تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819899386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مذاكرات هسته‌اي در چارچوب اصول نظام حركت مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: در مذاكرات هسته‌اي در چارچوب اصول نظام حركت مي‌كنيم
رئيس‌جمهور در آستانه اربعين سرور و سالار شهيدان، حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) به ديدار خانواده شهدا و جانبازان رفت و در فضايي صميمي و معنوي با آنها به گفت‌و‌گو نشست.
به گزارش «جوان»، حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر حسن روحاني در ديدار سرزده با جانباز علي اوسط وكيلي، خطاب به اين جانباز جنگ تحميلي گفت: شما كار بسيار بزرگي انجام داديد و بينايي خود را در راه خدا از دست داديد كه خداوند به شما در دنيا و آخرت اجر خواهد داد. دكتر روحاني با بيان اينكه ان‌شاءالله دولت لياقت خدمتگزاري خانواده جانبازان و شهدا را داشته باشد، گفت: اجر هر كاري به نيت آن عمل است و نيت از خود عمل بالاتر است. رئيس‌جمهور ادامه داد: اين صبر و تحمل شما همراه اجر خواهد بود و خانواده شما نيز در اين اجر سهيم و شريك هستند. دكتر روحاني در پايان در خصوص مذاكرات هسته‌اي با بيان اينكه ما در چارچوب اصول نظام حركت كرده و از اين راه دست بر نخواهيم داشت، گفت: راه ما در مذاكرات دشوار است چراكه به دشمنان ملت نمي‌توان اعتماد كرد و امروز طرف‌هاي غربي از روي ناچاري به پاي ميز مذاكره آمده‌اند، اما در اين راه پرپيچ و خم با تلاش مضاعف به اهداف خود خواهيم رسيد.

   عبور از تحريم تنها با همياري و همكاري مردم امكانپذير است
همچنين رئيس‌جمهور شامگاه چهارشنبه و در ادامه ديدارهاي مستمر خويش با خانواده معظم شهيدان و ايثارگران، در منزل شهيدان سيدحسن و سيدمحمد صنيع‌خاني در منطقه نازي‌آباد تهران حضور يافت و در فضايي بسيار صميمي و دوستانه با آنان به گفت‌وگو پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني در اين ديدار با اشاره به آشنايي خود با شهيد سيدمحمد صنيع‌خاني اظهار داشت: اين شهيد بزرگوار از روحيه بسيار بالا و برجسته‌اي برخوردار بود و همواره به فكر خدمت به مردم و كشور بود. رئيس‌جمهور با تجليل از ايثار و فداكاري خانواده بزرگ شهدا گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن عليه استقلال، شرف و عزت ملت ما وارد عمل شد و خانواده‌هاي مؤمن و مخلص به صحنه آمده و در مقابل آن ايستادگي و فداكاري كردند و به اين كار خود افتخار مي‌كنند. دكتر روحاني افزود: احساس رضايت و خشنودي خانواده شهدا از فداكاري خويش در راستاي انجام وظيفه، لذت‌بخش بوده و راه آينده را روشن مي‌سازد.
رئيس‌جمهور در ادامه با تأكيد بر اينكه بايد با هم كشور را بسازيم، اظهار داشت: هدف اصلي از انقلاب اسلامي اين است كه در اين سرزمين احكام الهي اجرا شود و اين موضوع اساس و پايه حركت كشور است. يعني بايد با دوستي، برادري، راستي و ياري همديگر، آنچه را خداوند از ما خواسته، اجرا كنيم. دكتر روحاني گفت: مردم ما را انتخاب كردند تا به آنها خدمت و در مسير پيشرفت و آباداني كشور حركت كنيم. رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز روحيه زنده‌دلي و همدلي در ميان مردم احيا شده است، گفت: تلاش ما اين است كه مشكلات موجود را با كمك و ياري مردم حل و فصل كنيم. دكتر روحاني گفت: دشمن همواره به شيوه‌هاي گوناگون عليه ملت ايران اقدام كرده و امروز با توطئه‌اي به نام تحريم عليه مردم وارد صحنه شده است كه بايد از اين موضوع عبور كنيم و اين جز با همياري و همكاري مردم امكانپذير نيست. رئيس‌جمهور با بيان اينكه خانواده شهدا باعث سربلندي و عزت كشور هستند، گفت: دولت انتظار ياري بيشتر و نيازمند دعاي خير مادران و پدران شهداست.

   خانواده شهدا معلمان ما هستند
همچنين رئيس‌جمهور به طور سرزده در منزل خانواده شهيدان خالقي‌پور حضور يافت و با پدر، مادر و خانواده اين شهيدان والامقام ديدار و گفت‌و‌گو كرد. حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني در اين ديدار با تجليل از صبر، ايثار و فداكاري‌هاي خانواده معظم شهيدان، جانبازان و ايثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زماني كه كشور به آنان نياز داشت در راه اسلام و انقلاب تقديم كردند و اين اجري بي‌پايان نزد خداي متعال خواهد داشت.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: مردم ايران قدردان ايثار و فداكاري شهدا و خانواده‌هاي معزز آنان به ويژه خانواده‌هايي كه چند شهيد تقديم كرده‌اند هستند و مي‌دانند اگر اين ايثارها نبود كشور و انقلاب حفظ نمي‌شد.
دكتر روحاني افزود: مهم‌تر از هديه كردن فرزندان در راه اسلام، روحيه بلند خانواده شهداست كه به راه و مسيري كه برگزيدند افتخار مي‌كنند و ترديدي در درست بودن اعتقادشان ندارند و امروز هم اگر خطري اسلام و انقلاب را تهديد كند، باز هم فرزندان خود را براي حفاظت از آرمان‌هايشان تقديم خواهند كرد. رئيس‌جمهور با بيان اينكه اميدواريم خداوند به ما توفيق دهد تا بتوانيم ادامه‌دهنده راه شهيدان عزيزمان باشيم، تصريح كرد: خانواده شهدا معلمان ما هستند و براي ما افتخار است كه در خدمت خانواده شهدا باشيم.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن