تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803487639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح زمستانه با 236 هزار نیروی عملیاتی در 28 استان كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سردار مومنی خبر داد؛ آغاز طرح زمستانه با 236 هزار نیروی عملیاتی در 28 استان كشور خبرگزاری پانا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام آغاز طرح زمستانه 93 پلیس راهور از امروز گفت: 236 هزار نیروی عملیاتی در 28 استان و 110 گردنه برفگیر خدمات رسانی خود را آغاز كردند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 12:17



به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، سردار دكتر اسكندر مومنی در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه 93 پلیس راهور ناجا افزود: از طرح زمستانه سال گذشته تا كنون حدود یكهزار نفر کمتر در تصادفات رانندگی کشته شدند و بزرگترین توفیق و افتخار ما این است که یک انسان کمتر کشته شود و این به این معناست که یک جامعه را حفظ کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه علاوه بر طرح زمستانه، طرح ترافیک ویژه اربعین نیز برای اولین بار با توجه به استقبال بی‌سابقه مردم ایران در مرز مهران اجرا شده است، گفت: امسال با توجه به استقبال بی‌سابقه مردم برای شركت در مراسم اربعین حسینی در کربلا، قرارگاه ترافیکی اربعین در مرز مهران راه‌اندازی شده كه تا پایان بازگشت زائران فعالیت این قرارگاه ادامه خواهد داشت. همکاری 31 هزار نفر در طرح اربعین
به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی 31 هزار نفر در قالب 7000 تیم تحت مدیریت قرارگاه اربعین پلیس راهور در حال ارایه خدمات به زائران هستند.
وی با بیان اینکه طرح زمستانی در 28 استان و 110 گردنه برف‌گیر از امروز آغاز شده است، گفت: در این طرح 236 هزار نفر در قالب 39 هزار تیم ثابت و سیار از نیروهای عملیاتی پلیس راه، راهور، اورژانس، هلال‌احمر، امدادخودرو و غیره حضور داشته و خدمات‌رسانی می‌کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به طرح زمستانی و طرح تابستانی گفت: در طرح تابستانی میزان سفرها بالاست و با افزایش قابل توجهی روبه‌روست اما در طرح زمستانی، ممکن است سفرها کم باشد اما مخاطرات سفر بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی را می‌توان به دو وظیفه تقسیم‌بندی کرد، گفت: از یک سو به عنوان متولیان تامین امنیت در راه‌ها و امدادرسانی باید آمادگی لازم را داشته باشیم و در کنار آن به مردم خدمت‌رسانی کنیم و با فراهم کردن تجهیزات در نقاط از پیش تعیین شده، به بازگشایی معابر و اسکان مسافران کمک كنیم.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان این كه این گونه اقدامات بدون همکاری مردم اجرایی نخواهد شد با توصیه به هموطنان، مبنی بر داشتن تجهیزات ایمنی در هنگام سفر گفت: هموطنان قبل از سفر تجهیزات ایمنی لازم همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و از پر بودن باک خودرو نیز اطمینان حاصل كنند. از سوی دیگر پیش از سفر نسبت به انجام معاینه فنی خودرو خود اقدام كرده و در طول سفر نیز سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.
عمده‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای وی با اشاره به اینکه عمده‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای سرعت بالا و عدم رعایت فاصله طولی است، ابراز امیدواری كرد كه با تلاش جمعی هموطنان و دستگاه‌ها همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، سوانح و حوادث را به حداقل ممكن برسانیم.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان كرد: امیدوارم سال آینده شاهد کاهش کشته‌های حوادث جاده‌ای بیش از امسال باشیم و با همیاری مردم، زمستان کم حادثه‌ای داشته باشیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن