تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارخوزستان: ظرفیت شهرستان ها برای توسعه خوزستان بکار گرفته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارخوزستان: ظرفیت شهرستان ها برای توسعه خوزستان بکار گرفته می شود دزفول - ایرنا -استاندار خوزستان گفت:از ظرفیت های موجود در شهرستان های مختلف این استان در راستای رشد و توسعه خوزستان استفاده خواهد شد.


" عبدالحسن مقتدایی " صبح روز چهارشنبه در بدو ورود به شهرستان شوش به عنوان نخستین سفر شهرستانی وی ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با شناسایی قابلیت های شهرستان های خوزستان،این ظرفیت ها در راستای محرومیت زدایی و شتاب بخشیدن به روند توسعه بکار گرفته می شود.
وی از شوش در شمال خوزستان به عنوان شهرستانی با ظرفیت های مختلف در بخش کشاورزی ، صنعت و گردشگری نام برد و گفت:با برنامه ریزی می توان از این ظرفیت ها در جهت رونق هر چه بیشتر اقتصاد خوزستان استفاده کرد.
مقتدایی، هدف از نخستین سفر خود و مدیران کل دستگاه های اجرایی خوزستان به شوش را شناسایی استعدادها و ظرفیت موجود در این شهرستان در بخش های مختلف عنوان کرد و اظهارکرد:برنامه سفر به شهرستا نهای مختلف خوزستان به منظور بررسی مسایل و مشکلات تداوم دارد.
استاندار خوزستان که معاونان سیاسی ، اجتماعی و عمرانی و نیز جمعی از مدیران ستادی دستگاه های اجرایی این استان وی را همراهی می کنند در بدو ورود به شهرستان شوش بر مزار گلزار شهدای این شهر حضور یافت و با قرائت فاتحه نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
" رضا نجاتی " فرماندار شوش نیز حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی در این شهرستان را فرصتی برای بررسی مسایل و مشکلات منطقه از نزدیک و اتخاذ تصمیم مقتضی برای حل مشکلات عنوان کرد.
دیدار از دو واحد صنعتی پاک چوب و شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان ، دیدار از روند ساماندهی محوطه باستانی شوش برای ثبت جهانی، و نیز شرکت در نشست مشترک شورای اداری و مردم شهرستان شوش با حضور نمایندگان کشاورزان، اصناف ، فرهنگیان ، طلاب ، نخبگان ، دانشجویان و خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران برنامه سفر یکروزه استاندار خوزستان به شهرستان شوش است.
شهرستان شوش با تولید یک میلیون و 800 هزار تن انواع محصولات کشاورزی قطب تولید گندم و ذرت دانه ای در کشور است.
این شهرستان با 200 هزار نفر جمعیت،دارای اراضی مستعد کشاورزی ، یادمان های دفاع مقدس فکه و فتح المبین و نیز آثار باستانی و زیارتی همچنین صنایع تولید شکر ، کاغذ و خوراک دام است.
7280/648/640


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن