تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمايت هاي قوه قضاييه؛ براي مقابله با تصرفات نهاد هاي خاص، مشکلي وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۷ب.ظ)
مدير کل بازرسي سازمان محيط زيست؛ با حمايت هاي قوه قضاييه؛ براي مقابله با تصرفات نهاد هاي خاص، مشکلي وجود ندارد مدير کل بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات سازمان محيط زيست گفت: برخي از تصرفات استان تهران و البرز مرکزي توسط نهاد ها و ارگان هاي خاص صورت گرفته است که براي تمامي اين موارد پرونده تشکيل شده است.
سيد احمد نبوي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين که يکي از اتفاقات که در برخورد با متصرفان اراضي براي ما پيش آمد، مقاومت هايي بود که از جانب برخي ارگان ها و شرکت هاي تعاوني وارد مي شد، اظهار داشت: در ورجين، با شهرداري و شرکت هاي تعاوني مسکن ارگان هاي مختلف طرف بوديم که کار را کمي سخت کرد اما کار را متوقف نکرده و نمي کنيم.
مدير کل بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات سازمان محيط زيست با اشاره به حضور برخي نهاد هاي خاص در تصرفات اراضي گفت: خوشبختانه با حمايت قوه قضاييه، در مقابله با اين افراد و نهاد هاي خاص مشکلي نداريم و به زودي خبر پيروزي سازمان محيط زيست در پرونده يک تصرف بزرگ که توسط تعاوني هاي مسکن صورت گرفته است را اعلام خواهيم کرد.
وي افزود: در منطقه البرز مرکزي، يک تعاوني مسکن بزرگ که اتفاقا در ميان خود تعاوني مسکن نيروهاي مصلح را نيز دارد، يک تصرف بزرگ کرده است که با تلاش محيط زيست و کمک دادگاه، به زودي اين تصرفات باز پس گيري مي شود.
نبوي تصريح کرد: ما با هر گونه تصرف در مناطق 4 گانه حفاظت شده برخورد خواهيم کرد و هيچ ترسي از مواجه با متصرفان نداريم.
اين مقام محيط زيستي کشور در مورد بازرسي و نظارت بر کار باغ وحش ها و سيرک ها نيز گفت: علي رغم اينکه برخي از صاحبان سيرک ها از رانت هاي قوي بهره مي برند، با تمام قدرت کار نظارت خودمان را پيش مي بريم و البته در اين راه با فشار ها و تماس هاي گوناگوني نيز مواجه هستيم.
وي با اشاره بر اين مطلب که حساسيت بر روي سيرک ها بسيار زياد تر از باغ وحش ها است، گفت: سخت گيري ما در سيرک ها به دليل نوع آزار و اذيتي که حيوانات مي بينند، بيشتر است اما در باغ وحش ها، با توجه به اينکه اکثر حيوانات قابليت زندگي در طبيعت را نداشته و يا از دست داده اند، نظارت ما همراه با کمک براي استانداردسازي مکان هاي نگهداري خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن