تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798417925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش در سناریوی حمله به کنسولگری ترکیه در موصل، به دو میلیون یورو پول نقد دست یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
داعش در سناریوی حمله به کنسولگری ترکیه در موصل، به دو میلیون یورو پول نقد دست یافته است
دادستانی کل ترکیه، خواستار صدور حکم حبس ابد برای هفت نوجوان ترک پس از بازداشت آنان در تظاهرات اعتراض آمیز علیه تجاوزات گروه تروریستی داعش به شهر کوبانی و حمایت دولت ترکیه از این گروه تروریستی، شد


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ دادستانی کل ترکیه، خواستار صدور حکم حبس ابد برای هفت نوجوان ترک پس از بازداشت انان در تظاهرات اعتراض آمیز علیه تجاوزات گروه تروریستی داعش به شهر کوبانی و حمایت دولت ترکیه از این گروه تروریستی، شد.


سایت "دیکن" ترکیه گزارش داد که دادستانی کل ترکیه خواستار صدور حکم حبس ابد برای هفت نوجوان به اتهام "تفرقه افکنی، تخریب دولت، مقابله در برابر پلیس، عضویت در گروهی تروریست و مشارکت در تظاهرات بدون مجوز" شد.


 این سایت به نقل از  اوزکورچاغلار وکیل ترک، نوشت: این کیفر خواست، بدون ارائه هرگونه مدرکی که دست داشتن این هفت نو جوان در هرگونه حادثه ای در خلال تظاهرات را اثبات کند، صادر گردیده است.


این وکیل می افزاید: اقدام دولت ترکیه به حبس این نوجوانان با این روش، بی تردید موکد آن است که حزب عدالت و توسعه، تا جایی که پلیس به او اجازه می دهد، اقدامات سرکوبگرانه شدیدی را علیه کردها اعمال می کند و توسط مدعی العموم، علیه جوانان و نوجوانان کیفر خواست صادر می کند تا شدیدترین مجازات ها را علیه آنان اعمال نماید.


چند روز پیش، پلیس دولت اردوغان، یک شهروند ترک به نام "رجحت اوزدیل" که در تظاهرات مسالمت آمیز شهر "یوکیشکوفا" واقع در جنوب شرقی ترکیه شکرت کرده بود را به قتل رساند و سه تن دیگر از تظاهرکنندگان را مجروح ساخت.


در همین راستا، روزنامه "جمهوری" ترکیه نیز فاش ساخت، گروه تروریستی داعش به هنگام حمله به کنسولگری ترکیه در موصل و بازداشت 49 کارمند ترک در تابستان گذشته به کیسه ای دست یافتند که 2حاوی میلیون یور پول بوده است.


این روزنامه گفت: دوکارگز این کنسولگری که در بازداشت گروه تروریستی داعش بوده و طی عملیات بحث برانگیز تبادل اسری میان داعش و دولت ترکیه آزاد شدند تاکید کردند تروریست های داعش به کیسه ای دست یافتند که جاوی 2 میلیون یورو پول نقد بوده است؛ این در حالی است که وزارت خارجه ترکیه و دستگاه اطلاعات ترکیه، هیچ گونه اطلاعاتی در این خصوص به دادستانی کل ارائه نکرده اند.


این روزنامه در ادامه می نویسد: کارمندان این کنسولگری نیز در گزارشات خود به اداره امنیتی اشاره کرده اند که دلیل عدم تخلیه کنسولگری در وقت مناسب و تحویل آن به داعش به این تفکر افراطی دولت ترکیه باز می گردد که خیال می کند گروه تروریستی داعش زیانی به او نمی‌رساند. 


گفتنی است دستگاه اطلاعات ترکیه در پاسخ به دادستانی کل که خواستار ارائه اطلاعات و مدارک در خصوص این موضوع شده بود تنها به ذکر این جمله بسنده کرده است: کسانی که به کنسولگری ترکیه در موصل حمله کرده اند و کامندان آن را بازداشت نموده اند، عضو گروه داعش به سرکردگی البغدادی می باشند و دولت ترکیه به زودی از عراق درخواست خواهد کرد تا این جنگجویان داعشی را در چارچوب همکاری قضائی به ترکیه تحویل دهد.


این در حالی است که در آن زمان روزنامه ها اطلاعاتی را منتشر ساختند که به معامله اردوغان از طریق آزادسازی ده ها تروریست داعشی در قبال آزادی دیپلمات های خود اشاره داشت و اکنون نیز مشخص گردید که این پروند به همین جا ختم نشده و بلکه این گروه تروریستی دو میلیون یورو به عنوان فدیه نیز به صورت پیش پیش دریافت کرده اند و چه بسا عملیات حمله و ربودن دیپلمات ها، سناریوی از پیش طراحی شده ای بوده تا تروریست ها پولدار شوند.




انتهای پیام./.






تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن