تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب الله: آمریکا در سوریه سردرگم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حزب الله: آمریکا در سوریه سردرگم شده است


عضو ارشد حزب الله لبنان، تاکید کرد که آمریکایی ها در سوریه سرگردان شده و نمی دانند به کدام گروه تروریستی در این کشور باید کمک کنند. وی گفت، سیاست های جنگ افروزانه آمریکا در سوریه تاکنون نتیجه عکس داده و موجب حمایت بیشتر مردم و ارتش از دولت شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «محمد رعد»، رئیس فراکسیون حزب الله (وفاداری به مقاومت) در مجلس لبنان، در مراسمی در شهرک جبشیت، گفت، آمریکایی ها پس از سرخوردگی از گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش و امثال آن در سوریه، اکنون نمی دانند برای تضعیف دولت سوریه باید از چه گروهی حمایت کنند.

وی گفت، سیاست های جنگ افروزانه و مداخله جویانه آمریکا در سوریه تا کنون نتیجه عکس داده و زمینه ساز حمایت بیشتر مردم و ارتش از دولت این کشور شده است.

عضو فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان، درباره اوضاع داخلی این کشور هم گفت، همچنان دست از سلاح نمی کشیم؛ اما آماده گفتگو با همه لبنانی ها برای حل مشکلات هستیم، زیرا خواهان دست یافتن به قدرت نیستیم و نمی خواهیم پشت قدرت پنهان شویم، بلکه درصدد هستیم تا کرامت لبنان حفظ شود.

محمد رعد، با تاکید به اینکه هر قدرت و مقامی را که حافظ کرامت لبنان نباشد، نمی خواهیم، افزود: برای حفظ کرامت لبنان و مردم آن و برای آنکه کسی در دنیا به حقوق ما تجاوز نکند، می جنگیم و مبارزه می کنیم.
عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: هرگز در مقابل اسرائیل، اربابان اسرائیل و نظام های همدست با اسرائیل، شکست نخواهیم خورد.


یک شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن