربعين حسيني گفت:‌ اين حضور بي‌نظير و راهپيمايي عظيم در تاريخ بشري بي‌نظير است و اين بيعت مجدد با سالار شهيدان اتحاد مسلمانان را نشان مي‌دهد.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره نقش ايران در زمينه امنيت عراق و در خصوص اينکه آمريکا نسبت به امنيت عراق ادعاهايي داشته است، گفت:‌ آمريکا براي امنيت عراق کاري انجام نداده و خود مردم و دولت عراق بارها راجع به کمک‌هاي جمهوري اسلامي ايران در زمينه حفظ امنيت عراق اظهارنظر کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن