تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802445288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش‌های همه جانبه برای ۴۴ ساله شدن حسرت المپیک |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تلاش‌های همه جانبه برای ۴۴ ساله شدن حسرت المپیک
تیم ملی امید در ایران، قرار نیست ‌سرانجام خوبی داشته باشد و این بیشتر از اینکه به مسائل درون زمین مربوط باشد، به مشکلات مدیریتی ما باز‌می‌گردد؛ جایی که ما هر سه سال یک بار و در آستانه المپیک دست به کار تشکیل تیمی به نام تیم ملی امید می‌شویم
کد خبر: ۴۵۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ - 08 December 2014


به طرز خیلی جالبی همه پیش‌بینی‌ها پیرامون تیم ملی امید، یکی یکی محقق می‌شود و اگر قرار بر همین باشد، شاید خیلی عجیب نباشد که این تیم ملی امسال هم راه به جایی نبرد تا حسرت حضور فوتبال ایران در المپیک ۴۴ ساله شود. 


به گزارش «تابناک»، روز گذشته همان طور که پیش‌بینی می‌شد، حبیب کاشانی از مدیریت تیم ملی امید کناره‌گیری کرد تا مأموریت ۵۴ روزه او در تیم ملی امید ـ که از ۲۲ مهر ۱۳۹۳ آغاز شده بود و بدون انتخاب سرمربی برای این تیم بی‌نتیجه مانده بود ـ پایان یابد. 


البته پیش از این نیز همان گونه که باز هم پیش‌بینی می‌شد، زلاتکو کرانچار به دلیل داشتن مشکلات اخلاقی و فرهنگی، نتوانست تأییدیه وزارت ورزش و جوانان را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید به دست آورد.


همه اینها پس از آن رخ داد که تیم ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره با نتایج بسیار ضعیفی از دور گروهی مسابقات حذف شد و تازه بعد از این حذف بود که فدراسیون مثلا به خود آمد و با انتخاب حبیب کاشانی به ‌عنوان مدیر، سعی کرد با یک توجه ویژه به تیم امید، این تیم را برای راهیابی به المپیک آماده کند؛ اما نتیجه این عزم راستین مدیران فدراسیون چه شد؟ بلاتکلیفی تیم ملی امید بعد از نزدیک به دو ماه. 


بنا بر این گزارش، هم‌اکنون و در حالی که چهارشنبه گذشته رقبای ایران در انتخابی المپیک مشخص شدند و این رقابت‌ها از مارس ۲۰۱۵، نزدیک به سه ماه دیگر، آغاز می‌شود، ما هنوز به طرز جذابی تیم ملی امید نداریم. آخرین باری که بازیکنانی در قالب تیم ملی امید دور هم گرد آمدند، به بازی‌های آسیایی اینچئون باز‌می‌گردد که حوالی شهریور امسال بود و نلو وینگادا به زور یک تیم را دور هم جمع کرده بود. 


حالا بر فرض که تکلیف سرمربی تیم ملی امید در همین هفته مشخص شود، باز هم ‌مشکل بزرگ دیگری بر سر راه این تیم وجود دارد و آن اینکه اصلا باشگاه‌ها راضی می‌شوند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید بگذارند؟! 


تجربه گرد هم آمدن این تیم در شهریورماه امسال ‌نشان داد که ‌تیم‌های باشگاهی ایران با توجه به برنامه‌های فشرده لیگ و جام حذفی و بازی‌ها و اردوهای تیم ملی بزرگسالان چندان علاقه‌ای به در اختیار قرار دادن بازیکنان خود به تیم ملی امید ندارند و باز هم مانند دوره قبل، باید تیم امید با ترکیب نصفه و نیمه تمرینات خود را انجام دهد تا در لحظات آخر همه راضی شوند بازیکن به این تیم بدهند. 


گویا همه این شواهد‌ نشان می‌دهد، ‌تیم ملی امید در ایران، قرار نیست ‌سرانجام خوبی داشته باشد و این بیشتر از اینکه به مسائل درون زمین مربوط باشد، به مشکلات مدیریتی ما باز‌می‌گردد؛ جایی که ما هر سه سال یک بار و در آستانه المپیک دست به کار تشکیل تیمی به نام تیم ملی امید می‌شویم تا شانس خود را برای راهیابی به المپیک بیازماییم و بعد شکست می‌خوریم و در یک رکود سه ساله دیگر فرو می‌رویم تا المپیک بعدی. 


امسال که البته به لطف مدیران فوتبال و ورزش کشورمان رکورد زدیم و در فاصله سه ماه تا برگزاری رقابت‌های انتخابی هم همچنان تیم ملی امید نداریم!















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن