تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدی وزارت بهداشت برای حذف پدیده زیر میزی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عزم جدی وزارت بهداشت برای حذف پدیده زیر میزی
کد خبر: ۴۵۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ - 14 December 2014


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: روند فعلی مبارزه با پدیده زیرمیزی از سوی مسئولین ذیربط باید به تعریف بسته خدمتی ختم شود وگرنه اقدامات در این زمینه بی‌نتیجه خواهد بود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛«مسعود پزشکیان» نماینده مردم اسکو و تبریز درمجلس در رابطه با فعالیت‌های وزارت بهداشت در رفع پدیده زیرمیزی گفت: وزارت بهداشت عزم و اراده لازم را برای برخورد با پدیده زیرمیزی دارد.

وی افزود: بی‌شک رفع پدیده زیرمیزی موانع سیستماتیکی داشته و تا زمانی که علت‌های این پدیده به کلی شناسایی و رفع نشود، نمی‌توان امیدوار به مبارزه با معلول‌های این مسئله بود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه در رفع پدیده زیرمیزی باید به زیرساخت‌ها توجه جدی داشت، تصریح کرد: باید خدمت مورد نیاز سلامت مردم را خرید راهبردی کرده و با استخراج نیاز مردم به حوزه سلامت، بسته خدمتی مورد نیاز را تعریف و این بسته خدمتی را به قیمت مشخص به مردم ارائه کرد.

پزشکیان تاکید کرد: وقتی که مسئول ارائه خدمات درمانی جمعیت مشخص و دریافت کننده خدمات هم معلوم باشد، دیگر پزشک متخلف از چه کسی می‌تواند تقاضای زیرمیزی کند؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه در حال حاضر در بازار آزاد خدمات درمانی برخی هرطور که میل دارند بسته خدمتی تعریف می‌کنند، بیان داشت: روند فعلی مبارزه با پدیده زیرمیزی از سوی مسئولین ذیربط باید به تعریف بسته خدمتی ختم شود وگرنه اقدامات در این زمینه بی‌نتیجه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: مکانیزم پرداخت موجود به پزشکان یکی از عوامل بهم ریختگی بازار خدمات محسوب می‌شود.
 
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با بیان اینکه بین پزشکان، پزشکانی هستند که در حال حاضر ۳ میلیون در طول ماه درآمد کسب می‌کنند و پزشکانی هم هستند که ۱۰۰ میلیون تومان درآمد ماهیانه‌شان است، تصریح کرد: به هیچ وجه بین متخصص یک رشته با رشته دیگر تفاوتی وجود ندارد و چرا باید حتی یک نفر و یا دو نفر بتوانند در این سیستم ۱۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کنند و سایر پزشکان ۳ میلیون درآمدشان باشد؟
 
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: عزم وزارت بهداشت برای مبارزه با پدیده زیرمیزی جدی است.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: تغییراتی در رفع پدیده زیرمیزی مشاهده می‌شود، ولی به اعتقاد بنده این تغییرات نمی‌تواند باعث ریشه کن شدن پدیده زیرمیزی شود و نیازمند برنامه ریزی دقیق و نظارت ویژه است.
 
پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید در رفع پدیده زیرمیزی دست روی اقدامی بگذاریم که دیگر پزشکی به هیچ وجه نتواند اقدام به گرفتن زیرمیزی کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن