تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802213971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروانی: قراردادم سه ساله است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیروانی: قراردادم سه ساله است
کد خبر: ۴۵۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 08 December 2014


سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید که از ابتدا نامش در بین گزینه‌های فدراسیون قرار داشته است.


امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره روند انتخاب خود برای این جایگاه در حالی که نامش جزو شش گزینه ابتدایی فدراسیون نبوده است، گفت: نام من جزو گزینه شش گزینه ابتدایی بود. از همان ابتدا مسئولان فدراسیون با من تماس گرفتند و به من گفتند که به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان مطرح هستم و از بنده برنامه خواستند. من برنامه خودم را تقدیم فدراسیون کردم و برای انجام یک کار شخصی به سفر خارجی رفتم. زمانی که برگشتم فدراسیون از من خواست تا در جلسه کمیته‌ فنی از برنامه ام دفاع کنم. در آن جلسه به جز من خداداد عزیزی، حمید علیدوستی، اکبر محمدی و یک نفر دیگر که نامش در خاطرم نیست حضور داشتند. بعد از جلسه من و علیدوستی به عنوان گزینه‌های اصلی مدنظر کمیته‌ فنی و توسعه قرار گرفتیم. بعد از این که هیات رییسه فدراسیون ما را تایید کرد، روز سه شنبه یا چهارشنبه بود که بنده را به عنوان سرمربی معرفی کردند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد شما با فدراسیون منعقد شده است؟ خاطر نشان کرد: توافقات صورت گرفته است و قرار است زمانی که آیت اللهی از سفر برگشت، قرارداد امضا شود.


پیروانی با بیان این که قراردادش با فدراسیون سه ساله خواهد بود، گفت: مهر ماه سال آینده مسابقات انتخابی قهرمانی جهان را خواهیم داشت. مهر ماه دو سال آینده مرحله نهایی برگزار خواهد شد و اگر تیم برای مسابقات جهانی انتخاب شود، مهر ماه سال بعد از آن عازم مسابقات جهانی خواهد بود. اگر تمام این مراحل طی شود این تیم سه سال در اردو خواهد بود، ولی اگر در هر مرحله‌ای حذف شود دیگر به مرحله بعد پا نمی‌گذارد.


سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان درباره برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا نیز، اظهار کرد: متاسفانه ما 26 آذر ماه یک بازی تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان ایتالیا داریم که نه به شرایط سنی جوانان ما می خورند و نه به شرایط سنی تیم ملی نوجوانان چرا که از نوجوانان ایران بزرگترند. این توافقی است که قبلا برای بازی با نوجوانان ایران صورت گرفته است،‌ فدراسیون به دلیل این که احساس می‌کرده است که این تیم به مسابقات جهانی صعود می‌کند این بازی را تدارک دیده است.


وی ادامه داد: ما برای این بازی از بازیکنانی دعوت ‌کرده‌ایم که نه در شرایط سنی نوجوانان قرار دارند و نه در شرایط سنی جوانان چرا که سن‌شان یک سال از جوانان کوچک‌تر است.


سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان در پاسخ به این سوال که دعوت از چنین بازیکنانی کار شما را سخت نمی‌کند؟ گفت: به هر حال چون این توافق از قبل صورت گرفته است، ما در این بازی حاضر می‌شویم شاید بتوانیم از این تیم چند بازیکن را مورد استفاده قرار دهیم.


پیروانی درباره برگزاری اردو درقطر و شرکت در یک تورنمنت چهار جانبه نیز، خاطر نشان کرد: باشگاه اسپایر قطر که رائول گونزالس را به عنوان مدیر برنامه دارد، این تورنمنت را برگزار می‌کند. در این تورنمنت چهار جانبه تیم‌های ملی جوانان قطر، دانمارک، ایران و تیم باشگاهی اسپایر قطر حضور خواهند داشت که از 20 دی ماه نیز آغاز می‌شود.


سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان با بیان این که امیدواریم تا برگزاری تورنمنت قطر به ترکیب نهایی مورد نظر برسیم، گفت: ما زمان کافی در اختیار نداریم. یک اردوی سه روزه برای بازی با ایتالیا خواهیم داشت و یک اردوی سه روزه را نیز قبل از تورنمنت قطر و بعد از آن حدود 20 دی ماه عازم قطر خواهیم بود.


وی درباره نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی جوانان نیز اظهار کرد: ما پنج ورودی برای تیم داریم. تیم ملی نوجوانان لیگ برتر، دسته یک و دسته دو کشور، لیگ جوانان کشور، نظر کارشناسان و همکاران محترم در استان‌ها و بازیکنان شاغل در خارج از کشور.


سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره تعامل با کارلوس کی‌روش نیز گفت: هنوز با ایشان جلسه‌ای نداشته ام، ولی برای بنده افتخار است که بتوانیم از نظرات کی‌روش استفاده کنیم. به هر حال ما سعی می کنیم با همه تیم‌ها تعامل داشته باشیم. من یک معلم هستم و اهل تعامل و معتقدم همیشه چند فکر بهتر از یک فکر است.


وی با بیان این که امیدوارم با تغییرات مدیریتی در فدراسیون شاهد تغییر در برنامه‌ها نباشیم، گفت: به هر حال قرارداد من با شخص خاصی نیست و من با فدراسیون قرارداد دارم و هر کسی رییس فدراسیون باشد باید از این قرارداد تبعیت کند. اگر قرار باشد اتفاقات گذشته تکرار شود این مسئولان رده بالاتر هستند که باید ورود کنند.


سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال شاهد رییس جدیدی باشد و آن شخص تمایلی برای ادامه همکاری با من نداشته باشد، دست هم دیگر را به گرمی می‌فشاریم، ولی مطمئنا فوتبال ما شاهد مشکلات عدیده‌ گذشته می‌شود.


امیر حسین پیروانی درباره نقاط مختلف و مشکلات آزار دهنده در رده جوانان، خاطر نشان کرد: آنچه که در رده جوانان آزار دهنده است،‌ عدم توجه باشگاه‌ها به سطوح پایه است. شاید بازیکنانی که در باشگاه‌ها در سطوح پایه و به خصوص جوانان کار می‌کنند از آمادگی جسمانی کافی برخوردار نباشند و ما نمی‌توانیم آنها را رصد کنیم.


وی در این باره ادامه داد: به همان میزان که به تیم‌های بزرگسالان توجه می‌شود به تیم‌ها پایه هم باید توجه شود. ما می‌توانستیم آماده‌ترین بازیکنان را داشته باشیم.


پیروانی گفت: ممکن است ما بازیکنان را یک یا دو هفته‌ قبل از مسابقات به اردو دعوت کنیم و آنها شرایط جسمانی خوبی نداشته باشند. اگر مدیران باشگاه توجه بیشتری به سطوح پایه کنند، فوتبال قطعا از شرایط فعلی خارج می‌شود.


سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان درباره برنامه‌هایش بریا آماده سازی بازیکنان از لحاظ روانی نیز اظهار کرد: کادر فنی که مدنظر بنده هستند، قطعا همه جوانب را در نظر خواهند گرفت. اساتیدی در کنار ما خواهند بود که بحث ارتقا قابلیت‌های ذهنی بچه‌ها را پیگیری خواهند کرد.


پیروانی در این باره افزود: طبیعتا بازیکنان و حتی ما مربیان نیاز داریم که یک مرد برجسته از لحاظ روانی با ما کار کند. من شخصا با روانشناس موافق نیستم، بلکه باید اساتید برجسته در کنار ما حضور داشته باشد و در زمینه ارتقای قابلیت‌های ذهنی و آماده کردن بازیکنان برای مسابقه کار کنند.


وی حلقه مفقوده فوتبال کشور را اهمیت دادن به آمادگی ذهنی بازیکنان دانست و خاطر نشان کرد: یک سرمربی نمی‌تواند ذهن بازیکن را آماده مسابقه کند و این کار نیاز به یک متخصص در کنار تیم دارد.


پیروانی در ادامه این گفت و گو به برنامه‌ها و اهدافش از سرمربیگری تیم ملی جوانان اشاره کرد و افزود: من دستیار مربیان بزرگی همچون شادروان ناصر حجازی، محمد مایلی کهن و غلامحسین پیروانی بوده‌ام و تجارب گرانبهایی را از کار در کنار این عزیزان کسب کرده‌ام و می‌خواهم این تجارب را در اختیار جوانان قرار بدهم. امیدوارم به همراه کادر فنی خودم، یک گروه تاثیرگذار برای فوتبال کشور باشیم.


وی ادامه داد: هدف من تنها این نیست که جام قهرمانی به دست بیاورم، بلکه می‌خواهم با کمک همه مجموعه فوتبال یک فرد تاثیرگذار باشم و آینده را برای فوتبال بسازم و بازیکنانی را تربیت کنم که سال‌های سال به فوتبال کشور کمک کنند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند. در کنار این امیدوارم با گرفتن نتایج خوب دل مردم را شاد کنم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن