تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799164039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات بد میان ایران و آمریکا/به فکر پایان مذاکره بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به نقل از عراقچی؛
"مذاکرات بد" میان ایران و آمریکا/به فکر پایان مذاکره بودیم
جان کری و محمدجواد ظریف وزرای خارجه آمریکا و ایران چند دور در مسقط با هم مذاکره کرده بودند.



    به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، یک نماینده مجلس از قول عباس عراقچی گفت که "مذاکرات مسقط، بد پیشرفته بود و در چنین شرایطی تیم مذاکره کننده به ختم مذاکرات فکر می کرد."     آقای نقوی حسینی از نمایندگان مجلس گفته است: «اما تمدید مذاکرات هم براساس یک تصمیم معقول گرفته شد.»     به نوشته سایت بی بی سی فارسی (BBCPERSIAN) گفته شده بود که مذاکرات مسقط پایتخت عمان به دعوت سلطان قابوس، پادشاه این کشور انجام شده است. جان کری و محمدجواد ظریف وزرای خارجه آمریکا و ایران چند دور در مسقط با هم مذاکره کرده بودند.     مذاکرات در مسقط، پیش از آخرین دور گفت و گوهای وین انجام شد که طی آن ایران و گروه ۱+۵ توافق کردند مهلت مذاکرات را به مدت ۷ ماه تمدید کنند.     آقای نقوی حسینی از عباس عراقچی نقل کرده است که "طرف ایرانی معتقد بود در زمان کمتری از ۷ ماه می‌توان به توافق رسید و جمهوری اسلامی ایران در مسیر مذاکرات هسته‌ای در شرایط برتری قرار دارد و امروز صاحب یک قدرت در سطح منطقه است و همین برتری و قدرت پشتوانه مذاکرات با ۱+۵ است."     آقای نقوی حسینی گفته، عباس عراقچی "به سوالات نمایندگان پاسخ داد و در پاسخ به نگرانی‌های اعضای کمیسیون تاکید داشت در مذاکرات خط قرمزهای کشور حفظ می‌شود و پروتکل الحاقی نیز منوط به پذیرش و تصویب مجلس است اما صهیونیست‌ها و برخی کشورهای منطقه با کلیت هر نوع توافق مخالفند و حتی تلاش می‌کنند غرب را علیه ایران حتی در سطح نظامی تحریک کنند."     مذاکرات اتمی میان ایران و گروه ۱+۵ شامل (آمریکا، بریتانیا، فرانسه، چین، روسیه و آلمان) تا نهم تیرماه سال آینده خورشیدی تمدید شده است.     قرار است طرف ها طی این مدت به یک توافق جامع اتمی دست پیدا کنند که هدف از آن حل و فصل نهایی پرونده اتمی ایران و لغو کلیه تحریم ها علیه این کشور است.     سایت رادیو فردا (RADIOFARDA) نیز در این زمینه نوشته است:  
به گزارش ایسنا، حسین نقوی حسینی با اشاره به گزارش عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، در جلسه روز سه شنبه ۱۸ آذر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اعضای تیم مذاکره کننده اتمی ایران معتقدند که در زمان کمتر از هفت ماه می‌توان با طرف غربی به توافق رسید.     وی در عین حال تصریح کرد: «طبق اظهارات آقای عراقچی مذاکرات مسقط بد پیش رفته بود و در چنین شرایطی تیم مذاکره کننده هسته‌ای به خاتمه مذاکرات فکر می‌کرد اما تمدید مذاکرات هم بر اساس یک تصمیم معقول گرفته شد.»     علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، نیز روز ۲۲ آبان، مذاکرات تهران و گروه ۱+۵ در پایتخت عمان را «چالشی، جدی و تلخ» خوانده بود.     غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت درمجلس، نیز روز هشتم آذر به نقل از محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران گفته بود که مذاکرات مسقط «دشوار، تلخ و سخت» بود و بیشتر جلسات با «تندی شروع می‌شد» و با «ناراحتی و گله» پایان می‌یافت.     سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه سخنان خود تصریح کرد: «در ابتدای این جلسه عراقچی ضمن تاکید بر زمینه سازی برای ادامه مذاکرات در توافق ژنو مطرح کرد که فاصله بین دوطرف بسیار زیاد بوده و بعد از مذاکرات و توافق ژنو نقاط مشترک زیادی به دست آمد.»

   

   

444  



۱۹/۰۹/۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن