تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه سازندگي دراستان لرستان فعال شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۵۳ب.ظ)
معاون توسعه منابع انساني استانداري لرستان کارگاه سازندگي دراستان لرستان فعال شده است معاون توسعه منابع انساني استانداري لرستان گفت: کارگاه سازندگي دراستان لرستان فعال شده است.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، علي کوراني فر در جلسه شوراي اداري استان لرستان با تبريک به مناسبت هفته پژوهش گفت: پژوهش شرط توسعه استان لرستان است و کشور در اين شرايط به اين مقوله نياز دارد.
وي افزود: بعد از برگزاري انتخابات رياست جمهوري فضاي شور و نشاط و همدلي در استان لرستان مهيا شد.
وي درادامه به انتخاب استاندار بومي اشاره کرد و گفت: آقاي بازوند با توانمنديها و مسائل و مشکلات استان آشنايي کامل داردواقدامات موثري براي توسعه استان انجام داده اند.
وي اظهارداشت: ظرفيتها و اقداماتي که تاکنون بلااستفاده مانده بودند توسط استاندار فعال شده است، نظير فرودگاه خرم آباد که از چهار پروازدر هفته به بيش از 28 پرواز افزايش يافت، همچنين پرواز خرم آباد - مشهد و خرم آباد -عسلويه برقرارشده و پروازهايي کيش و عتبات عاليات در دستور کارقراردارد.
وي به افزايش حضور سرمايه گذاران بخش خصوصي در استان اشاره کرد و گفت: مجتمع کشت و صنعت با 1360 هکتار زمين کشاورزي که بيش از 11 سال از تعطيلي آن مي گذرد با تلاشهاي مديريت ارشد استان ايام دهه فجر به بهره بردارري مي رسد.
معاون توسعه منابع انساني استانداري لرستان با بيان اينکه کارگاه سازندگي دراستان لرستان فعال شده است گفت: پروژهاي رآهن ، آزادراه، سدها و ايستگاههاي پمپاژ در زمان استاندار فعال شدند.
کوراني عنوان کرد: تنها راه برون رفت از مدار توسعه نيافتگي استان لرستان جذب سرمايه‎گذار و سرمايه‎گذاران بخش خصوصي است.
وي گفت: از خانم ابتکار مي خواهيم توجه ويژه اي به طرحها و برنامه هاي محيط زيست استان لرستان داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن