تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803615764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور نخستين محموله پتروشيمي به اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۷ب.ظ)
صدور نخستين محموله پتروشيمي به اروپا هفته آينده نخستين محموله به وزن 2 هزار تن پلي اتيلن سبک از مجتمع پتروشيمي جم توسط کشتي به کشور بلژيک صادر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرپرست بازاريابي و فروش شرکت پتروشيمي جم با بيان اين مطلب و حضور اين شرکت در بيست و چهارمين دوره نمايشگاه پلاست اوراسيا گفت: حضور در اين رخداد، با راه اندازي مجدد مسير دريايي صادرات محصولات پتروشيمي به بازار ترکيه مصادف شده است.
محسن فراهي، با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در طول برگزاري اين نمايشگاه گفت: خوشبختانه اين مذاکرات به نتايج مهمي منجر شد که از جمله آن آغاز صادرات مجدد محصولات پتروشيمي جم در حجم قابل توجه به بازار اروپا مي باشد که پيش از اين، به دليل تحريم ها اين صادرات متوقف شده بود.
فراهي با اشاره به اينکه تا يک هفته آينده نخستين محموله به وزن 2 هزار تن پلي اتيلن سبک خطي در بسته بندي سي بالک از مجتمع پتروشيمي جم توسط کشتي به کشور بلژيک صادر خواهد شد، افزود: اين موضوع آغازي دوباره براي افزايش صادرات غيرنفتي و محصولات پتروشيمي از ايران به اروپا خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي مجتمع پتروشيمي جم،وي با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شرکت هاي علاقه مند ترکيه اي براي سرمايه گذاري در صنعت پتروشيمي ايران گفت: در نمايشگاه دو شرکت ترکيه اي براي سرمايه گذاري در توليد محصولات پتروشيمي در ايران ابراز علاقه کردند و قرار شد مذاکرات تا زمان حصول نتيجه بين دو طرف ادامه يابد.
سرپرست بازاريابي و فروش مجتمع پتروشيمي جم تصريح کرد: در مجموع بيست و چهارمين دوره نمايشگاه پلاست اوراسيا که در استانبول ترکيه برگزار شد، نتايج مثبت بسياري براي صنعت پتروشيمي در برداشت و اميدواريم که در آينده نزديک شاهد به بار نشستن مذاکرات صورت گرفته در اين نمايشگاه باشيم.
در اين نمايشگاه در مجموع با 250 شرکت بازرگاني، سرمايه گذار و خريدار محصولات پتروشيمي در طول برگزاري نمايشگاه مذاکره و تبادل نظر شده است.
البته پتروشيمي جم در راستاي تبديل شدن به مجتمعي جهاني، در بيست و چهارمين دوره نمايشگاه پلاست اوراسيا که در ترکيه برگزار شده بود، حضور يافت.
نمايشگاه پلاست اوراسيا با حضور بيش از يکهزار و 100 شرکت بزرگ دنيا در عرصه صنعت پلاستيک و مواد اوليه از 13 تا 17 آذر ماه امسال در استانبول ترکيه برگزار شد و از ايران نيز علاوه بر پتروشيمي جم، 7 شرکت پتروشيمي در اين نمايشگاه حضور داشتند.
لازم به ذکر است؛ مجتمع پتروشيمي جم به لحاظ طراحي و ظرفيت پنجمين توليدکننده بزرگ صنعت پتروشيمي کشور است و واحد الفين اين مجتمع با ظرفيت 1.320.000 تن اتيلن و 306 هزار تن پروپيلن در سال به عنوان بزرگ ترين واحد الفين کشور شناخته مي شود که در ساخت آن از تکنولوژي هاي به روز و انتخاب ظرفيت ها در مقياس جهاني استفاده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن