تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانونمداری موجب تحویل به موقع بودجه شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قانونمداری موجب تحویل به موقع بودجه شد
کد خبر: ۴۵۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ - 09 December 2014


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قانونمداری دولت موجب تحویل به موقع لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده کل کشور به مجلس شده است.

به گزارش ایرنا؛حجت الاسلام «محمد رجایی»افزود: یکی از نقاط قوت و اقدامات مثبت در عملکرد دولت دکتر روحانی که پارسال و امسال شاهد آن بوده ایم تحویل به موقع لایحه پیشنهادی بودجه در زمان قانونی است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام موجب می شود مجلس فرصت کافی برای بررسی بدون عجله و تحت فشار لایحه پیشنهادی را داشته باشد و با فراق بال به بررسی یکی از مهمترین قوانین مدیریتی کشور بپردازد.
 
وی افزود: در نهایت این روند منجر به تصویب به موقع لایحه بودجه قبل از پایان سال می شود، بنابراین بودجه و برنامه توسعه دستگاهها، دوایر دولتی و به تبع آن دیگر مجموعه ها برای سال آینده در زمان مناسب به دست آنان می رسد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در کنار این نقطه قوت و تحویل به موقع لایحه پیشنهادی بودجه، می تواند با ابلاغ قانون بودجه در ماههای اول سال در روند تاثیرگذاری مثبت و تعیین تکلیف دستگاههای دولتی برای انجام وظایف و اجرای طرحهای ملی و استانی موثر واقع شود.
 
وی همچنین بسته شدن بودجه سال آینده کل کشور را بر اساس بهای نفت به ارزش 72 دلار از سوی دولت منطقی ارزیابی و بیان کرد: با توجه به شرایط و نوسانات موجود در بازار نفت، در نظر گرفتن این رقم برای نفت اقدامی آینده نگرانه و کاملا منطقی محسوب می شود.
 
دومین بودجه دولت تدبیر و امید در قالب لایحه بودجه سال 1394 کل کشور یکشنبه 16 آذر ماه 1393 توسط رییس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن