تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817580653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرا رندرم اینجوری شده -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: چرا رندرم اینجوری شده داش ممد 14 آبان 1389, 12:36چرا رندرم اینجوری شده Mahdi_Rashed 14 آبان 1389, 12:47UV ها رو reset کن و دوباره تنظیم کن . البته فکر کنم چون توی طراحی بازی این مشکلات به خاطر UV های Light map . borhani59 15 آبان 1389, 06:52سلام برای اصلاح uv اگه نمیخوای pelt کنی راه راحتش اینه که یه یووی اتوماتیک بزنی ( یا با unwrap uvw خود مکس منو maping قسمت normal maping و قسمت cube maping که یه یووی نسبی غیر روهم خور از کل حجم بهت میده) ( یا با پلاگین unwrella که اتوماتیک و چیدمان فشرده و بهتر) ( یا با 3d_coat که از هر دو بهتره) بعد مپ سه بعدی بگیری مثل cavity map. مپ سه بعدی cavity اطلاعات حجم رو تصویری میکنه و شما میتونی از حالت diffiuse اون استفاده کنی و نورپردازی کنترل شده داشته باشی. (مکس 2011 قسمت surface render و برای مکس 2009 پلاگین polyboost این مپ رو میتونند ایجاد کنند: یه رندر تو تکسچر خوب برات بر حسب یووی بدون رو هم خور میگیره که قابل save و انداختن روی حجم هست) مثلا این رندر بدونو اصلاح تکسچر و نورپردازی و در حالت عادی با رندر اسکن لاین گرفته شده به همین روش البته با یووی کاملا pelt شده ولی با یووی اتوماتیک هم تقریبا همین نتیجه رو میده: یا علی سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن