تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819582604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از استراحت فرشته ها تا آموزش زنان کماندو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از استراحت فرشته ها تا آموزش زنان کماندو


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۲ آذر ۱۳۹۳/ تصویر شهردار تهران-کربلا/ جغد شناگر/ فروچاله ای عظیم الجثه/ "دودکش جن" جاذبه ای در قلب زنجان . . . استراحت دو فرشته در حاشیه پیاده روی اربعین حسینی...
استراحت دو فرشته
بیشتر . . .   تصویر شهردار تهران که در ایام اربعین شهرداری کربلا را بر عهده دارد محمدباقر قالیباف شهردار تهران که در ایام اربعین شهرداری کربلا را بر عهده دارد روز گذشته  در کنسولگری جمهوری ایران در کربلای معلی حضور یافت. قالیباف در بدو ورود به کنسولگری مورد استقبال «شکرالله طاهری» سرکنسول ایران در کربلا قرار گرفت.
تصویر شهردار تهران که در ایام اربعین شهرداری کربلا را بر عهده دارد
بیشتر . . .   جغد شناگر در این فیلم جغدی را مشاهده می کنید که با مهارت خاصی، عرض یک رودخانه را با شنای پروانه طی می‌کند. بنا به گفتۀ شخصی که این صحنه را به ثبت رسانده، این جغد برای فرار از چنگ دو باز که در تعقیبش بوده اند، ناچار به شنا در رودخانه شده است.
جغد شناگر
بیشتر . . .   آموزش زنان کماندو پاکستانی پلیس شهرستان نوشَهره در ایالت مرزی شمال غربی پاکستان به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری اقدام به استخدام زنان داوطلب کرده است. منابع خبری در پاکستان محل اردوگاه آموزش نظامی این زنان را در منطقه حکیم آباد شهرستان نوشهره عنوان کردند که در این اردوگاه نیروهای پلیس زن برای کسب توانایی و مهارت‌های لازم جهت شرکت در عملیات رزمی، ضدتروریستی و امداد و نجات آموزش می‌بینند. شهرستان نوشهره جزئی از منطقه کلان‌شهری پیشاور به‌شمار می‌آید که از مناطق نسبتا ناآرام پاکستان محسوب می‌شود و گروه‌های تروریستی طالبان و سپاه صحابه شیعیان و مسلمانان زیادی را هدف ترورهای هدفمند خود قرار می‌دهند. پلیس نوشهره اعلام کرده که «زنان کماندو» علاوه بر شرکت در عملیا‌ت‌های ضد تروریستی در زمینه جرایم مربوط به زنان نیز نقش آفرینی خواهند کرد. به گفته پلیس نوشهره این طرح فعلا در مرحله آموزش‌های ویژه و حرفه‌ای است و این گروه از پلیس‌های زن بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه برای انجام عملیات‌های نظامی، امنیتی و امدادی در شرایط سخت، همچنین می‌توانند در مواقع وقوع فجایع انسانی و حوادث طبیعی در زمینه حفظ امنیت و امدادرسانی نقش بسزایی داشته باشند. بی‌تفاوتی دولت پاکستان و نیز بهره‌برداری گروه‌های تروریستی از اوضاع کنونی پاکستان موجب افزایش افراط‌گرایی و کشتار شیعیان در این کشور شده است.
آموزش زنان کماندو پاکستانی
بیشتر . . .   فروچاله ای عظیم الجثه در چین فروچاله "ژیائوژای تیانکنگ"، در 30 کیلومتری جنوب شهر فنژی چین قرار داشته که بر اثر انحلال سنگ آهک های منطقه ایجاد شده و که بیشترین عمق تا 611 متر نیز می رسد و در حدود 119 هزار میلیون مترمکعب حجم دارد که از شگفتی های طبیعی این کشور محسوب می شود.
فروچاله ای عظیم الجثه در چین
بیشتر . . .   کماندوی زن، ابوبکر البغدادی را به مبارزه طلبید  "هاله یاسین" فرمانده ارشد در ارتش سوریه اعلام آمادگی کرد تا علیه داعشی ها به نبرد تن به تن وارد شود. او گفت: "من حاضرم با نیروهایی مبارزه کنم که ابوبکر البغدادی خود آنها را از میان نیروهای داعش انتخاب کند."  این روزنامه لبنانی در ادامه نوشت: «این فرمانده ارشد کماندوی باتجربه ای است و در زمینه تک تیراندازی و پرش با چتر نظامی مهارت فوق العاده ای دارد. وی در ادامه بیان کرد: "اگر زن اماراتی با جنگنده به مبارزه داعش می رود من حاضرم تن به تن علیه داعشی ها وارد جنگ شوم. هر زمان و مکان و با هر گونه سلاحی که سرکرده داعش قبول کند، حاضرم به نبرد با آنها وارد شوم." بیشتر . . .   "دودکش جن" جاذبه ای در قلب زنجان ودکش جن در 20 کیلومتری شهر ماهنشان و 120 کیلومتری زنجان قرار دارد. این پدیده طبیعی در اصطلاح زمین‌شناسی «هودو» (Hoodoo) نامیده می‌شود و در اصل نوعی سنگ به شکل قارچ می‌باشد که بر اثر فرسایش پدید آمده و شبیه به مناره بلند و نازکی است که سنگ دیگری روی آن قرار گرفته است .هودوها بیشتر در آمریکا دیده می‌شوند که یک نمونه از آن‌ها در منطقه برایس کنیون می‌باشد که تصاویر آن نیز بسیار مشهور است. در غرب رودخانه می‌سی‌سی‌پی و شرق کوه‌های راکی آمریکا و کانادا نیز این پدیده‌های طبیعی دیده شده‌اند. در کپه داغ ترکیه نیز وجود دارند که مردم داخل آن‌ها زندگی می‌کنند. در صربستان و تایوان نیز این مناظر دیده شده‌اند. در بخش فرانسوی کوه‌های آلپ این پدیده را به نام «خانم‌هایی با موهای درست شده» می‌شناسند. 
در روستای وردیج در نزدیکی منطقه وردآورد نیز نمونه‌هایی وجود دارد که به خاطر شکل و نوع فرسایش، آن‌ها را هودو می‌نامند اما فقط در زنجان آن‌ها را دودکش جن نام گذاشته‌اند که در این خصوص دلیل مشخصی وجود ندارد و شاید به اعتقادات کهن مردم این خطّه برمی‌گردد.
"دودکش جن" جاذبه ای در قلب زنجان
بیشتر . . .


شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن