تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام بنیاد شهید: گلزارهای شهدا تا پایان سال ساماندهی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام بنیاد شهید: گلزارهای شهدا تا پایان سال ساماندهی می شوند قزوین - ایرنا - قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون 65 درصد گلزراهای شهدا در کشور ساماندهی شده و موارد باقیمانده تا پایان سال تکمیل می شود.


به گزارش ایرنا، محسن انصاری که به قزوین سفر کرده است، روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین افزود: بیش از 19 هزار گلزار شهدا در کشور داریم که 222 هزار شهید در آنها آرمیده اند.
وی گلزار شهدای قزوین را در کشور نمونه دانست و اظهارکرد: البته سنگ مزار شهیدان باید ترمیم و از جنس خوب استفاده شود.
انصاری ادامه داد: برای اتمام مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین نیازمند تامین اعتبار هستیم که امیدواریم با همکاری استانداری این پروژه بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی افزود: این طرح 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت جذب اعتبارات لازم، در مدت زمان منطقی به اتمام می رسد و جامعه هدف بنیاد از امکانات آن بهره مند می شوند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره حل مشکل حالت اشتغال ایثارگران نیز گفت: با ارسال پرونده های ایثارگران به کمیسیون حالت اشتغال، مشکل آنان برطرف شده و دیگر دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.
انصاری افزود: اشتغال مهم ترین دغدغه ایثارگران و خانواده آنان است که اگر در این زمینه خود ایثارگران از حقوق خودشان اطلاع داشته باشند، می توانند این مشکل را از دستگاه های مربوطه پیگیری کنند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز سه شنبه در سفر به استان قزوین، ضمن بازدید از موزه شهدای این شهر، از نزدیک در جریان وضعیت ساماندهی مزار شهیدان قزوین قرار گرفت و با مسوولان در این خصوص به گفت و گو نشست.
انصاری در حاشیه بازدید از موزه شهدا گفت: موزه شهدای قزوین گنجینه ای از آثار رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و بسیار ارزشمند است.
وی افزود: این گنجینه ارزشمند و فرهنگ ایثار و شهادتی که توسط آنان خلق شد، می تواند مسیر هدایت نسل های آینده باشد.
انصاری اظهارکرد: قزوین زادگاه شهدای بزرگواری چون شهیدان رجایی، بابایی، لشگری و سایر بزرگان بوده که بخشی از میراث معنوی و خاطرات آنان در این موزه جمع آوری شده است.
قائم مقام بنیاد شهید برای حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به قزوین سفر کرده است.
7389/ 614/ 2025


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن