تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضاي شوراي شهر سنندج مخالف احداث خانه اميد بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 16:14:56 , 1393/09/19
برومند خبر داد:
اعضاي شوراي شهر سنندج مخالف احداث خانه اميد بازنشستگان
مدیر صندوق بازنشستگی كردستان از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به دلیل مخالفت با احداث خانه امید بازنشستگان در پارک ملت این شهر انتقاد کرد و گفت: امید بازنشستگان برای داشتن خانه به ناامیدی تبدیل شده است.


جلال برومند احداث خانه هاي اميد براي بازنشستگان را يکي از برنامه هاي دولت در کشور دانست و گفت: اکثر استان هاي کشور اکنون خانه اميد بازنشستگي دارند اما در استان کردستان احداث اين خانه با مخالفت اعضاي شوراي شهر سنندج مواجه شده است.


وي اظهار کرد: زميني به مساحت 680 مترمربع در محل پارک ملت سنندج براي احداث خانه اميد بازنشستگان استان اختصاص يافت و کلنگ احداث آن سال 92 به زمين زده شد که متاسفانه شوراي شهر سنندج با احداث اين خانه در پارک ملت به دليل اينکه فضاي سبز تخريب مي شود، مخالفت کرد.


وي افزود: آن زمان با هفت ميليارد و 500 ميليون ريال مي توانستيم اين خانه را احداث کنيم که اکنون براي احداث اين خانه به دليل افزايش قيمت ها 30 ميليارد ريال هزينه مي برد. وي احداث خانه اميد را يکي از درخواست ها و مطالبات بازنشستگان استان کردستان دانست و گفت: اکنون جامعه بازنشستگي از اعضاي شوراي شهر سنندج گلايه دارند.


مدير صندوق بازنشستگي استان کردستان با اشاره به اينکه اعضاي شوراي اسلامي شهر سنندج زميني را در پارک شهدا براي احداث خانه اميد اختصاص داده اند، افزود: به نظر ما زمين پارک ملت بهتر و مناسبترين جا براي احداث خانه اميد است. وي گفت: اعتبارات احداث اين خانه را سازمان بازنشستگي تقبل مي کند و نيازي به اعتبارات استاني نيست.


او احداث اين خانه را يکي از نيازهاي بازنشستگان استان دانست و گفت: اکنون مقرر شده کارشناسان سازمان بازنشستگي کشور از دو مکان پارک ملت و شهدا بازديد کنند و يکي از اين دو محل را براي احداث خانه اميد تاييد نمايند. وي از اعضاي شوراي اسلامي شهر سنندج خواست به دليل آرام بودن و دوري از شلوغي و ترافيک، مکان زمين پارک ملت را براي احداث خانه اميد بازنشستگان اختصاص دهند. 


برومند اظهار کرد: نقشه و طراحي ساختمان خانه اميد در سه طبقه انجام شده است و مشکلي براي تامين اعتبارات مورد نياز نيز وجود ندارد.  به گفته وي سازمان بازنشستگي کشور 30 ميليارد ريال اعتبار براي احداث اين خانه در نظر گرفته است.


برومند در گفتگو با ايرنا اضافه کرد: احداث خانه هاي اميد با هدف ايجاد شرايط رفاهي و تفريحي، استفاده و بهره برداري از توانمندي هاي بازنشستگان، براي گذراندن اوقات فراغت اين قشر فرهيخته و افزايش مشارکت بازنشستگان در فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي به عنوان رويکرد جديد صندوق بازنشستگي کشوري در دولت تدبير و اميد دنبال مي شود.


به گفته او خانه هاي اميد شامل بخش هايي همچون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبي، هنري، کافي نت، کافي شاپ، سالن ورزشي، مرکز فعاليت هاي قرآني، خانه آموزش به ويژه در حقوق شهروندي، واحدهاي مشاوره و کاريابي و واحد فناوري اطلاعات است، که اين مجموعه بزرگ فرهنگي اجتماعي در خدمت بازنشستگان خواهد بود.


 



16:14:56 , 1393/09/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن