تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی 20 میلیاردریال اعتبار از محل ره آورد سفر دولت برای آق قلا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیش بینی 20 میلیاردریال اعتبار از محل ره آورد سفر دولت برای آق قلا آق قلا - گرگان - ایرنا - فرماندار آق قلا از پیش بینی مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به گلستان در بخش مدیریت بحران و پیشگیری از سیلاب در این شهرستان خبر داد.


"الیاس هیوه چی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هنوز تخصیص این مقدار اعتبار قطعی نشده و باید منتظر ابلاغ آن ازسوی هیات دولت به استانداری گلستان بود.
وی، علاج بخشی سد وشمگیر، استقرار اداره بنیاد مسکن، تعمیر و مرمت پل تاریخی آق قلا، اخصیص اعتبارات ویژه برای بهسازی زیرساخت های فرسوده شبکه های آب و فاضلاب و برق و نیز اجرای طرح های کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته را ازمهمترین خواسته های مردم آق قلا در سفر دولت تدبیر و امید به گلستان بیان کرد.
هیوه چی، اضافه کرد: این خواسته ها علاوه بر استانداری گلستان برای طرح درجلسه هیات دولت در استان، به نماینده اعزامی دولت به آق قلا نیز ارائه شده است.
وی بابیان اینکه هم اکنون دو سوم جمعیت افزون بر 133هزار نفری شهرستان درمناطق روستایی سکونت دارند، تصریح کرد: استقرار اداره بنیاد مسکن می تواند از صرف وقت و هزینه اهالی برای مراجعه به بنیاد مسکن گرگان در امور مرتبط با مقاوم سازی مسکن و اجرای طرح هادی روستاها، جلوگیری نماید.
فرماندار آق قلا همچنین با اشاره به درخواست مردم روستای "دوگونچی" این شهرستان در سفر رییس جمهوری به گلستان، گفت: توقف قطار رییس جمهوری و دیدار دکتر روحانی با مردم، یک رخداد بزرگ تاریخی برای اهالی این روستا بود.
هیوه چی، حضور استاندار گلستان در روستای دوگونچی یک هفته پس از سفر رییس جمهوری را نیز نشاندهنده عزم و جدیت دولت در رفع مشکلات پیش روی اهالی این روستا دانست و افزود: استاندار امروز در دیدار با اهالی روستا قول مساعد برای رفع مشکلات پیش آمده بدلیل اجرای راه اهن گرگان - اینچه برون را دادند.
وی اضافه کرد: مردم این روستا با آگاهی از اهمیت اجرای پروژه راه آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان و نقش آن درتوسعه و رونق اقتصادی کشور و استان گلستان، منتظر رفع مشکل این روستا از طریق مجاری قانونی و با تدبیر دولت و مسوولان هستند.
بدلیل اجرای بخشی از خط آهن گرگان - اینچه برون و ابنیه های آن، برخی راه های ورودی و داخلی این روستای 2هزارو 500 نفره که درفاصله افزون بر سه کیلومتری از مرکز شهرستان آق قلا واقع می باشد، مسدود شده است.
رییس جمهوری در سفر هفته گذشته دولت به گلستان به هنگام بازگشت از مراسم افتتاح راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان، در محل روستای دوگونجی شهرستان آق قلا توقف کرده و با اهالی دیدار و به استاندار و وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی مشکلات این روستا دستور دادند.
/7479/601


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن