تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802712824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بردبار: صحبت‎های ناطق‌نوری تاسف‌آور است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بردبار: صحبت‎های ناطق‌نوری تاسف‌آور است
کد خبر: ۴۵۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ - 09 December 2014


بهمن و بابک بردبار پس از اینکه در رقابت‎های قهرمانی کشور از یک سوءقصد جان سالم به در بردند، حالا پیگیر پرونده شده‎اند.


به گزارش ایسنا،این پدر و پسر اهل گیلان در جریان رقابت‎های بوکس قهرمانی کشور و برای اینکه قانون را اجرا کرده‎اند، مورد سوءقصد قرار گرفتند. آنها که برای پیگیری پرونده به خرم‎آباد آمده بودند ساعتی در خبرگزاری ایسنا حضور یافتند.


آنان بعد از سانحه تصادف با اینکه بدون عصا راه می‎رفتند اما درد در جسم و روح‎شان هویدا بود و علاوه بر زخم‎های روحی که خیلی آزارشان می‎داد، هنوز بخیه‎هایی ‎در صورت داشتند.


بردبارِ پدر، 58 سال است در بوکس فعالیت دارد و می‎گوید که زندگی‎اش را صرف این رشته‎ی ورزشی کرده است. همچنین بردبارِ پسر نیز بعد از سال 69 که تصادف می‎کند و پزشک‎ها او را از بوکس منع کرده بودند، روی به داوری می‎آورد و بعد از چند ماه مدرک داوری را می‎گیرد و الان علاوه بر اینکه داور بین‎المللی است، کتاب‎های قضاوت بوکس را نیز ترجمه می‎کند.


نکته جالب توجه جایی بود که در بسیاری از مواقع وقتی صحبت‎ها تمام می‎شد، آنان شعری را ضمیمه می‎کردند و شنیدیم که هر دو شاعر هستند و دفتر شعر دارند.


بعد از اینکه صحبت‎هایی مطرح شد و دوست نداشتند که رسانه‎ای شود، بهمن بردبار گفت: نامه‎ای از طرف فدراسیون به دست من به‎عنوان رئیس کمیته اجرایی رسید که افراد 19 تا 40 سال می‎توانند در رقابت‎ها شرکت کنند پس من که مجری هستم نباید اجازه می‎دادم کسی خلاف قانون روی رینگ برود.


وی ادامه داد: من نمی‎توانم اجازه بدهم مشت‎های سنگین روی سر یک جوان 18 ساله یا مرد 45 ساله بخورد. در بوکس رقابت‎های رده سنی نونهالان و پیشکسوتان نداریم، چون فدراسیون جهانی به‎خاطر خطراتی که برای این سنین دارد، اجازه این کار را نمی‎دهد.


رئیس کمیته اجرایی فدراسیون با بیان اینکه از طرف آقای ناطق نوری سالیان سال است که مسئول برگزاری رقابت‎های قهرمانی کشور هستم، اضافه کرد: شخصی با سفارش و رفیق‎بازی قصد شرکت در رقابت‎ها را داشت اما من آدم نفوذناپذیری هستم و موافقت نکردم و در این بین مظلوم واقع شدم و آن حادثه رخ داد.


او خاطرنشان کرد: از سال 68 با ناطق نوری دست اخوت داده‎ و تا الان همراه وی بوده‎ام. فدراسیون به‎علت بحران مالی، بابت رقابت‎های قهرمانی کشور هیچ‎ پولی به مسئولان اجرایی رقابت‎های قهرمانی کشور پرداخت نمی‎کند ولی ما چون از خانواده بوکس هستیم از زن و بچه خودمان می‎زنیم تا این ورزش پا بگیرد.


بردبار با بیان اینکه بوکس بسیار قانون‎مند است و نباید دچار این حوادث شود، تصریح کرد: در سال‎های قبل چنین اتفاقاتی می‎افتاد که اگر فدراسیون با قاطعیت برخورد می‎کرد، هرگز شاهد تکرار آن اتفاقات نمی‎بودیم. "به جرم دلدادگی ما را زدند به دار" به هیچ عنوان نمی‎گذارم دو تا بوکسور نامتجانس با هم مبارزه کنند و خودم را مسئول می‎دانم.


همچنین بابک بردبار که از صحبت‎های رئیس فدراسیون بوکس ناراحت بود، گفت: اگر به قوانین جزیی مکلف باشیم و عمل کنیم و وادار نباشیم که با "سفارش" آنها را نادیده بگیریم، بدون شک با چنین حوادثی برخورد نمی‎کنیم. سال‎های گذشته در سالن رقابت‎ها برای داورها و اعضای اجرایی اتفاقاتی می‎افتاد که اگر برخورد قاطع صورت می‎گرفت امروز شاهد این اتفاق نمی‎بودیم.


وی اضافه کرد: بوکسور، مربی یا یکی از اعضای تیم خیلی راحت در جمع اعتراض و توهین می‎کند اما در خفا با یک عذرخواهی بخشیده می‎شود. "اعتراض در انظار و بخشش در خفا" به ضرر بوکس است و باید روزی جلوی آن گرفته شود.


این داور بین‎المللی با بیان اینکه به من توصیه شده که مصاحبه نکنم، تأکید کرد: شنیده‎ام اگر مصاحبه کنم برخوردهای حذفی با من صورت می‎گیرد. عمر بنده در داوری بوکس می‎گذرد و یک ریال پول هم کسی به من نمی‎دهد. مترجم قوانین بوکس هستم و دو ماه پیش برای گذراندن دوره داوری با هزینه خودم به ایتالیا رفتم. نباید تلاش کنند دهان من را ببندند، تلاش بنده مبارزه با تخلفات و اعتلای فدراسیون است.


بردبار با اشاره به مصاحبه رئیس فدراسیون که گفته این تصادف در بیرون از سالن بوده و به فدراسیون بوکس ارتباطی ندارد، اظهار کرد: می‎خواهم بدانم پس این قضیه به کجا ربط دارد؟ ما در لرستان چه‎کار می‎کردیم و علت این سوءقصد چیست؟ ممانعت ما به‎خاطر دفاع و پاسداری از فدراسیون بوده، اگر خدایی نکرده اتفاقی می‎افتاد چه کسی می‎خواست جواب بدهد و فدراسیون زیر سوال می‎رفت. تحمل دردهای تصادف را داریم اما تحمل صحبت‎های آقای ناطق‎ نوری را نداریم و زخم این صحبت‎ها بیشتر است.


وی در ادامه صحبت‎هایش گفت: پدر من بعد از حدود شش دهه فعالیت در بوکس این‎گونه دستمزد می‎گیرد! از تصادف و ضربه‎ای که خوردم خدا را شاهد می‎گیرم ناراحت نیستم اما از صحبت‎های رئیس فدراسیون ناراحتم. ناطق نوری بعد از 50 ساعت که از حادثه گذشت به ما زنگ زد اما بقیه عوامل فدراسیون به‎ویژه دوستانی که در محل برگزاری رقابت‎ها حضور داشتند، سنگ تمام گذاشته و ما شرمنده آنان هستیم. وقتی پدرم به هوش آمد اولین صحبتش این بود که جدول رقابت‎ها را نوشته‎اید و همه کسانی که آنجا بودند از این حرف به گریه افتادند.


داور بین‎المللی بوکس تأکید کرد: پیام صحبت‎های رئیس فدراسیون خیلی بد است. وی می‎گوید هر کسی بخواهد می‎تواند این کار را انجام دهد و فدراسیون کاری با آن ندارد که این تأسف‎آور است. ما یک خانواده هستیم و پشتوانه ما بزرگ خانواده(رئیس فدراسیون) است و در چنین مواقعی انتظار داریم پشت ما را خالی نکند. من و پدرم بوکس را از صندلی ریاست شروع نکرده‎ایم. ما از دویدن در باغ، عرق ریختن و مشت‎خوردن استارت زده‎ایم و در راستای قانون برای بوکس حاضریم هر کاری انجام دهیم.


بردبار درباره اینکه آن بوکسور قصد داشت با تیم چه استانی در پیکارها شرکت کند، گفت: نفر ششم تیم استان سیستان و بلوچستان بود و نامه آن دست ماست. می‎گویند این آقا لرستانی است پس چرا از استان دیگری آمده است؟ ای کاش دوستان شفاف‎سازی کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن