تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سقز: جامعه اسلامی از ناهنجاری ها دور خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه سقز: جامعه اسلامی از ناهنجاری ها دور خواهد ماند سقز – سنندج - ایرنا - امام جمعه سقز گفت: جامعه ای که بر مبنای اخلاق اسلامی، تربیت شود، همواره از ناهنجاری ها به دور خواهد بود و فعالیت های ضد ارزشی در اجتماع نشانه دور بودن از این نوع تربیت است.


به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالرحمان حسین زاده روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سقز بر ترویج و توسعه اخلاق اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: جامعه ای که با الگوگیری از اخلاق اسلامی زندگی کند با کمترین مشکل و معضل فرهنگی دچار خواهد شد.
علی اکبر ورمقانی، فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این نشست با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی در جامعه، خواستار تلاش تمامی ادارات و نهادها در راستای کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی شد.
احمد امینی، مشاور فرهنگی و دانشگاهی فرماندار شهرستان سقز هم در این نشست با بیان اینکه در سال 93 این شورا با محوریت اصلاح الگوی مصرف، امر به معروف و نهی از منکر و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد چندین جلسه برگزار کرده است پیشنهاد داد در جلسات باقی مانده سال پیرامون ارتقای ارزش های اخلاق در اجتماع، افزایش سرمایه های اجتماعی و قانون گرایی بحث و تبادل نظر شود.
در ادامه این نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی ارائه کردند.
شهر سقز به عنوان دومین شهر بزرگ استان کردستان در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.ک/2
533


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن