تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803306009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوزه هاي علميه بايد جهت مقابله با توطئه هاي دشمنان فعال تر باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۴۹ب.ظ)
عضو هيأت علمي موسسه امام خميني: حوزه هاي علميه بايد جهت مقابله با توطئه هاي دشمنان فعال تر باشند عضو هيأت علمي مؤسسه امام خميني با ذکر نمونه هايي از نقشه هاي جريان هاي سکولار و ورود آنها به حوزه از مسؤولان حوزه علميه خواست تا مواظب اين جريان ها باشند و زمان بيشتري براي جريان شناسي در زمينه اختصاص دهند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، عضو هيأت علمي موسسه امام خميني به بيانات رهبر کبير انقلاب و هشدار ايشان نسبت به خطر بازگشت جريان سکولار در حوزه ها اشاره کرد و توضيح داد: حاصل جريان سکولاريسم غربي در مقام افراط، لائيکي و بي ديني است و در حالت ديگر آن، به معني جدايي دين از سياست است که از تفکرات برخي گروه ها از صدر اسلام نشأت مي گيرد که امير المومنين علي (ع) را خانه نشين کردند.
حجت الاسلام روانبخش در تحليل جريان سکولاريسم امروز بيان کرد: امروزه انجمن حجتيه و بعضي همفکران آنها معتقدند، اسلام داراي نظام سياسي نيست. از اين دسته تفکر حزب کارگزاران را مي توان مثال زد که سخنگوي آن مي گويد اسلام نظام اقتصادي و سياسي ندارد و بايد براي بر پا کردن چنين نظام هايي از غرب الگو برداري کرد.
اين فعال سياسي با اشاره به برخي اظهارات محمود صدري سکولار ايراني مقيم آمريکا گفت: او در کتابش شعاري را که اصلاح طلبان مطرح کرده اند با عنوان «اسلام بدون آخوند» شعار غلطي مي داند چون اسلام حوضي نيست که افراد لخت وارد آن بشوند و کلاً گرايشات ديني قبلي شان از بين برود و مسلمان خالص شوند بلکه مردم به آخوند نياز دارند، پس بايد شعار بدهيم «اسلام با آخوند اصلاح طلب».
وي در ادامه گفت: محمد رضا شاه در چند دهه قبل به اين طرح دستيابي پيدا کرده بود و سپاه ترويج يا سپاه دين را پايه گذاري کرد که آخوند درباري به مناطق مختلف کشور بروند و اسلامي را که او مي خواست ترويج کنند و دين را بدان گونه که او مي خواست به مردم بفهمانند.
عضو هيأت علمي موسسه امام خميني تحرکات اخير اصلاح طلبان را حاصل اين آموزه محمود صدري عنوان کرد و گفت: اصلاح طلبان با اين رهيافت قصد کردند مراکزي ايجاد کنند که در آنها آخوند سکولار و اصلاح طلب تربيت کنند و چنين شد که در حوزه هاي ما افرادي هستند که اين تفکر را تدريس و ترويج مي کنند و شاگرداني را با اين نگاه تعليم مي دهند که اين طرح حساب شده آمريکايي براي نظام و کشور خطر آفرين است.
حجت الاسلام روانبخش خطاب به مسؤولان حوزه اظهار داشت: اگر ما اين جريانات را جدي نگيريم و غفلت کنيم دشمنان غفلت نخواهند کرد آنان با ديد باز و برنامه ريزي مدون در حال انجام فعاليت هاي خود جهت رسيدن به اهداف شان هستند.
اين استاد حوزه با مشابه خواندن تهاجم فرهنگي و نظامي توضيح داد: در عمليات نظامي براي يک حمله يک شبه، روزها و بلکه ماه ها عمليات شناسايي انجام مي شود نقشه ها را مي شناسند و وقت صرف مي کنند تا بتوانند با دشمن مقابله کنند. حال در بحث فرهنگي ما بايد بتوانيم نقشه را بخوان،يم عمليات شناسايي تحرکات دشمن را ببينيم و حرکات آينده آنها را پيش بيني کنيم تا بتوانيم تقابل خوبي با آنها داشته باشيم.
حجت الاسلام قاسم روانبخش در پايان از غفلت حوزه نسبت به توطئه هاي پيش رو ابراز تأسف کرد و گفت: حوزه هاي علميه بايد فعاليتي شايسته اي و به روز شدن جهت مقابله با توطئه هاي دشمنان داشته باشد؛ مراقب باشيم و بدانيم مراکزي در حال دامن زدن به توطئه هاي دشمنانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن