تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار چين،‌ بازاري مناسب براي محصولات توليدي قم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
رئيس اتاق بازرگاني استان قم: بازار چين،‌ بازاري مناسب براي محصولات توليدي قم است رئيس اتاق بازرگاني استان قم:با توجه به شرايطي که اکنون در آن قرار داريم، بايد به دنبال بازارهاي بزرگتري مانند چين و روسيه باشيم که در اين راستا مي‌توان از روسيه به عنوان بهترين و بزرگترين بازار براي محصولات توليدي استان قم ياد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس اتاق بازرگاني استان قم در همايش تخصصي کاربردي بسته حمايتي گمرک ايران که به همت اتاق بازرگاني استان قم برگزار شد، اظهار کرد: بررسي‌ها نشان مي‌دهد در صادارت سير نزولي داشتيم.
وي با بيان اينکه عراق مهمترين هدف صادراتي استان قم است، تصريح کرد: در هفت ماهه گذشته به دليل وجود بحران‌هايي که در اين کشور پيش آمد، صادرات قم به اين کشور 20 درصد با کاهش مواجه شد.
ابوالفضل خاکي ادامه داد: همسايگان ايران از اولويت‌هاي مهم صادراتي هستند که از ابتداي سال تا کنون با اين کشورها تجارت منفي داشتيم.
وي تصريح کرد: در طول اين مدت تجارت ما به کشورهاي افغانستان، عراق و ترکمنستان سير نزولي داشته است و تنها با پاکستان افزايش مبادلات تجاري داشتيم که بايد براي برطرف کردن اين مشکل راه حلي اساسي انديشيد.
خاکي اضافه کرد: با توجه به شرايطي که اکنون در آن قرار داريم، بايد به دنبال بازارهاي بزرگتري مانند چين و روسيه باشيم که در اين راستا مي‌توان از روسيه به عنوان بهترين و بزرگترين بازار براي محصولات توليدي استان قم ياد کرد.
وي همچنين بازار چين را مورد توجه قرار داد و گفت: بازار چين،‌ بازاري مناسب براي محصولات توليدي قم است و از اين محصولات استقبال فراواني دارد و بيشتر از اينکه تمايل به فروش محصولات خود به ايران داشته باشد به خريد از ايران علاقه نشان دارد.
رئيس اتاق بازرگاني استان قم با اشاره به سفري که مسئولان اقتصادي به همراه استاندار قم به چين داشتند، بيان کرد: چيني‌ها علاوه بر استقبال فراواني که از محصولات ايراني کردند، سفارشات فراواني براي خريد زعفران و فرش ماشيني داشتند.
وي تصريح کرد: چين،‌ يکي از بزرگترين توليدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشيني جهان محسوب مي‌شود، ولي با اين وجود، تمايل فراواني به وارد کردن فرش از استان قم دارد و فرش‌هاي گران قيمت دست‌باف و فرش‌هاي ماشيني قم داراي ظرفيت‌هاي مطلوب صادراتي به چين محسوب مي‌شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن