تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802418752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کنسرسیوم مشارکت شرکت‌های مادر تخصصی بهره برداری بخش خصوصی– عمومی در صنعت CNG


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دادرس خبر داد
تشکیل کنسرسیوم مشارکت شرکت‌های مادر تخصصی بهره برداری بخش خصوصی– عمومی در صنعت CNG
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG، از تشکیل کنسرسیوم مشارکت شرکت‌های مادر تخصصی بهره برداری بخش خصوصی – عمومی در صنعت CNG، خبر داد و گفت: هدف از این کنسرسیوم ایجاد شناخت از وضع موجود جایگاه ها و بهره برداران از جایگاه‌های CNG و تدوین رویه های متحدالشکل و یکسان در نظارت و کنترل واگذاری و بهره برداری از جایگاه ها است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اردشیر دادرس در همایش هم اندیشی صنعت سی ان جی، با بیان اینکه در حال حاضر بهره برداری از جایگاه های CNG در کشور، به عنوان یکی از خدمات عمومی، از طریق واگذاری مدیریت بهره برداری هر یک از جایگاه ها توسط سازمان مالک زمین جایگاه به شرکت های مجاز بهره بردار انجام می شود، افزود: بیش از 220 شرکت مجاز و بیش از 850 مالک با مشکلاتی در حوزه تأمین هزینه های نگهداری و بهره برداری مواجه هستند.
 
وی افزود: این روند واگـذاری نتیجه مطلوب را برای هیچ کـدام از ذينفعان این حوزه  در بر نداشته است. 

رییس انجمن جایگاه داران سی ان جی تصریح کرد: بنابراین روش واگذاری مدیریت جایگاه ها باید به گونه ای تغییر نماید که با وحدت رویه و انسجام یکپارچه شرکت های مادر تخصصی بهره برداری ایجاد گردد. 

دادرس با اشاره به اینکه در حوزه بهره برداری از جایگاه های CNG بکارگیری"کنسرسیوم مشارکت بخش خصوصی " روش مناسب و مطلوب روز دنیا به شمار می رود،اظهار داشت: منظور از "کنسرسیوم مشارکت بخش خصوصی " که "واگذاری امتیاز" است، که براساس آن بخش عمومی امتیاز ارائه خدمات عمومی و ساخت مستحدثات مربوطه را  (یا بدون بهره برداری) همراه با تأمین مالی به بخش خصوصی واگذار می کند. 

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG، ارتقاء کیفیت و ایمنی و ایجاد ساز  و کار اجرایی، فنی و مدیریتی بهینه جهت اجرای بهینه خدمات توزیع سوخت در مجاری عرضه CNG  در سطح کشور، استاندارد سازی در حوزه های مختلف کار جایگاه های عرضه سوخت CNG شامل ( تجهیزات، تاسیسات، ابنیه، مبلمان، نمای خارجی، مدیریت انسانی، مدیریت مالی، خدمات رفاهی، و غیره)، ایجاد امکان و توسعه مدیریت پذیری و مسئولیت پذیری جایگاه های عرضه سوخت بدون توسعه منابع مالی و انسانی در بخش دولتی، توسعه و امنیت سهم بازار برای کارگزاران و بنگاه های خدماتی بخش خصوصی از طریق کسب رضایت بخش های کارفرمایی دولتی و عمومی، مشتریان و علاقه مندی ایشان به تقویت و ادامه همکاری جهت تثبیت بازار برای مدت نامحدود را از چشم‌انداز کنسرسیوم بهره‌برداران برشمرد.
 
دادرس، ایجاد شناخت از وضع موجود جایگاه ها و بهره برداران از جایگاههای CNG ، تدوین راهکار متمرکز سازی شرکت های بهره بردار جایگاه های CNG ، تدوین رویه های متحدالشکل و یکسان در نظارت و کنترل واگذاری و بهره برداری از  جایگاه های CNG ،  از اهداف اجرای طرح کنسرسیوم بهره برداران  یاد کرد.

وی تاکید کرد:‌ توازن و تعامل حقوق 4 طرف اصلی ( کارفرما- بهره بردار- مشتری- مدیریت طرح) Win ، نگرش بلند مدت به جهت توسعه پایدار، نوآوری و رقابت در فرایند بهره برداری با کاهش قیمت و افزایش کیفیت ، حفظ ارزش دارای های بخش عمومی و خصوصی را از دیگر اهداف اجرای طرح کنسرسیوم بهره برداران به شمار می رود.
 
رییس انجمن جایگاه داران CNG در ادامه به تدوین رویه های نظارت مدیریت طرح CNG و انجمن صنفی پرداخت گفت: بررسی و مطالعه تجارب سایر سازمان ها و نظارت و ارزیابی زیر مجموعه های کنسرسیوم، دریافت دیدگاه ها ، نظرات و نیازهای ذینفعان شامل: متولیان و ساستگذاران مرتبط در وزات و انجمن، صاحبنظران و خبرگان امر از جمله رویه های این مدیریت به شمار می رود.
وی در ادامه به طراحی جایگاه های جدید با برندهای جدید اشاره کرد، گفت:‌ مکان یابی جایگاه ها،انجام طراحی های مربوط به ساخت جایگاه و نظارت بر اجرا از دیگر طراحی های این جایگاه ها است.

وی تاکید کرد: طراحی به سازی و توسعه جایگاه های قدیمی درحال حاضر به 4 روش از جمله  ارزیابی شرایط جایگاه برای توسعه ، شناسایی سناریوهای توسعه برای جایگاه، تدوین و تهیه نقشه های توسعه ای برای جایگاه و نظارت بر اجرا  صورت می گیرد.

دادرس با اشاره به اینکه این کنسرسیوم در چهار فاز عملیاتی خواهد شد گفت: تدوین چارچوب طرح متمرکزسازی شرکتهای بهره بردار جایگاه های CNG، همکاری در اخذ تصویب چارچوب طرح متمرکز سازی از مراجع مرتبط، تدوین الگوی سازمان مطلوب شرکتهای بهره بردار و رویه نظارت مدیریت طرح های CNG و انجمن صنفی و طراحی و مشاوره و نظارت بر استقرار رویه ها و الگوهای مطلب و و احداث و بهبود جایگاه ها از طریق ارزیابی و تعیین صلاحیت شرکت های بهره بردار مادر تخصصی از جمله مراحل اجرایی این کنسرسیوم است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن