تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله یک رهبر کرد سوری به ترکیه و ائتلاف ضد داعش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یکی از امیران داعش در کوبانی کشته شد؛ حمله یک رهبر کرد سوری به ترکیه و ائتلاف ضد داعش اربیل-بغداد-ایرنا- یکی از رهبران کرد سوری در گفت وگو با ایرنا، به عدم واکنش به رفتارهای ترکیه در مورد کردهای سوریه انتقاد کرد و گفت: در حالی که داعش به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شده است، جای تعجب است که ائتلاف ضد داعش در خصوص ترکیه موضع روشنی اتخاذ نمی کند.


خانم "هدیه یوسف" از رهبران مشترک کرد منطقه موسوم به جزیره در شمال شرق سوریه، ضمن طرح چند سوال اضافه کرد: برای ما کردها در سوریه، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف با سکوت در مقابل ترکیه، می خواهد کردها در سوریه نسل کشی شوند؟
وی در مورد روابط ترکیه با کردهای سوریه گفت: ما کردها در سوریه به عنوان همسایه ترکیه نمی خواهیم با این کشور وارد جنگ شویم، ما می خواهیم با ترکیه بسان یک همسایه، حقوق همدیگر را رعایت کنیم، اما آنچه ترکیه انجام می دهد رعایت حقوق همسایگی نیست.
این رهبر کرد سوری در خصوص آخرین وضعیت نبرد در کوبانی در شمال شرقی سوریه به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای مدافع در کوبانی موفق شدند مناطقی از شهر را در محله "بوتان" پاکسازی کنند که در نتیجه آن یکی از امیران داعش به نام ابوحمزه به همراه 14 تروریست دیگر کشته شد.
هدیه یوسف افزود: مقاومت در این شهر ادامه دارد و روحیه نیروهای مدافع بالاست، اما نیروهای مدافع با کمبود سلاح، مهمات و خدمات پزشکی روبه رو هستند.
خاورم*3*ف ا*1770*1613


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن