تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای کمیسیون آموزش مجلس به خراسان شمالی سفر می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
اعضای کمیسیون آموزش مجلس به خراسان شمالی سفر می‌کنند
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، از برنامه کمیسیون آموزش مجلس برای سفر به استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: بررسی وضعیت آموزشی٬ پژوهشی و آموزش عالی محور سفرهای استانی کمیسیون است.


"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات برنامه کاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ماه جاری٬ اظهار داشت: با توجه به لغو سفر اعضای کمیسیون متبوعش به خراسان شمالی به علت برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر علوم و لایحه بودجه این سفر به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: سفرهای استانی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی وضعیت آموزشی٬ پژوهشی و آموزش عالی مناطق مختلف کشور انجام می‌شود و تاکنون این سفرها نتایج مثبتی داشته است.

جعفری با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر اساس وظیفه نظارتی خود به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنند، تصریح کرد: خراسان شمالی در اولویت سفرهای استانی قرار دارد و در صورتی که برنامه کاری کمیسیون اجازه بدهد در اولین فرصت در ماه جاری این سفر انجام خواهد شد.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ خاطرنشان کرد:‌ در سفرهای استانی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مراکز آموزشی و دانشگاهی بازدید و وضعیت این مراکز را بررسی می‌کنند و جلساتی را با اساتید و فرهنگیان استان‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن