تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات سراسری در کرانه باختری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تظاهرات سراسری در کرانه باختری خبرگزاری پانا : بسیاری از مناطق کرانه غربی رود اردن به ویژه منطقه مقابل زندان صهیونیستی عوفر صحنه تظاهرات و درگیری نظامیان اشغالگر با فلسطینیان بود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۲ آذر ساعت 02:58



به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، مردم شهرهای الخلیل، شعفاط، الرام و قلندیا ضد اشغالگران صهیونیستی در کشتن زیاد ابوعین وزیر فلسطینی و جنایات این رژیم تظاهرات کردند. در منطقه بلعین نزدیک رام الله نیز فعالان فلسطینی با در دست داشتن تصاویری از وزیر شهید فلسطینی تلاش کردند خود را به زمین های مصادره شده فلسطینی برسانند که نظامیان اشغالگر مانع و با آنان درگیر شدند. نیروهای رژیم صهیونیستی با همه تجهیزات ، فلسطینیان را سرکوب کردند. گرامیداشت سالگرد تاسیس حماس در این حال راهپیمایی های مردمی به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تاسیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در شمال نوارغزه، استان الوسطی و شهر خان یونس در جنوب نوارغزه برگزار شد. حماس از ملت فلسطین خواسته است در این مراسم شرکت کنند. اشغالگران صهیونیست شمار زیادی از فلسطینیان را در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی بازداشت کردند . یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: این جنبش اشغالگران را دستپاچه کرده است. صلاح البردویل در مراسمی که به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تاسیس جنبش حماس در استان الوسطی برگزار شده بود، گفت: حضور گسترده و توصیف ناپذیر مردم ثابت می کند که گزینه مقاومت تنها گزینه در این سرزمین و (تنها گزینه) این امت است. در خبری دیگر معاون دفتر سیاسی جنبش حماس، شهادت زیاد ابوعین وزیر فلسطینی را به رئیس تشکیلات خودگردان تسلیت گفت. اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با محمود عباس افزود: شهادت زیاد ابوعین مصیبتی برای فلسطین و برای همه مسلمانان است. وی همکاری و وحدت بیشتر گروههای فلسطینی برای مقابله با جنایت های وقیحانه رژیم صهیونیستی را خواستار شد.محمود عباس نیز با تشکر از اسماعیل هنیه اعلام کرد: همه گروههای فلسطینی راه وحدت وهمکاری را خواهند پیمود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن