تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802804600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات شهرداري تهران به عزاداران حسيني در تهران و کربلا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۰ب.ظ)
ارائه خدمات شهرداري تهران به عزاداران حسيني در تهران و کربلا مدير کل فرهنگي شهرداري تهران برنامه ارائه خدمات شهرداري تهران به عزاداران حسيني به مناسبت اربعين در دو شهر تهران و کربلا را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبادالله رمضاني عنوان کرد: شهرداري تهران از روز جمعه برنامه بدرقه زائران حرم حرمين شريفين را از ميدان امام حسين (ع) اجرا مي کند. بر همين اساس، تمامي کاروان هاي زيارتي که به قصد کربلا تهران را ترک مي کنند مي توانند با حضور در ميدان امام حسين (ع) در برنامه ويژه ما شرکت کنند.
وي در ادامه تصريح کرد: علاوه بر بدرقه زانران، معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران در نظر دارد تا در روز اربعين برنامه راهپيمايي از ميدان امام حسين (ع) به سمت حرم عبدالعظيم حسني را اجرا کند.
به گفته رمضاني اجراي اين برنامه از منطقه 7 شهرداري تهران شروع مي شود و قرار است با همکاري و مشارکت مردم در مناطق 13، 14، 15، 16 و 20 که در مسير راهپيمايي هستند ايستگاه هاي صلواتي و فرهنگي برپا شود تا اين راهپيمايي با شکوه و عظمت به سرانجام برسد.همچنين، شهرداري تهران در راستاي تسهيل رفت و آمد زائران با ساماندهي پايانه هاي شهري و استقرار اتوبوس، امکانات لازم براي انتقال زائران به نقاط صفر مرزي را فراهم کرده است.
مدير کل فرهنگي شهرداري تهران در ادامه با اشاره به برنامه هاي فرهنگي شهرداري تهران در مرزهاي کربلا تصريح کرد: از روز شنبه کتابچه هايي مرتبط با موضوع مسووليت فرهنگي در تيراژ 200 هزار نسخه در مناطق مرزي شلمچه، چزابه و مهران توزيع شد.
ضمن اينکه شهرداري منطقه 5 در مرز مهران، شهرداري منطقه 4 در مرز چزابه و شهرداري منطقه 6 در مرز شلمچه مسووليت اجراي برنامه هاي فرهنگي، پذيرايي و اسکان مردم را بر عهده گرفته اند.
علاوه بر اين، همکاران باغ موزه دفاع مقدس نيز به منظور تسهيل عبور و مرور مجموعه زائران از مرز وارد عمل شده و خدمات لازم را ارئه مي دهند.
رمضاني افزود: ارائه خدمات به زوار و عزارداران حسيني از سوي شهرداري تهران تنها به مرزها محدود نمي شود. در واقع، شهرداري تهران مسووليت ساماندهي بخش هاي فرهنگي شهر کربلا، اسکان و پذيرايي بخشي از زائران را بر عهده گرفته است.
مسووليت ما در عراق در دو بخش نظافت و رفت و روب شهر و ارائه خدمات فرهنگي و توزيع محصولات فرهنگي تعريف مي شود. قرار است تا معاونت خدمات شهري شهرداري تهران به همراه جمعي از داوطلبان با حضور در ورودي هاي حله، بغداد و نجف به کربلا مسئوليت نظافت اين بخش ها را بر عهده بگيرند. علاوه بر اين، شهرداري تهران با برپايي چادر از تمامي زائراني که علاقه مند به نظافت داوطلبانه شهر کربلا هشتند، ثبت نام به عمل مي آورد.
مدير کل فرهنگي شهرداري تهران گفت: ارائه خدمات فرهنگي و توزيع محصولات فرهنگي همچون سربند از ديگر برنامه هايي است که از سوي بسيج شهرداري تهران اجرا مي شود. علاوه بر اين، بسيج شهرداري تهران با استقرار موکب هايي در مسير هاي ورودي به کربلا به ويژه نجف از زائران حسيني پذيرايي مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن