تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803029873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران ستون ثبات منطقه است/ جمهوری خواهان به تهران سفر کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ایران ستون ثبات منطقه است/ جمهوری خواهان به تهران سفر کنند


نماینده پارلمان انگلیس، ایران را کشوری قدرتمند و ستون ثبات منطقه خواند و خواستار درک حقایق ایران از سوی جمهوریخواهان آمریکا شد و گفت: به جمهوری خواهان آمریکا هم توصیه می کنم که باید بیایند و ایران را ببینند تا بدانند ایران پر از انسان هایی منطقی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از مهر، ریچارد بیکن نماینده مجلس عوام بریتانیا درباره مشکلات موجود در راه توافق هسته ای ایران و 1+5 اظهار داشت:  اینکه توافق ظرف هفته های آینده حاصل شود یا چند ماه آینده مهم نیست بلکه مهم این است که یک راه حل وجود دارد و جهان در آستانه دستیابی به یک راه حل است که برای طرفین قابل قبول است و به طرفین اطمینان می دهد. به طوریکه ایران به برنامه ها و خواسته هایش ادامه بدهد و جامعه جهانی هم از برنامه هسته ای ایران اطمینان حاصل کند.

 نایب رئیس گروه دوستی این کشور با ایران که با مهر گفتگو می کرد گفت: ایران برنامه هسته ای خود را در دهه 60 آغاز کرد. ایران هنوز هم به فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود ادامه می دهد. ما می دانیم که ایران از کمک های روسیه در این خصوص استفاده می کند. موضوع هسته ای مسئله مهمی است. در خصوص موضوع هسته ای ایران مشکلاتی وجود دارد که قابل حل و فصل است. وی گفت: باید توجه داشت که حل و فصل مسئله هسته ای مشکلات دیپلماتیک بین ایران و انگلستان و دیگر کشورهای غربی را هم حل و فصل نمی کند بلکه مسائل زیادی وجود دارند که باید در خصوص آنها با هم همکاری کنیم.

ریچارد بیکن در ادامه افزود:  کاملا واضح است که دستاوردهای زیادی در مذاکرات میان ایران و 1+5 به دست آمده است. ایران ظرفیت های زیادی دارد که می تواند ارائه کند. ایران یکی از قدرت های بزرگ منطقه است. خیلی از مقامات غربی از موقعیت و نقش تاریخی ایران در منطقه آگاه هستند و صادقانه باید بگویم ما از خیلی چیزها که برای ایران اتفاق افتاده خبر داریم  و می خواهیم فصل جدید و بهتری در روابط با ایران باز شود.

وی افزود: تشکیل کنفرانس جهان علیه خشونت و افراطی گری به خواست رئیس جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده تیزبینی اوست. به طوری که بسیاری در تهران جمع شده اند و درباره مبارزه با خشونت و افراط گرایی صحبت می کنند. تصویر ایران در بسیاری از رسانه های غربی متوازن و منطقی ارائه نشده است. در سال های اخیر این وضعیت کمی بهتر شده است. بسیاری ایران را کشور و نظامی عجیب تلقی می کنند. اما حقیقت این است که ایران یک کشور عادی پیشرفته با جمعیتی بزرگ است که می خواهند تجارت کنند. ایران مثل دیگران می خواهد در صلح و آرامش زندگی کند. در سال های گذشته شاهد حجم زیادی از برنامه های ایران هراسی بوده ایم و وقتی به حقایق موجود نگاه می کنیم به نظر می رسد که این کارها با اهداف خاصی انجام شده اند. حقیقت این است که ایران پایه ثبات در منطقه است. ایران مکانی امن است که مردم به طور عادی به کار و تجارت خود می پردازند در حالی که وقتی به همسایه های ایران در شرق و غرب نگاه می کنیم اوضاع چنین نیست. ایران می تواند نقش مهمی در منطقه بازی کند و به ثبات و امنیت منطقه کمک کند. ایران یک قدرت بسیار مهم منطقه ای است.

وی همچنین درباره احتمال وضع تحریم های جدید جمهوری خواهان علیه ایران نیز اظهار داشت: ممکن است آنها این کار را انجام دهند. در میان جمهوری خواهان کسانی هستند که می خواهند مشکل ایجاد کنند. توصیه من این است که جمهوری خواهان به تهران بیایند و با مردم عادی دیدار کنند. من مطمئن هستم که آنها تعجب خواهند کرد. به نظر من ایران که یکی از تمدن های بزرگ جهان بوده پیام های زیادی برای ارائه به آنها و جهان دارد. اگر آنها این را بفهمند فضای سیاسی عوض خواهد شد.


پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن