تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد نمايندگان شرکت زونس آلمان از سيستم مکانيزه پست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰ق.ظ)
بازديد نمايندگان شرکت زونس آلمان از سيستم مکانيزه پست نمايندگان شرکت زونس آلمان از فرايندهاي پستي اداره کل پست استان تهران و تجزيه مبادلات بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، دوتن از نمايندگان شرکت انحصاري زونس آلمان که يکي از شرکت هاي پيشرو در صنعت پست به شمار مي رود از نحوه انجام فرايند آماده سازي و رهسپاري مرسولات پستي اداره کل پست استان تهران و تجزيه مبادلات بازديد کردند.
در ادامه اين بازديد نمايندگان زونس آلمان طي نشستي با حضور نصيري معاون برنامه ريزي و توسعه مدير عامل، بوداغي، معاون فني مدير عامل، هادوي، مدير کل پست استان تهران و تجزيه مبادلات، ترکيان، مدير کل مهندسي عمليات پستي، محسني، مدير کل برنامه، بودجه و توسعه زيرساخت، حي شاد، مدير کل ايجاد، توسعه و راهبري سرويس هاي نوين، در خصوص نحوه فعال سازي و راه اندازي سيستم هاي مکانيزه و جايگزين کردن دستگاه هاي مناسب جهت عمليات ابطال و تجزيه و تفکيک مرسولات پستي بحث و تبادل نظر کردند.
بر اساس اين گزارش پيش بيني شده است نمايندگان شرکت ياد شده از شيفت شبانه تجزيه و مبادلات پست استان تهران نيز بازديد نموده و طي کارشناسي و بررسي فني درخصوص قابليت انجام کار و راه اندازي سيستم sorting مکانيزه جهت فرايند آماده سازي و رهسپاري مرسولات اعلام نظر کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن