تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819436743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست دولت برای اصلاح قوانین دائم باز است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دست دولت برای اصلاح قوانین دائم باز است
کد خبر: ۴۵۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ - 10 December 2014


نماینده مردم تهران، نسبت به مصوبه مجلس در خصوص قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که به صورت مستمر برای سالهای متمادی برای دولت تعیین تکلیف می‌کند تذکر داد ولی نایب رئیس مجلس تاکید کرد که دست دولت برای اصلاح قوانین دائمی باز است.

به گزارش ایسنا، احمدتوکلی با استناد به اصل 52 قانون اساسی خطاب به رییس‌جلسه گفت: نمی‌دانم چقدر به قسم‌هایی که می‌خورید پایبند هستید باید به قسم خود عمل کنید و اخطارها را مقدم بر پیشنهادات و مذاکرات مجلس بدانید.

وی افزود: ماده الحاقی 38 که در خصوص وضع عوارض از نوشیدنی‌ها و تعیین محل هزینه کرد آنها برای سالهای متمادی است، اقدام درستی نیست.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه افزود: چون درآمدها و مصارف دولتی به صورت سالانه تعیین می‌شود مجلس نباید در قالب این ماده برای سالهای متمادی دولت را مکلف به انجام قانون دائمی کند. چرا که این مساله با اختیارات دولت در تعارض است.

ابوترابی در پاسخ به تذکر توکلی با یاد آوری اقدام مجلس و تصویب قانون هدفمند سازی یارانه‌ها گفت: ما در این قانون تصمیم گرفتیم که به طور مستمر و پیوسته طی سالهای متمادی مواردی به اجرا درآید.

در ماده 38 الحاقی نیز قانونی تنظیم می‌شود و درعین حال به قانون بودجه سالانه ربط داده می‌شود، بنابراین دست دولت برای اجرای این گونه مصوبات باز می‌ماند و اگر نظر دیگری داشت می‌تواند پیشنهاد اصلاحی به مجلس ارائه دهد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن