تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح انتظامي ترافيکي زمستانه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۰ب.ظ)
طرح انتظامي ترافيکي زمستانه آغاز شد طرح انتظامي - ترافيکي زمستانه استان مرکزي روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در اين استان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين طرح با همکاري و پشتيباني دستگاه هاي مختلف استان مرکزي از جمله پليس راه، پليس راهنمايي و رانندگي، هلال احمر، اورژانس، راهداري و امداد خودرو تا 25 اسفند امسال ادامه دارد.
رئيس حفاظت اطلاعات فرماندهي انتظامي استان مرکزي در آيين نمادين اين طرح گفت: خدمت در عرصه نظم و امنيت به ويژه حمل و نقل و ترافيک کاري مهم و با ارزش است.
سرهنگ «حميد علينقيان پور» افزود: يکي از ماموريت هاي مهم نيروي انتظامي ارائه خدمات پليس در محورهاي مواصلاتي است.
وي بيان کرد: با تلاش هاي گسترده مسوولان و عوامل انتظامي استان از ابتداي امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش چشمگير حوادث رانندگي در اين استان بوده ايم.
رئيس حفاظت اطلاعات فرماندهي انتظامي استان مرکزي ادامه داد: برنامه و طرح هاي مختلفي در اين استان در راستاي ارتقاء فرهنگ ترافيک در دست اجرا است که نقش موثري در کاهش بيش از پيش حوادث رانندگي دارد.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزي در اين آيين گفت: طرح انتظامي - ترافيکي زمستانه اين استان همزمان با سراسر کشور تا 25 اسفند امسال ادامه دارد و در اين راستا پليس راه همه توان خود را براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران به کار گرفته است.
سرهنگ «مهدي حسني» افزود: در اجراي اين طرح 350 تيم راهداري، 95 تيم پليس راه و راهور، 45 تيم اورژانس و 19 تيم هلال احمر، مشارکت دارند.
وي بيان کرد: براي برگزاري هر چه بهتر اين طرح، نقاط ضعف سال هاي گذشته ارزيابي و نقاط قوت آن تقويت شده است.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزي ادامه داد: اين استان از ابتداي امسال تاکنون در بحث کاهش تصادفات جزو استان هاي برتر کشور بوده و با طرح هاي پيش رو اميد است اين آمار روز به روز کاهش بيشتري يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن