تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803866299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Poroosh Beauty -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Poroosh Beauty .:. soroosh .:. 15 بهمن 1387, 16:25سلام . این هم از محصولات آرایشی بهداشتی « پروش » قضیه انتخاب اسمش را هم اگه بنده خدا خواست خودش میاد میگه چیه . مدلینگ و رندرینگ با مایا . انجین رندر هم منتال ری . ساخت تکسچر : فوتوشاپ بیشتر این کار برای تست رندر با منتال ری هست . خوشحال میشم نظر دوستان را بدونم . زمان رندر هم حدود ۳ ساعت . ( 1800*1300 ) این هم لینک Cgtalk. موفق باشید .:rose: einollahia 15 بهمن 1387, 18:49خیلی خوبه فقط چرا رندرش اینهمه طول کشیده و اینکه چنتا لایه برا رندرش صرف شده. .:. soroosh .:. 15 بهمن 1387, 19:50کلا نورپردازی این کار توسط یک منبع نوری انجام شده . با تنظیم فوتون‌ها و ... تونستم تمام صحنه را نورپردازی کنم . به دلیل اینکه gi و fg هر دو فعال بودن و همچنین سایز رندر بزرگ بوده و عوامل دیگه مثل زیاد بودن تعداد فوتون ها و ... زمان رندر هم به نسبت طولانی شده . لایه هم فقط یک لایه اصلی و یک آکولوژن هست که با فوتوشاپ رو هم قرار گرفته و ... .:. soroosh .:. 15 بهمن 1387, 19:56این هم وایر فریم که فراموش کرده بودم بزارم . همونطور که میبینید دو تا Area Light دارم که یکی منبع نور هست و دیگری برای ایجاد فوتون‌ها . راستی قضیه اسم هم اینه که یک بنده خدایی به من میگه « پروش » من هم مونده بودم اسم اینا چی باشه که ... Amin 4D 16 بهمن 1387, 07:07آقا تبریکات ما رو هم پذیرا باشید. بابا کارتون عالی شده ولی به نظر من زمان رندر خیلی زیاده می شه مشخصات سیستمتون رو هم بگید. ولی در کل خیلی خوبه هم مدلینگ هم متریال و نور پردازی و هم رندر. آقا بازم تبریک. .:. soroosh .:. 16 بهمن 1387, 07:20مشخصات سیستم را بگم خندتون میگیره :d پنتیوم فور سه گیگاهرتز . با ۳ گیگ رم . با ۲۱۴۰ - ۱.۶ گیگاهرتز . رندر تو شبکه . کلا یکی دیگه از دلایل زمان بالای رندر سیستم خیلی ضعیف هست . انشالا یه سیستم جدید میگیرم .:) Moralist-Boy 16 بهمن 1387, 08:28سروش جان تبریک میگم واقعا عالی شده. چه تکسچرش چه مدلینگش . میدونی ؟ با اون قسمت پرس بالای کرمه خیلی حال کردم. نور هم خوبه ها ولی میدونی. نوری که از راست میاد خوبه ولی سمت چپ نورش کم شده و رفته تو سایه. یه همچین نوری رو سمت چپ هم شاید بهتر بود میزاشتی. :rose: .:. soroosh .:. 16 بهمن 1387, 08:34تشکر دوست عزیز : لطف دارید شما . اون قسمت پرس شده هم با تکسچر درآوردم ( بامپ ) در رابطه با نور هم راستش تست نکردم . اما خب یه چیزی که هست اینه که اگه هر دو سمت نور میزاشتم از این حالت در میومد و هردو سمت روشن میشد و یه کمی انعکاس روی آبجکت‌ها زیاد میشد و تکسچرها دیده نمیشد دیگه . باز هم ممنون از نظرتون . mkf.cgi 16 بهمن 1387, 08:37خيلي طبيعي و قشنگ شده.perfect!! 9.5/10 :rose: amin2001 20 بهمن 1387, 14:48همم چرا این تاپیک از دستم پرید شرمنده سروش جان فکر کنم ندیدم تاپیک رو به هر حال خیلی عالی شده و فک میکنم جاش توی تاپ گالری باشه چون واقعا کار تمیز و ایده ای قوی شده با اجازه میره تاپ گالری موفق باشی :rose: Mandana 20 بهمن 1387, 15:56خعلی قشن شده پروش هاین.مخصوصن اون پربانه ی آبی خیلی نازترش کرده تبریک بابته تاپ گالری موفق باشی دوست جان .:. soroosh .:. 20 بهمن 1387, 18:26همم چرا این تاپیک از دستم پرید شرمنده سروش جان فکر کنم ندیدم تاپیک رو به هر حال خیلی عالی شده و فک میکنم جاش توی تاپ گالری باشه چون واقعا کار تمیز و ایده ای قوی شده با اجازه میره تاپ گالری موفق باشی :rose: مرسی امین جان . شما لطف دارید . بابت تاپ گالری هم ممنون . خعلی قشن شده پروش هاین.مخصوصن اون پربانه ی آبی خیلی نازترش کرده تبریک بابته تاپ گالری موفق باشی دوست جان مرسی ماندانا خانم . همیشه لطف داشتید شما . پروانه هم کامل انیمیت شده و حرکت داره و میاد میشینه رو اون آبجکت . اما سیستم فهلا نمیکشه رندر بگیره .:rose: GFX Master 20 بهمن 1387, 20:44کار واقعا عالی ای شده. از همه نظر. خیلی خیلی تبریکات. طبق گفته امین جان میذارمش تاپ گالری. سروش جان اگر یه زمانی وقت کردی یه آموزش درست و حسابی درباره ی کلیات ساخت همچین کارهایی میدی؟! واقعا دوست دارم بدونم چه کارهایی انجام دادی که اینقدر کار طبیعی جلوه میکنه. موفق باشی. .:. soroosh .:. 20 بهمن 1387, 20:51برای مدلینگ که فکر نمیکنم دوستان مشکلی داشته باشن . فقط میمونه لایتینگ و تنظیمات رندر . که توضیح خاصی نداره . چون همونطور که گفتم از یه دونه منبع نوری استفاده شده . حتما تنظیمات رندر و نورها را براتون تو همین تاپیک میزارم . برای طبیعی جلوه دادن کارها باید روی نورپردازی ، ساخت متریال ، شناخت سایه‌ها و ... کار کنید . سعی میکنم زود زود تنظیمات را براتون بزارم . باز هم اگر آموزشی کاملتر یا نکته خاصی نیاز داشتید که بگم مطرح کنید . خوشحال میشم . بابت تاپ گالری هم ممنون . AREF 21 بهمن 1387, 00:08من از از مایا سر در نمیارم ولی عالی شده سروش جان.لیاقت تاپ گالری رو داره.ولی امین 60 تا کار مکس خوب هم هست.ماله مارو نگاه نکن.تا یه کار مایا توپ دیدی فوری تاپ گالری؟؟!!! پارتی بازیه؟!:lol: ali_118 21 بهمن 1387, 00:34سلام یکمی دیر رسیدم ( مثل همیشه ! ) کار خیلی عالی درومده فقط یه چیزی اون خط سفید روی زمین واسه چیه ؟ .:. soroosh .:. 21 بهمن 1387, 00:46من از از مایا سر در نمیارم ولی عالی شده سروش جان.لیاقت تاپ گالری رو داره.ولی امین 60 تا کار مکس خوب هم هست.ماله مارو نگاه نکن.تا یه کار مایا توپ دیدی فوری تاپ گالری؟؟!!! پارتی بازیه؟!:lol: مرسی عارف جان . تاپ گالری یا ... مهم نیست . مهم در کنار هم بودنه . خیلی از کارها ارزش رفتن به تاپ گالری را داره اما خب دیگه اینجا هم حتما برای مدیرا یه چیزایی ارزش خاصی داره که اون باعث رفتن به تاپ گالری یا ... میشه . و مطمئنا اون پارتی و ... نیست . اون هم برای امین عزیز که خودش مایا کار نمیکنه بعد پارتی بازی کنه و کار مایا کارها را بزاره تو تاپ گالری ! :rose: سلام یکمی دیر رسیدم ( مثل همیشه ! ) کار خیلی عالی درومده فقط یه چیزی اون خط سفید روی زمین واسه چیه ؟ مرسی علی آقا . اون خط سفید هم لبه کاشی هست . نور افتاده و سفید شده ( انعکاس نور ) . سمت چپ که این خط دیده نمیشه دلیلش وجود نور زیاد و بلور بودن تصویر هست . ممنون از دقتتون . موفق باشید . Erfan 21 بهمن 1387, 05:46سلام سروش جان ... کار قشنگی شده ... همه چیز خوب هماهنگ هست .. بهت تبریک میگم ... عرفان:rose: Saeed-masih 21 بهمن 1387, 07:08فوق العاده شده........ newdelta 21 بهمن 1387, 08:34خیلی کارت عالیه. موفق باشی. واقغا کار زیبایی شده .:. soroosh .:. 21 بهمن 1387, 08:38سلام سروش جان ... کار قشنگی شده ... همه چیز خوب هماهنگ هست .. بهت تبریک میگم ... عرفان:rose: مرسی عرفان جان . چشماتون قشنگ میبینه .:rose: فوق العاده شده........ :rose: خیلی کارت عالیه. موفق باشی. واقغا کار زیبایی شده :rose: .:. soroosh .:. 21 بهمن 1387, 08:44درود . این هم به دستور سارا خانم . خب برای این کار قبل هم گفتم بازم میگم . دو تا area light داریم . یکی برای ایجاد نور و سایه و دیگری برای ایجاد و پردازش فوتون‌های نوری . خب . تنظیمات نور اول به این صورت بود : ntensity : 0.040 disable emit specular . and use raytrace shadow - shadow rays : 20 بقیه تنظیمات هم همون تنظیمات پیش فرض هست . تنظیمات نور دوم : intensity : 0.000 disable emit specular . and enable emit photons . photon intensity : 45000.000 exponent : 1.900 global iallum photnos : 100000 این هم تنظیمات رندر : enable global illumination and final gather . sampling : adaptive sampling . global illumination accuracy : 500 radius : 12 final gather acuuracy : 400 point density : 2 point interpolation : 10 یکی از چیزهایی که خیلی مهمه . رندر لایه آکولوژن هست . که این رندر باعث میشه کاملا آبجکت‌ها روی زمین دیده بشن . چرا ؟! خب این لایه در اصل سایه‌های سخت یا شدید را نشون میده . پس من هم این لایه را هم رندر گرفتم . بعد لایه اصلی و آکولوژن را با مایا رو هم منطبق کردم . سپس با استفاده از بلور قسمت‌هایی که فکر میکردم لازم باشه را بلور کردم . البته قبل از این هم با ابزار curve یه کمی شدت نور و ... را تو صحنه کنترل کردم . همین دیگه . این هم شد کار نهایی که در خدمت شماست . امیدوارم توضیحات کامل بوده باشه . باز هم اگر جایی سوالی داشتید در خدمتم . Moralist-Boy 21 بهمن 1387, 09:29سروش جان تبریک بابت تاپ گالری. تو دیر کشف شدی ولی کشف شدی :lol: موفق باشی :oops: shirani 21 بهمن 1387, 11:32من قبلاً تشکز کرده بودم میدنم که با مایا این ساختید اما شما یا کسی اموزش اینجوری تکسچر دادن تو مکس بلده چون من خودمم هر کاری کردم نشود دیدم اینجا بهتریم موقعیت برای مطرح کردن لطفاً برا خراب نشدن این تاپیک هرکی بلد تو مکس اینجوری تکستچر بده برام پیام بده . .:. soroosh .:. 21 بهمن 1387, 11:42سروش جان تبریک بابت تاپ گالری. تو دیر کشف شدی ولی کشف شدی :lol: موفق باشی :oops: :rose: من قبلاً تشکز کرده بودم میدنم که با مایا این ساختید اما شما یا کسی اموزش اینجوری تکسچر دادن تو مکس بلده چون من خودمم هر کاری کردم نشود دیدم اینجا بهتریم موقعیت برای مطرح کردن لطفاً برا خراب نشدن این تاپیک هرکی بلد تو مکس اینجوری تکستچر بده برام پیام بده . اینجوری تکسچر دادن یعنی چی ؟ یه تکسچر تو فوتوشاپ با اون رنگ و حالتی که میخوای میسازی . بعد هم میاری میزاری رو uv آبجکتت . من کار خاصی برای تکسچرش نکردم . :rose: kamifa 1986 21 بهمن 1387, 15:31خیلی قشنگ شده. خسته نباشی amin2001 21 بهمن 1387, 15:33.ولی امین 60 تا کار مکس خوب هم هست.ماله مارو نگاه نکن.تا یه کار مایا توپ دیدی فوری تاپ گالری؟؟!!! پارتی بازیه؟!:lol: عارف جان انتخاب کار برای تاپ گالری کار مهمی هستش . فقط ملاک تکنیک کار نیست . باید از دید کلی دید . برای همین بیشتر کار هایی که توی تاپ گالری میرن دقت کنی کسانی که از انجمن 3بعدی نیستن هم همه جذب کار میشن بعضی وقت ها به چند نفر که 3 بعدی کار نیستن نشون میدم و نظرشون رو میپرسم :wink: و همین طور نظر ایمان جان رو خلاصه زیر میزی هم خاستید بدید :D ولی من قبول نمیکنم :lol: ولی واقعا کار زیباییی شده . هم شیوه ی کار هم ایده و رنگ بندی عالیه :rose: Mohamad 21 بهمن 1387, 15:42کاره خیلی قشنگی شده ... لذت بردم :دی خسته نباشی موفق باشی محمد shayanboy 21 بهمن 1387, 15:58Nice :rose: شایان Farrokh 22 بهمن 1387, 02:09خوشکل شده می شه یه وایر از ته اون کرم تیوپیه بذاری می خوام ببینم اون شیارا رو چجوری مدل کردی .:. soroosh .:. 22 بهمن 1387, 11:22خیلی قشنگ شده. خسته نباشی لطف دارید .:rose: کاره خیلی قشنگی شده ... لذت بردم :دی خسته نباشی موفق باشی محمد :rose: Nice :rose: شایان :rose: خوشکل شده می شه یه وایر از ته اون کرم تیوپیه بذاری می خوام ببینم اون شیارا رو چجوری مدل کردی اون قسمت تکسچر هست . مدل معمولیه . با بامپ درآوردم .:rose: Farrokh 23 بهمن 1387, 00:00مرسی اگه حوصلت شد ممنون می شم اون تیکه از مپش رو (در صورت امکان ) آپ کنی یکم هم لطفا در مورد تکسچرینگ و شیدر هاش توضیح بده ممنون .:. soroosh .:. 23 بهمن 1387, 10:06اون قسمت چیز خاصی نداره . یک سری خط عمودی هست که با فاصله از هم قرار گرفته . که خطوط مشکلی باعث فرورفتگی و قسمت های سفید هم برجسته میمونه . ( پیوست ) در رابطه با متریال هم بازم از متریال های ساده استفاده کردم . برای قوطی‌ها از Bline و برای درب قوطی‌ها از Lambert استفاده کردم . فقط برای زمین از متریال Mia-material-x استفاده شده . Navidmilan 23 بهمن 1387, 12:38آفرين كار قشنگي شده ولي فكر ميكنم از لحاظ اخلاقي بهتر بود به اين هم اشاره ميكردي كه ايده رو از يك كار سه بعدي ديگه گرفتي. نمره اجراي كار خوب ولي نمره خلاقيت كار صفر. .:. soroosh .:. 23 بهمن 1387, 14:00نوید جان اگه منظورتون کار آقای Azevedo هست ، باید بگم من کار ایشون را تازه دیروز که ایشون خودشون بهم گفتن که یه کاری مثل همین را قبلا زدن و ... دیدم . پس ایده این کار از خودم بوده . مدتها میشه که یه چنین کاری میخواستم اجرا کنم . البته باید بگم ایده ای که داشتم یه چیزی بود تو این مایه‌ها نه خود این . چون ایده من فضای بیشتری تو کادر بود و حوله هم داخل کادر داشتیم به همراه صابون و ... اما به دلیل نداشتن پلاگین شیو اند هیرکات برای مایا ۲۰۰۹ از افزودن حوله صرف نظر کردم . خب صابون هم حذف شد و شد یه کار تقریبا مثلا تبلیغاتی . که همونطور که میبینید یه پروانه هم به این کار اضافه شده که کاملا انیمیت شده . یعنی با استفاده از joint و IK اسکلت بندی شده . ( تمام قسمتهای بدن حتی دم و شاخک‌ها ) بعد هم انیمیت شده و در یک مسیر مشخص حرکت میکنه و در آخر به پلان بالا میرسیم که پروانه رو اون محصول میشینه و بالهاش را میبنده . همین . پس از نظر اخلاقی بهتر بود شما مطمئن میشدی که ایده از جایی بوده یا ... بعد اقدام به آموزش درس اخلاق می‌کردید . ضمنا همونطور که قبل هم گفتم در اینجا برای من هیچی جز لایتینگ و رندرینگ مهم نبوده . ( این کار فقط تست رندر با منتال ری هست ) در رابطه با نمره دهی هم ممنون . به هر حال شما استادید و ما شاگرد . با آرزوی موفقیت . Navidmilan 23 بهمن 1387, 14:27از نظر من شباهت كار انقدر زياده كه يه پروانه ،‌ حوله يا هر تعداد آبجكت ديگه نميتونه اين شباهتو از بين ببره. چيدمان ، تم رنگ و حتي كادربندي كار مشابه همديگست. تصاوير كاملا گوياست كه اين دو تا كار عين همديگست اگر ميگفتي هر 2 تا كار از يه Reference ديگه استفاده كردن به نظر منطقي تر مي اومد تا اينكه بگي اصلا اين كار رو نديدي... من به شخصه فكر ميكنم كه اينطوري بيشتر بهت ميتونستم كمك كنم تا اينكه تعريف صرف از كارت بكنم. بهر حال فرض بر درست بودن حرف شماست مگر اينكه خلافش ثابت بشه. حالا كه ميگي ايده كاملا از خودته ، منم ميگم يه همزاد تو برزيل داري كه خيلي شبيه تو فكر ميكنه. .:. soroosh .:. 23 بهمن 1387, 15:20من برای بدست آوردن این زاویه خیلی زوایای دیگه‌ای را تست کردم و کلی رندر گرفتم . الان رفتم نگاه کنم ببینم از رندرهای اولیم دارم که براتون ارسال کنم دیدم نه متاسفانه بر خلاف کارهای دیگم این یکی نمیدونم چرا زوایای دیگه رندرم را ذخیره نکردم . حتی چیدمان‌های مختلف را چک کردم . حتی برای کادرم پرده هم گذاشتم اما چون جالب نشد حذف کردم . اتفاقا برای خودم هم که کار اون دوست عزیز را که دیدم خیلی جالب بود . شاید بیشتر از شما . کلی شکه شدم و البته ناگفته نماند کلی حال هم کردم که تفکراتمون مثل هم هست . و از همه بیشتر برام جالب بود که دیروز وقتی دیدم متوجه شدم ایشون هم دقیقا با مایا و منتال ری کار کردن . خلاصه که ... به هر حال باز هم شاید شما بهتر از من میدونید که این کار را قبلا دیده بودم و ... و از این کار ایده گرفتم یا ... این کار را برای این دوستان عزیز که دارن این مطالب را میخونن میزارم به هر حال اون دوستان هم شاید بخوان در جریان این صحبت‌های ما قرار بگیرن . حالا باز هم شما بگید این کار از فلان کار ایده گرفته شده . خب دوست عزیز حداقل از دید من اگر چنین هم باشه مشکل خاص یا حادی نیست ، به هر حال ایده از خیلی جاها میتونه بوجود بیاد یا استفاده بشه . مهم در این کار اجرای کار بوده نه ایده کار . ( قبل هم گفتم بازم میگم در این کار برای من فقط نورپردازی مهم بوده حالا باز هم بگید ایده مثلا دزدی بوده ) اگه من اون کار را دیده بودم چرا برای نورپردازی کار خودم اینقدر خودم و زجر دادم ؟ چرا مثل اون بنده خدا از HDRI استفاده نکردم ؟! که خودم و راحت کنم . چرا با یه دونه منبع نوری Area light نورپردازی کردم . در صورتی که اگه اون کار را میدیدم و میخواستم عین اون در بیارم و ... خب نورپردازی را هم از نحوه کار ایشون پیروی میکردم . ولی خب هر چی من بگم فایده نداره . از حالت این دو کار بگردید تو اینترنت کارهای زیادی پیدا میکنید . چه عکاسی و چه رندر سه بعدی . چون یکی از سوژه های بسیار عالی برای کار هست و به خصوص صحنه‌ای بسیار زیبا برای کارهای تبلیغاتی . به هر حال امیدوارم شما در تمام کارهاتون موفق باشید . ضمنا من از اینکه بگم ایده از فلان جا بوده نه ترسی دارم و نه ... چون هیچ ارزشی را از کارم کم نمیکنه . مثل اون کار دکوراسیون داخلی که زدم و بیان کردم ایده و تمام موارد این کار از فلان مجله دکوراسیون داخلی بوده . یا اون کار وان حمام که زدم اون هم اگر درست خاطرم باشه باید ذکر کرده باشه که ایده از جای دیگری گرفته شده . بگذریم . Farrokh 23 بهمن 1387, 16:01ممنوم سروش جان بیشتر می خواستم ببینم تا چه حد نوار های سیاه و سفید رو در هم فید کردی یه پیشنهاد غیر الزام آور هم می کنم که اگه اندازه ی تکسچرت رو متناسب با ابعاد رندرت و دوری و نزدیکی آبجکتت و اندازه ی آبجکتت بهینه انتخاب کنی خیلی توی زمان رندر به نفعت می شه مثلا همین تکسچر رو می تونی با ارتفاع خییییییییییییلی کمتر (در حد چند پیکسل ) بسازی بعد توی نرم افزار کشش بیاری (فکر کنم عرض تکسچر هم خیلی زیاد باشه و از آبجکت بزنه بیرون) به هر حال خودت خیلی استادی در مورد ایده هم فکر می کنم باید در مورد کار یه کاربر حرفه ای یه مقدار خوش بینانه تر رفتار بکنیم (من فکر می کنم اگه آقا سروش اون رندر رو قبلا دیده بود حتما ترغیب می شد به سرامیک هاش تکسچر بده ) موفق باشید دوستان Erfan-ART 23 بهمن 1387, 17:19سلام سروش جان خوفي؟ كار نايس زدي تبريك با تشكر،عرفان .:. soroosh .:. 23 بهمن 1387, 17:27ممنوم سروش جان بیشتر می خواستم ببینم تا چه حد نوار های سیاه و سفید رو در هم فید کردی یه پیشنهاد غیر الزام آور هم می کنم که اگه اندازه ی تکسچرت رو متناسب با ابعاد رندرت و دوری و نزدیکی آبجکتت و اندازه ی آبجکتت بهینه انتخاب کنی خیلی توی زمان رندر به نفعت می شه مثلا همین تکسچر رو می تونی با ارتفاع خییییییییییییلی کمتر (در حد چند پیکسل ) بسازی بعد توی نرم افزار کشش بیاری (فکر کنم عرض تکسچر هم خیلی زیاد باشه و از آبجکت بزنه بیرون) به هر حال خودت خیلی استادی در مورد ایده هم فکر می کنم باید در مورد کار یه کاربر حرفه ای یه مقدار خوش بینانه تر رفتار بکنیم (من فکر می کنم اگه آقا سروش اون رندر رو قبلا دیده بود حتما ترغیب می شد به سرامیک هاش تکسچر بده ) موفق باشید دوستان میزان بلور شدنشون که تو عکس مشخصه چندان زیاد نیست و خب خیلی هم تو رندر مشخص نمیشه من هم چندان دقت نکردم تو این قضیه . در رابطه با تکسچرها هم حق با شماست . کلا عادت کردم تکسچر را سایز بزرگ میسازم حتی اگه مثلا دکوراسیون داخلی باشه و اون ته مها یه کتابخونه داشته باشیم که داخلش کتاب باشه . تکسچر اون کتابها را معمولا بالای ۱۰۰۰ پیکسل در میارم . ( میدونم اشتباه هست کارم ) ولی خب تکسچر را بزرگ میسازم که اگه خواستم رندر از نمای نزدیک یا بزرگتر بگیرم به مشکل بر نخورم . چون خودم رندر بزرگ را خیلی دوست دارم تا رندر سایز کوچیک . منظورتون اگه از عرض تکسچر همین طول تکسچر باشه ، راستش این تکسچر که برای شما ارسال کردم مربوط به هر دو سمت آبجکت هست . یعنی پشت آبجکت هم همین حالت پرس شده را داره . تابنده جان چندان مهم نیست این قضایا . به هر حال هر فردی نسبت به کار دیگری برداشت خودش را داره . فقط نظر من به اینه که قطعی بیان نکنه . همین . چون نه من جای فلانی هستم و نه فلانی جای بنده که در جریان باشه چه تصویرهایی از جلوی چشمان من عبور کرده :-? حالا کو این کاربر حرفه‌ای ؟!!! :wink: سلام سروش جان خوفي؟ كار نايس زدي تبريك با تشكر،عرفان سلام آقا عرفان . مرسی من خوبم شکر خدا . نظر لطفتونه . چشماتون نایس میبینه . shirani 23 بهمن 1387, 19:37به نظر من هم اجرا مهم بوده که خیلی جالب در اومده mbolandnazar 15 اسفند 1387, 20:12عالی . فقط همین




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 892]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن