تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801777603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي مبارزه با اعتياد اقدامات پليس به تنهايي کافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۵ب.ظ)
فرماندهي انتظامي استان قم : براي مبارزه با اعتياد اقدامات پليس به تنهايي کافي نيست فرمانده انتظامي استان قم تصريح کرد: گسترش مواد مخدر صنعتي باعث ايجاد آسيب پذيري بيشتر در بين مصرف کنندگان شده است و کشفيات سال گذشته نشان مي دهد که فعاليت قاچاقچيان در ارتباط با مواد مخدر صنعتي افزايش يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،فرمانده انتظامي استان قم در نشست خبري که در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم برگزار شد، دراين مدت سه هزار و 400 قاچاقچي، فروشنده مواد مخدر و معتاد تابلو در استان قم در چنگال قانون گرفتار شده اند تاکيد کرد: براي مبارزه با اعتياد اقدامات پليس نمي توانند به تنهايي کفايت کنند و در اين زمينه نيازمند اقدامات پيشگيرانه دستگاه هاي ذيربط و همکار با ستاد مبارزه با مواد مخدر هستيم.
وي افزود: مواد مخدر همواره خطر و تهديدي براي ساير جرائم بر شمرده مي شوند و ردپاي اعتياد و مصرف مواد همواره در بسياري از جرائم خشن ديده مي شود.
سردار کاظم مجتبايي تصريح کرد: گسترش مواد مخدر صنعتي باعث ايجاد آسيب پذيري بيشتر در بين مصرف کنندگان شده است و کشفيات سال گذشته نشان مي دهد که فعاليت قاچاقچيان در ارتباط با مواد مخدر صنعتي افزايش يافته است.
وي ادامه داد: از ابتداي سال 93 تاکنون بيش از 3,5 تن انواع مواد مخدر در قم کشف شده است که در اين ارتباط بالغ بر سه هزار و 400 نفر نيز دستگير شده‌اند.
مجتبايي با اشاره به اين که 90 درصد کشفيات مواد مخدر در استان قم در مورد ترانزيت مواد از شرق به مرکز کشور است گفت: خوشبختانه دام تورهاي بازرسي ما قوي است و با اشراف اطلاعاتي خود اقدام به انهدام باندهاي مواد مخدر مي کنيم.
سردار مجتبايي با تاکيد بر اينکه جرم مواد مخدر جرمي است که بر ساير جرايم سايه انداخته است، اظهار کرد: جرايمي مانند سرقت در سايه مواد مخدر رشد مي‌کنند و براي مقابله با آن مسئولان بايد اقدامات کنترل‌کننده را انجام دهند.
وي با بيان اينکه خطر آسيب مواد مخدر صنعتي روز به روز در حال افزايش است، گفت: آمارها نشان مي‌دهد که فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر در زمينه مواد مخدر صنعتي بيشتر از ساير مواد است و گرايش به مواد مخدر صنعتي در ميان مصرف‌کنندگان نيز افزايش چشمگيري پيدا کرده است.
سردار مجتبايي گفت: پليس استان قم با قدرت در کنار ساير مسئوليت‌هايي که عهده‌دار است در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر تلاش مي‌کند ولي چنانچه پيش از اين نيز اشاره شد اقدامات مقابله‌اي به تنهايي کافي نيست و بايد اقدامات درماني و پيشگيري و همچنين اطلاع‌رساني دقيق توسط رسانه‌ها در اين زمينه صورت گيرد.
.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن