تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیرهای مسدودی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسیرهای مسدودی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد شهرری - ایرنا - شهردار منطقه 20 شهر تهران از انسداد 15 مسیر اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و انسداد مقطعی خیابان های فدائیان اسلام و شهید رجایی در روز اربعین حسینی خبرداد.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، "منصور کتانباف" اظهار داشت: با توجه به اینکه مقصد نهایی مسیرهای تعیین شده برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی شهر تهران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این حرکت معنوی و مردمی، تمهیدات ترافیکی لازم در منطقه 20 برای حضور 150 هزار زائر از سوی مدیریت شهری پیش بینی شده است.
وی به اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 24 روز جمعه تا پایان مراسم پیاده روی در روز شنبه 22 آذر اشاره کرد و افزود: میادین شهید مدرس به سمت ضلع جنوب حرم در دو نقطه، بشارت در دو نقطه، نارنج، سلمان فارسی و خیابان های شهید فدایی در سه نقطه، ورودی شهید مدرس، شهید بیات(24 متری)، شهید قمی،ورودی پایانه مینی بوس رانی ضلع شرق حرم، بلوار ضلع جنوب حرم از مسیرهای واقع در طرح محدودیت ترافیکی است که به وسیله نیوجرسی و راه بند مسدود می شود.
وی ادامه داد: خیابان فدائیان اسلام و شهید رجایی نیز از مسیرهای حرکت راهپیمایان عزادار است که با استقرار نیروهای پلیس راهور و انسداد مقطعی، تحت کنترل ترافیکی خواهد بود.
کتانباف با اشاره به اینکه تدابیرلازم برای برگشت راهپیمایان پیش بینی شده است، تصریح کرد:علاوه بر ناوگان حمل ونقل عمومی موجود در ایستگاه ها، یک صد دستگاه ون و دویست دستگاه اتوبوس درضلع شرق، جنوب، شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، میدان شهدای شاملو و خیابانهای سلمان فارسی و قم نیز برای خدمات رسانی به عزاداران پیش بینی شده است.
شهردارمنطقه بیست به وجود دو ایستگاه مترو شهرری و جوانمرد قصاب در این منطقه اشاره کرد و افزود: همزمان با روز اربعین، مترو در مسیرحرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رایگان است.
مراسم پیاده روی روز اربعین در شهر تهران برای دومین سال پیاپی برگزارخواهد شد که زائران راهپیما ساعت هفت صبح با قرائت زیارت عاشورا در میدان امام حسین(ع) به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عزیمت می کنند.
/1724/687


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن