تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798612237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بیرجند: خراسان جنوبی بیشترین انفاق را در کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بیرجند: خراسان جنوبی بیشترین انفاق را در کشور دارد بیرجند - ایرنا - امام جمعه بیرجند گفت: خراسان جنوبی با وجود خشکسالی های چندین ساله، بیشترین انفاق را در کشور دارد.


حجت الاسلام علی رضایی روز سه شنبه در همایش تخصصی زکات در بیرجند با تاکید بر اینکه اگر انسان انفاق نکند و زکات ندهد وارد دایره انسانیت نمی شود، افزود: برای اسلامی شدن اقتصاد، لازم است که زکات درست و بجا مصرف شود.
وی با اشاره به اینکه اگر در جامعه زکات پرداخت شود اما بدون نظم و تحت مدیریت ولی فقیه نباشد، فایده ندارد، افزود: در حوزه اقتصاد یکی از موارد مهم پرداخت زکات است که باید با نظارت ولی فقیه و با دستور ایشان باشد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 800 میلیون گرسنه درجهان وجود دارد، گفت: این درحالیست که 2 میلیارد و 100 میلیون انسان، در جهان از چاقی رنج می برند.
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه نظر ولایت فقیه در اقتصاد، حقوق، سیاست، اخلاق و رفتار شرط است، ادامه داد: ما باید در تمام ابعاد زندگی نظرات ولایت فقیه را به صورت عملی پیاده کنیم.
وی گفت: هم اکنون در شهرستان بیرجند بیش از هشت هزار متر حوزه علمیه با کمک خیرین در حال احداث است که همزمان با دهه مبارک فجر 3 هزار و 500 مترمربع از این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
وی به برخی دیگر از پروژههای در حال ساخت با کمک خیرین در استان اشاره کرد و افزود: مصلی المهدی(عج) بیرجند، مرکز شیمی درمانی، زائرسرا، و پایگاه فرهنگی خراسان جنوبی در مرکز کشور از جمله این پروژه هاست که با کمک خیرین در حال ساخت است.
امام جمعه بیرجند به برخی از مراکز دینی که نیازمند همت خیرین است اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز مساجد استان، مرکز مهدویت، بنیاد بین المللی غدیر و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از جمله این مراکز هستند که در حال حاضر مکانی برای استقرار ندارند ونیاز است که خیرین در این حوزه ورود پیدا کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با بیش از 150 هزار کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی کمتر از یک میلیون نفر یکی از استانهای پهناور کشور است، گفت: تراکم جمعیت در این استان، پایین است و لذا این مهم خدمات رسانی به مردم را بسیار دشورا کرده است.
" محمد حسینی" با بیان اینکه نگهداشت و ثبات جمعیت در استان باتوجه به مرزی بودن بسیار مهم است، افزود: این استان دارای 450 کیلومتر مرز مشترک جمعیت با افغانستان است که این موضوع هم یک تهدید و هم یک فرصت برای خراسان جنوبی محسوب می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان از نظر صنعتی، جزو استانهای کم برخوردار در سطح کشور است، گفت: خراسان جنوبی به لحاظ معادن جزو استانهای غنی بویژه در دو شهرستان نهبندان و طبس است.
وی به تجارت خراسان جنوبی و افغانستان اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه روزانه بیش از 400 دستگاه کامیون کالا به افغانستان صادر می شود.
حسینی به سبقه فرهنگی خراسان جنوبی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خراسان جنوبی در زمینه علوم قدیم، مراکز چندصد ساله دارد و در بحث علوم جدید نیز بعد از دارالفنون و رشدیه تبریز، مدرسه شوکتیه بیرجند تاسیس شده است که این مهم نشان از فرهنگی بودن استان دارد.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی هم اکنون بیش از 17 سال است که با محرومیت ها و خشکسالی دست و پنجه نرم می کند، گفت: مردم این استان در عین محرومیت، انسانهایی دین دار و مومن هستند به طوری که در زمینه کمک به محرومین و همچنین کمک به مراکز دینی، همواره جزو استانها برتر کشور است.665


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن