تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799027060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درایور جدیدِ گرافیک های AMD بزرگترین بروزرسانی در عرصه خود


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

همانطور که قبلاً گفته شد درایورِ جدید کارت گرافیک های AMD تحت عنوان Catalyst Omega منتشر شدند و به جرعت می توان گفت بزرگترین بروزرسانی درایور کارت گرافیکی است که تا به امروز منتشر شده. این درایور بروی تعدادی از مدل ها از نظر عملکرد بهبود پیدا کرده است و بهینه شده اما مهمترین ویژگیه آن قابلیت هایی است که به عملکرد کارت گرافیگ و پردازنده ها اضافه خواهد کرد مثل ویژگی های downsampling و FreeSync. با توجه به انتشار نرم افزار اختصاصیِ GeForce Experience برای کارت گرافیک هایِ Nvidia و همینطور رونمایی از مدل های GTX 970 و 980 ، این حرکت معامله و ریسک بزرگی برای AMD است. بهترین نتیجه به عمل آمده بعد از استفاده از Catalyst Omega برای کارت های گرافیکیِ مدل هایِ :R9 295X2, 290X, 290, و 285 بوده همچنین بهینه سازیِ پردازنده توسط این درایور باعث بهبود عملکرد در اجرای عناوین مشهور بطور 10 تا 20 درصد شده است. ویژگی جدیدی که در کارت گرافیک های مدل R9 اضافه شده ، ویژگیِ وضوحِ فوق بالایِ مجازی یا VSR خطاب می شود که مشابه ی فناوریِ DSR یا وضوحِ فوق بالایِ پویا در کارت گرافیک های مدلِ Maxwell انویدیا است که شاهد آن هستیم ، این دو سیستم یا به عبارتی فناوری هر دو  می توانند بازی ها را در وضوحِ خیلی بالا مثل 4K رِندِر یا پردازش گرافیکی کرده اما در مونیتورهای HD معمولی با وضوحِ 1080 نشان دهند همینطور تکسچرها یا همان بافت های بازی هایی که از یکسری فناوری ها مثلِ anti-aliasing پشتیبانی نمی کنند را خیلی روان تر و بهینه تر پردازش خواهند کرد. متاسفانه ویژگیِ  VSR تنها محدود به رزولوشن هایِ 3200x1800 بروی برخی مدل ها است که تا 3840x2160 در کارت گرافیک های مدل R9 285 قابل ارتقاء است.

همچنین این درایور از تکنولوژیِ منبع بازِ FreeSync ( یعنی برای توسعه دهندگان بطور رایگان قابل ویرایش و توسعه است ) که در ابتدا ذکر شده برخوردار است بطوری که با مونیتورهایِ پشتیبانی کننده از این فناوری که قرار است در اوایل سال 2015 روانه بازار شوند در پردازشِ فریم های بازی های کامپیوتری بهترین عملکرد را نشان خواهند داد. همینطور این درایور جدید یعنی Catalyst Omega نسبت به درایورهای قدیمیِ AMD در رفع و برطرف کردن باگ ها پیشتاز بوده و مشکلِ ضعف عملکردِ پردازش فریم ها را زمانی که کاربران از سیستم هایی با دو پردازنده گرافیکی استفاده می کنند برطرف کرده است ( سیستم هایی با یک پردازنده AMD با مدار مجتمع گرافیکی و یک کارت گرافیک AMD یا دو کارت گرافیک مدل AMD تحت فناوریِ CrossFire ) . در کل با توجه به همه ی این صحبت هایی که کردیم شرکت Nvidia از نظر آمار فعلآً نسبت به AMD در بازار سخت افزار پیش تاز بوده اما با این بروزرسانی و عرضه درایور جدیدِ کارت گرافیک از سوی AMD می توان گفت که Nvidia باید مراقب باشد چون بنظر AMD با برنامه درحال نزدیک شدن به آن است.



3 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن