تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون والیبال تا پایان سال 94نیازی به اعتبارات دولتی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فدراسیون والیبال تا پایان سال 94نیازی به اعتبارات دولتی ندارد ساری-ایرنا- رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در حال حاضر 75درصد هزینه های این رشته ورزشی از طریق بخش های خصوصی تامین می شود، گفت: فدراسیون والیبال تا پایان سال 94نیازی به اعتبارات دولتی ندارد.


" محمد رضا داورزنی " شامگاه دوشنبه پس از برگزاری انتخابات مجمع هیات والیبال مازندران به خبرنگار ایرنا افزود :به رغم اینکه اقبال عمومی به رشته ورزشی در یک سال اخیر 10 برابر بیشتر از گذشته شده است، اما مشکلی در هزینه های مسابقات و کمبودی در زیر ساخت مشاهده نمی شود.
رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه کمبودی نداریم و هر اندازه که لازم باشد امکانات و تجهیزات این رشته ورزشی را فراهم خواهیم کرد، اظهار داشت: ورزش و ظرفیت های کشور را می شناسم و از وجود ظرفیت های بالا در کشور نیز مطلع هستم.
داورزنی ادامه داد: سازمان بسیج کشور بیش از دو هزار سالن در سال های اخیر افتتاح کرده است ، شمار زیادی سالن والیبال و بسکتبال در کشور وجود دارد ، شهرداری تهران بیش از 120 سالن ویژه بانوان دارد ، اما آیا از این امکانات و ظرفیت های ایجاد شده استفاده مناسبی می شود.
وی تصریح کرد: در تمامی استان ها ظرفیت بالایی در زمینه سالن ورزشی ، توپ و تور و دیگر نیازهای رشته والیبال وجود دارد که با هماهنگی آموزش و پرورش ،سازمان بسیج ، نیروهای مسلح و دیگر نهاد های دولتی و غیر دولتی می توان از امکانات آنان استفاده کرد.
رییس فدراسیون والیبال از تفاهم نامه با اداره کل تربیت بدنی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و نیروهای مسلح خبر داد و بیان داشت: هر چقدر اقبال عمومی به والیبال در کشور بوجود بیاید با مدیریت و همکاری می توان از این امکانات استفاده کرد.
داورزنی به وجود بیش از سه هزار سالن نیمه کاره در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل زیر ساختی در ورزش والیبال وجود ندارد.
وی با بیان اینکه امروز والیبالیست ها در اردوهای نونهالان و نوجوانان برای حضور در المپیک 2020 در حال آموزش هستند، گفت: در حال حاضر اعضای تیم ملی والیبال رفتن به سکوی المپیک آینده را برنامه ریزی کرده اند.
وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران یکی از دو تیم صعود کنده از آسیا به بازی های المپیک خواهد بود، بیان داشت: تیم ملی ایران در المپیک آینده جزو چهار تیم و یکی از تیم های روی سکو خواهد بود.
داورزنی گفت: این باور در بازیکن و مربی را باید ایجاد کنیم.
انتخابات مجمع هیات والیبال مازندران با حضور رییس فدراسیون عصر امروز در ساری برگزار شد و " میلاد تقوی" با 16 رای به عنوان رییس هیات به مدت چهار سال انتخاب شد.ک/3
2585/608


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن