تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802400807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق 70 درصدی بودجه در هشت ماه گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اداری مالی شهرداری شیراز اعلام كرد: تحقق 70 درصدی بودجه در هشت ماه گذشته خبرگزاری پانا: معاون اداری مالی شهرداری شیراز گفت: به نسبت عدد پیش بینی شده برای تحقق بودجه شهرداری در هشت ماه، 70 درصد تحقق بودجه را شاهد هستیم.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 11:22



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدحسن اسدی گفت: این میزان بودجه علی‌رغم ركود در بازار ساخت و ساز محقق شده است.
وی با تاكید براینكه در بخش پیش‌بینی شده مربوط به اوراق مشاركت، اقدامات در حال انجام است، گفت: تحقق بخش بودجه شهرداری شیراز مربوط به اوراق مشاركت به ماه‌های پایانی سال منتقل خواهد شد.
اسدی ابراز امیدواری كرد كه تا پایان امسال شاهد تحقق 100 درصدی بودجه 200 میلیارد تومانی شهرداری باشیم و افزود: هنوز لایحه بودجه سال آینده به شورا تقدیم نشده است اما حداقل بودجه پیشنهادی 200 میلیارد تومان خواهد بود.
وی همچنین از اتمام زمان اوراق مشاركت سری اول واگذار شده به متقاضیان تا پایان سال 94 خبرداد و گفت: تا پایان سال 94 امیدواریم شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های اوراق مشاركتی اجرایی شده در شیراز باشیم.
اسدی با تصریح اینكه اضافه شدن حق بیمه كارگران ساختمانی به هزینه‌های ساخت و ساز پرداختی توسط متقاضیان دریافت پروانه ساخت، بر افزایش قیمت مسكن تاثیری نداشته است، گفت: این موضوع موجب ركود ساخت و ساز شده است.
وی با بیان اینكه هر سال بین 20 تا 25 درصد افزایش در هزینه عوارض ساخت و ساز بوده و هستیم، گفت: افزایش عوارض ساخت و ساز نیز تابع افزایش سایر هزینه‌ها و میزان تورم موجود در جامعه است و بی تردید این افزایش هم بر ساخت و ساز و هم قیمت تمام شده ساختمان تاثیرگذار است.
اسدی همچنین در خصوص لایحه مورد بررسی در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص اعمال تخفیف در عوارض ساخت و ساز كاركنان شهرداری، نیز گفت: این مصوبه از سال‌های قبل هم وجود داشته و كاركنان شهرداری براساس آن تا 150 متر از معافیت عوارض برخوردار بوده‌اند.
وی گفت: 2 سال قبل شهرداری پیشنهاد داد كه به‌جای محاسبه تخفیف براساس متراژ، تخفیف در مبلغ عوارض لحاظ شود كه با تصویب شورای شهر اجرایی شد و بر این اساس تمام كاركنان رسمی، قراردادی و بازنشسته تا 15 میلیون تومان، كاركنان با سابقه بالای 25 سال و بانوان سرپرست خانوار تا 20 میلیون تومان و مدیران شهرداری تا 35 میلیون تومان از تخفیف عوارض برخوردار شدند.
او اضافه كرد: در لایجه جدید پیشنهاد شده كه سالانه 15 درصد به مبلغ تخفیف عوارض افزوده شود، البته این تخفیف عوارض شامل كاركنان شركتی نمی‌شود و هر یك از كارمندان واجد شرایط تنها یك بار قادر به استفاده از این قانون هستند.
معاون اداری مالی شهرداری شیراز با بیان اینكه، استفاده از این تخفیف تنها برای كارمند شهرداری و همسر كارمند شهرداری امكان‌پذیر است، گفت: استفاده از این تخفیف در ساخت و ساز مشاركتی یا انتقال آن به غیر ممكن نیست و یكی از شروط اعمال آن داشتن سند مالكیت و صدور پروانه ساخت به نام كارمند مشمول است.
اسدی ادامه داد: طی دو سال گذشته حدود 250 نفر از كاركنان شهرداری شیراز از این تخفیف استفاده كرده‌اند.
معاون اداری مالی شهرداری شیراز همچنین خاطرنشان كرد: با توجه به نامه ابلاغی وزارت كشور فعلا روند تبدیل وضعیت كاركنان شركتی در شهرداری متوقف شده است، حال آنكه تمام مراحل تبدیل وضعیت كاركنان در شهرداری شیراز انجام شده بود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن