تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804142067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار داغ ازدواج داعشی/کشف خودرو با ۱/۵ تن بمب/زندانی شدن زن فیسبوکی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازار داغ ازدواج داعشی/کشف خودرو با ۱/۵ تن بمب/زندانی شدن زن فیسبوکی


دو زن جوان استرالیایی برای ازدواج با اعضای داعش، فرار کردند/ خودروی بمب گذاری شده حامل یک و نیم تن مواد منفجره کشف و خنثی سازی شد/زن انگلیسی به خاطر تبلیغ داعش در صفحه فیسبوکش به زندان افتاد/فرزند فرمانده ارتش آزاد کشته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دو زن جوان استرالیایی برای ازدواج با تروریست های داعش به سوریه فرار کردند. رسانه های انگلیس به نقل از جولی بیشاپ، وزیر امور خارجه استرالیا اعلام کردند: این رویدادی نگران کننده است. ما هم اکنون شاهد نمونه هایی از افراطی شدن دیدگاه زنان استرالیایی و سفر آنها به سوریه و عراق برای شرکت در مبارزه در کنار سازمان های تروریستی هستیم.
جولی بیشاپ، وزیرامورخارجه استرالیا
بنا بر اعلام مطبوعات انگلیس، این نخستین بار است که دو زن استرالیایی به طور مستقل به خاورمیانه سفر می کنند تا به گروهک تروریستی تکفیری داعش ملحق شوند.  به موجب گزارش رسانه ها، ماه آوریل نیز دو دختر نوجوان اتریشی که دیدگاههای افراط گرایانه داشتند به سوریه فرار کردند.
به موجب قوانین استرالیا، دو زنی که به سوریه فرار کرده اند اگر به کشور بازگردند، به جرم سفر به «مناطق ممنوعه» که تحت کنترل داعش و افراط گرایان دیگر است، با مجازات حداکثر ده سال زندان رو به رو خواهند شد. کشف خودرویی با یک و نیم تن بمب یک منبع فرماندهی پلیس سوریه اعلام کرد یگان های مهندسی وابسته به ارتش و نیروهای مسلح یک خودروی بمب گذاری شده را در شرق شهر حماه کشف و خنثی کردند. به گزارش خبرگزاری سوریه سانا از حماه ، این منبع تصریح کرد یگان های مهندسی وابسته به ارتش و نیروهای مسلح این خودرو بمب گذاری شده را که حاوی یک تن و نیم مواد منفجره بود در منطقه صنعتی شرق شهر حماه کشف کردند و توانستند بمب های داخل آن را خنثی کنند.  فیس‌بوک یک زن را روانه زندان کرد یک زن انگلیسی برای یک پست فیس بوکی مرتبط با تروریسم زندانی شد. رونا خان که مادر شش فرزند است به جرم تبلیغ برای تروریسم، به پنج سال و سه ماه زندان محکوم شده است. این زن که در شهر لوتون، نزدیک لندن زندگی می‌کند، اتهام «تحریک به فعالیت تروریستی» را پذیرفته است. وی تصویر یک جلیقه انتحاری را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده و ناخواسته جزییات یک مسیر ورود به سوریه را در اختیار یک پلیس مخفی گذاشته بود. در جریان محاکمه در دادگاه کینگستون گفته شد که پلیس تصاویری پیدا کرده که در آنها فرزندان رونا خان تفنگ و شمشیر به دست دیده می‌شوند. قاضی پیتر برتز در این خصوص گفت: منصفانه‌ترین برداشت از این تصاویر آن است که خانم خان قصد داشته دیگران را به افراط‌گرایی تشویق کند. به گزارش بی‌بی‌سی، در دادگاه گفته شده که در سپتامبر 2013 خانم خان مقاله‌ای را با عنوان «بزرگ‌کردن فرزندان مجاهد» در صفحه فیس‌بوکش بازنشر کرده که مخاطبش مادران مسلمان بوده‌اند. قاضی گفته این مطلب حاوی «راهنمای تشویق زنان برای پیشبرد جهاد» بوده است. خان همچنین در یک وب‌سایت بسیار افراطی پیغامی منتشر کرده و گفته آرزو می‌کند فرزندانش روزی مجاهد شوند. اعلام همبستگی مردم حماه با هالی دو شهرک محاصره شده نبل و الزهراء اهالی شهر حماه سوریه، با مردم محاصره شده دو شهرک «نُبُل» و «الزهراء» اعلام همبستگی کردند. شهروندان حماه سوریه، با برپایی تظاهرات، ضمن اعلام همبستگی با اهالی نبل و الزهراء، دو شهرک محاصره شده در حومه شمالی حلب، از روحیه مقاومت مردمی مناطق مزبور، به ویژه در دو هفته اخیر، ابراز خرسندی کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات، ایستادگی اهالی نبل و الزهراء، در برابر حملات تروریست های داعش و جلوگیری از پیشروی گروه های تکفیری در این دو شهرک را تضمین کننده وحدت سوریه و پیروزی بر تروریست ها در حلب و دیگر استان های سوریه بر شمردند. برابر این گزارش، تظاهرات کنندگان، اقدامات تروریستی گروه های تکفیری از جمله محاصره 2 ساله این دو شهرک را محکوم کردند. یکی دیگر از شهروندان حماه گفت: این یک اعلام همبستگی با مردم نبل و الزهراء و باقی مناطقی است که در محاصره تروریست های  تکفیری است؛ به امید خدا، پیروزی نزدیک است و به زودی مناطق سوریه «امن»، و وطن، آزاد خواهد شد. نوجوان سوری، شرکت کننده در تظاهرات گفت: برای اعلام همبستگی آمدیم تا جانمان را فدا کنیم و فریاد سر دهیم که ما تا پای جان، با مردم نبل و الزهراء همراهیم. شهروند دیگری گفت: این یک اعلام همبستگی با ملت ما و اهالی نبل و الزهراء است و این پیام را به جهان می دهد که سوریه می تواند مقاومت کند و پیروز شود. دشمن قادر به تقسیم سرزمین سوریه نخواهد بود.
دانلود   کشته شدن فرزند فرمانده ارتش آزاد در درگیری های حلب فرزند فرمانده سابق نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه به دست نیروهای ارتش سوریه کشته شد. نیروهای ارتش سوریه با تروریست های مسلحی که قصد حمله به فرودگاه نظامی دیر الزور در شرق کشور را داشتند مقابله کردند.
حملات ارتش سوریه به تروریست ها
در شهر حلب نیز درگیری ها میان ارتش سوریه و گروه های مسلح همچنان ادامه دارد. در این درگیری ها محمد الاسعد فرزند ریاض الاسعد فرمانده سابق نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه به دست نیروهای ارتش سوریه کشته شد. در حملات ارتش سوریه به تروریست ها، دهها تن از تروریست های مسلح کشته شدند و بقیه آنها پس از ترک اجساد کشته شدگان خود پا به فرار گذاشتند. گفتنی است که  اکثر این اجساد باقی مانده متعلق به افراد غیر سوری به خصوص اهل لیبی و چچن بود.  
دانلود

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن