تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داورزنی: 12سال برای اجرای برنامه ها کافی است/ میزبانی ایران برای صعود والیبال به المپیک مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: داورزنی: 12سال برای اجرای برنامه ها کافی است/ میزبانی ایران برای صعود والیبال به المپیک مهم است تهران - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال گفت : 12سال برای اجرای برنامه ها از سوی روسای فدراسیون های ورزشی کافی است و آنان در این مدت می توانند اهم برنامه ها و اهداف خود را به اجرا گذارند، بنابر این آیین نامه جدید برای محدود کردن مدت ریاست بر فدراسیون ها به حداکثر سه دوره خوب است.


محمدرضا داورزنی قبل از سفر به تایلند برای شرکت در نشست هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در باره نگرانی ها در خصوص احتمال بازپس گیری میزبانی قهرمانی 2015 آسیا از ایران گفت: در این نشست درباره میزبان این مسابقات هم صحبت خواهد شد، اگر چه قبلا اعلام شد که این میزبانی به ایران داده شده است، اما به سبب مسایل پیش امده درکنگره فدراسیون بین المللی والیبال، اعلام کردند که باید در نشست هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا هم این مسئله مورد تایید قرار گیرد.
درکنگره فدراسیون بین المللی والیبال درایتالیا میزبانی مسابقات نوجوانان جهان در سال 2015 به ایران داده شد، اما بعد اعلام شد که این میزبانی به آرژانتین واگذار شده است.
رییس فدراسیون والیبال ایران فشار برخی کشورها و ادعای آنها در باره عدم حضور زنان درسالن های ورزشی در ایران و دستگیری یک زن ایرانی - بریتانیایی که به ادعای آنان برای تماشای دیدار ایران و ایتالیا در لیگ جهانی تلاش کرده بود، موجب این انتقال میزبانی از ایران شده است.
محمدرضا داورزنی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه سیاست کلی فدراسیون والیبال این بود که در رده های سنی پایه میزبانی نگیرد و بیشتر سراغ بزرگسالان برود، گفت: ایران نامزد میزبانی قهرمانی زیر 23 سال جهان و نوجوانان جهان شده بود که از طرف فدراسیون بین المللی تکلیف شد با توجه به سابقه ایران در میزبانی این رقابت ها، میزبانی نوجوانان جهان را بپذیریم.
رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: در نهایت به دلیل دستگیری یک فرد غیر ورزشی در مکانی غیر ورزشی، نوجوانان جهان به آرژانتین داده شد و زیر 23 سال ها را نیز به امارات دادند.
وی بابیان اینکه برای ایران میزبانی قهرمانی والیبال آسیا مهم است، گفت: قبلا قرار بود این رقابت ها به میزبانی جده در کشور عربستان سعودی برگزار شود که این کشور انصراف داد و ایران، قزاقستان و استرالیا برای میزبانی آن نامزد شدند و در حاشیه اجلاس ایتالیا، قزاقستان و استرالیا را مجاب کردیم میزبانی به ایران داده شود.
داورزنی با اشاره به مسایل پیش آمده و سخنرانی رییس فدراسیون بین المللی والیبال در کنگره جهانی که در نتیجه میزبانی نوجوانان جهان به آرژانتین رسید، گفت:به دلیل بروزاین مسایل میزبانی قهرمانی آسیا نیز باید مجددا در هیات رییسه آسیا مطرح و تایید شود. آنان تصمیم گیری را منوط به نشست هیات رییسه که از روز دوشنبه دربانکوک آغاز می شود، کردند. فدراسیون والیبال آماده است که دراین نشست ازمیزبانی ایران دفاع کند.
وی به آخرین تصمیم فدراسیون بین المللی والیبال مبنی بر اینکه قهرمانان پنج قاره جهان مستقیما به المپیک ریو صعود خواهند کرد، اشاره کرد و گفت : برای همین موضوع میزبانی آسیا برای ایران خیلی مهم است. براساس نامه فدراسیون بین المللی والیبال قهرمانان پنج قاره پنج سهمیه مستقیم المپیک را خواهند داشت. قبلا قهرمان چهار قاره مستقیم به المپیک صعود می کردند اما در آسیا باید مسابقات انتخابی برگزار می شد.
داورزنی در باره میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 آسیا که قرار بود در ایران برگزار شود، گفت: برای میزبانی این رقابت ها مشکلی نیست، اگر بخواهیم، برگزار می کنیم اما خودمان گفتیم چون قهرمانی آسیا در ایران برگزار می شود، زیر 23 ساله ها برود در کشوری دیگر که در نهایت تصمیم گیری در باره این موضوع نیز در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا انجام خواهد شد.

** هیات دولت تلاش کرد موضوع خانم قوامی به بحران تبدیل نشود
رییس فدراسیون والیبال در ادامه این گفت وگو با بیان اینکه تلاش داریم تا به فدراسیون بین المللی والیبال بفهمانیم که موضوع خانم قوامی هیچ ربطی به والیبال ایران ندارد، گفت: درست که دکتر گراسا نامه به رییس جمهوری ایران در این باره نوشته اما قوه قضاییه ایران مستقل است و رییس جمهوری کار نمی تواند در این قوه انجام دهد.
وی تصریح کرد: رییس جمهوری، هیات دولت، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال تلاش کردند که این موضوع به یک بحران تبدیل نشود و بهانه ای برای اقدام علیه نظام در فضای رسانه ای و مجازی نشود.
وی افزود: خوشبختانه با درایت قوه قضاییه این اتفاق افتاد و قاضی محترم پرونده نیز با قید وثیقه قوامی را آزاد کرد.
داورزنی با یادآوری اینکه وکیل خانم قوامی نیزتاکیدکرده است که پرونده موکلش بحث والیبال نیست و فعالیت علیه نظام در فضای مجازی است، گفت: خود قوامی نیز این موضوع را پذیرفته و ما انتظار داریم جامعه بین المللی در باره این موضوعات منطقی تر عمل کند و تحت تاثیر برخی رسانه ها قرار نگیرند. حال که ایشان آزاد شده اند، تلاش می کنیم از حق خودمان در هیات رییسه کفندراسیون آسیا دفاع کنیم.

** حضور سرپرست تیم ملی در انتخابات بسکتبال منتفی است
رییس فدراسیون والیبال در باره حضور سرپرست تیم ملی والیبال در انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت: حضور ایشان در انتخابات دو جنبه دارد، یکی شخصی است که انسان ها آزاد به تصمیم گیری هستند. جنبه دوم موضوع این است که تعدادی از علاقمندان پیش بینی کردند که آقای مشحون برای ثبت نام فدراسیون بسکتبال نمی آید و از آقای خوش خبر خواستند برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کند.
داورزنی تاکید کرد: طبیعی است که قلبا راضی نبودم امیر از والیبال جدا شود، اما به خواسته خانواده بسکتبال احترام گذاشتیم، اما حال که آقای مشحون ثبت نام کرده است، دیگر طبیعی است که خوش خبر در انتخابات شرکت نکند.

** سالن مهران مشکل امنیت جانی بازیکنان را دارد
رییس فدراسیون والیبال در باره حاشیه های هفته سوم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد گفت: فدراسیون والیبال از ابتدا هم با برگزاری مسابقات در سالن مهران مشهد مخالف بود. سالن مهران شرایط مناسب برای لیگ برتر والیبال را ندارد.
وی با بیان اینکه دوستان مشهدی به ما قول دادند شرایط را مهیا کنند و سالن بهشتی را آماده کنند، گفت: تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی روی داد این وعده ها را با تاخیر انداخت. سازمان لیگ در هماهنگی با مسئولان ورزشی مشهد تاکید کرده است که باید فضا برای برگزاری مسابقات والیبال آماده شود نه برای آشوب.
داورزنی تاکید کرد: متاسفانه مسئولین محلی در دیدار پیکان و میزان نتوانست مدیریت کنند، حضور تماشاچی زیاد در سالن ابتکار عمل را از آنان گرفت. در موضوع سالن مهران مشهد بحث رسانه ای و حاشیه ای نیست، بلکه بحث امنیتی و جان بازیکنان و کادر فنی مطرح است. وقتی در سالنی که یک هزار و 500 نفر ظرفیت دارد، 3 هزار نفر می آیند حتی برای تماشاگران نیز نگرانی هایی وجود دارد. به همین دلایل اعلام کردیم که مسئولیت را نمی پذیریم.
رییس فدراسیون والیبال افزود: اداره کل ورزش استان و باشگاه میزان اعلام کردند که هنوز سالن بهشتی برای برگزاری لیگ برتر والیبال آماده نیست و سازمان لیگ نیز به دوستانمان در مشهد گفته اند که اگر شوای تامین شهر مشهد مسئولیت را بپذیرد، می توان مسابقات را در سالن مهران برگزار کرد. یکی از کارهای پیشگیری این است که ورود تماشاچی با ظرفیت کمتری انجام شود، وقتی سالن امنیت ندارد باید کمتر از ظرفیت به سالن ورود کنند که قابل کنترل در مواقع بحرانی و خطر باشد. بازیکنان هنگام ورود و خروج از سالن، نگرانی برخورد اجسام را دارند زیرا تمام تماشاگران به آنان کاملا مشرف هستند.
وی تاکید کرد: بنابر این برای مسابقات بعدی در سالن مهران باید الزاما شواری تامین مسئولیت را بپذیرد.
داورزنی در باره احکام صادره از سوی کمیته انضباطی و انتقاداتی که به این احکام می شود، گفت: به رای کمیته انضباطی احترام می گذاریم. بازیکن رفته بازی کند و وقتی امتیاز می آورد طبیعی است که شادی کند، البته بازیکنان نیز باید با توجه به شرایط مسابقه، خود را کنترل کنند، احکام کمیته انضباطی نیز با همین هدف است که اگر در آینده بازیکنان در شرایط مشابه بودند، خود را بهتر کنترل کنند. برخی بازیکنان مسابقه میزان و پیکان جریمه شدند و برخی دیگر نیز تذکر کتبی و شفاهی گرفتند.
وی با یادآوری اینکه مشکل دیدار پیکان و میزان جای دیگری بود، گفت: فحاشی ها، پرتاب اشیا و هسته های خرما را کسان دیگری انجام دادند و برای مجازات آنان باید تماشاگران را مجازات کنیم. التبه کمیته فنی و کادر فنی که در برگزاری این مسابقه بودند، نتوانستد شرایط را کنترل کنند. طبیعی است که وقتی تماشاگر کنترل نشود، این مسایل بوجود می آید. اساس ورزش لذت تماشاگر از رقابت است. باید در چارچوب مقررات تیم خودمان را تشویق کنیم و اینکه بخواهیم با هر وسیله تیم حریف را تضعیف کنیم، با اصل فلسفه وجودی ورزش مغایرت دارد.

** درد اقدامات تروریستی ارائه چهره نامطلوب از اسلام است
رییس فدراسیون والیبال در باره انفجار در مسابقات والیبال افغانستان گفت: ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین صدمات را از ترویست خورده است و بیشترین شهید را در این حوزه داده است. چند وقت پیش سالگرد شهادت تعداد زیادی از فوتبالیست ها و تماشاگران فوتبال ایران در منطقه ای نزدیک ایلام بود که در زمان جنگ و همزمان با دیدار دو تیم فوتبال هواپیمایی عراقی آن منطقه را بمباران کردند.
وی با یادآوری اینکه انفجارهای متعددی در شهرها و مراکز جمعیتی، در راهپیمایی ها و در شهرهای و کشورهای مختلف بوجود می آید، گفت: ترویست های مختلفی به عناوین مختلف به این اقدامات ترویستی دست می زنند و طبیعی است که دلم انسان از اینکه یک نفر کشته شود، به درد می آید. اما درد آورتر این است که این اقدامات به نام اسلام رخ می دهد. گروه های داعش، القاعده و تکفیری جنایت می کنند، زیرا در مغز آنان این تفکر اشتباه را نهادینه کردند که اگر هدف های خود را منهدم کنند، به بهشت می روند.
داورزنی افزود: چهره بسیار خشن و نامطلوب از اسلام را به دنیا نشان می دهند که خیلی درد آور است. در صورتی که اسلام ناب محمدی، دین رحمت، مهربانی و فداکاری است. در افعانستان نیز تعدادی برای تماشای والیبال رفتند که در انفجار کشته شدند واقعا درد آور است، اما درد آورتر اینکه افرای که این کار را انجام می دهند به نام اسلام، خدا و قرآن این اقدامات ترویستی خود را انجام می دهند. افرادی که در این اقدامات کشته می شوند، همه بیگناه هستند و گروه های تروریستی داعش، القائده و تکفیری با افتخار اعلام کنند که این افراد را کشتند.
وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای برای مردم تعیین تکلیف و بدون قانون افرادی را می کشند و یا قتل عام می کنند. در قرن 21 شاهد کشتارهای از سوی گروه های ترویستی هستیم که خیلی وحشتناک و خطرناک است. این ترویست ها به خود اجازه می دهند که همه را، چه مسلمان شامل سنی و شیعه و غیر مسلمان شامل ادیان دیگر مانند مسیحیان را بکشند.

** 12سال ریاست برای دستیابی به اهداف کافی است
رییس فدراسیون والیبال درباره قانون جدید انتخابات فدراسیون ها و اینکه یک نفر تنها برای سه دوره می تواند رییس یک فدراسیون شود، گفت: این اتفاق در فدراسیون جهانی نیز افتاده است و یک نفر تنها سه دوره می تواند رییس باشد یعنی 12 سال و طبیعی است.
وی با بیان اینکه فکر می کنم هر مدیری در مدت 12 سال می تواند خواسته ها و برنامه ریزی های خود پیاده کند، گفت: وقتی در این مدت اهداف و برنامه ها پیاده شد، باید اجازه داد که افراد جدید با الگوهای نو و جدید این مسیر را امتحان کنند. باید زمینه را فراهم کرد که فکر جدید و خلاق توانایی خود را ثابت کنند. به نظر من هم نباید برخی مشاغل مادالمعمری شود. به همین دلیل با اصل این موضوع موافق هستم و انشالله زمینه ساز برای ورود افراد جدید شود.
داورزنی در باره ورود تحصل کرده ها به ورزش و تاثیر حضور آنان نیز گفت: فدراسیون والیبال قبل از اینکه وزارت ورزش اینگونه سیاست را مد نظر داشته باشد، این روند را دنبال کرده است. اعتقاد داریم عصر جدید عصر علم و تکنولوژی است و طبیعی است که سیستمی که با روش های آکادمی آشنا باشد، موفق خواهد شد. سیستم های سنتی زیاد موفق نیستند برای همین نیاز به افراد جوان و خلاق و تحصیل کرده داریم.
وی با بیان اینکه مدیریت کردن در یک فضای علمی و آکادمی که شعور آکادمی دارد، موفق تر خواهد بود، تاکید کرد: نمی توانیم تجربه افرای که عمر خود را در این حوزه ها گذاشتند، نادیده گرفت، اما طبیعی است که بپذیریم عصر جدید نیازمند نیروهای جوان، تحصیل کرده و با فهم آکادمی است. امیدوارم امکان حضور این افراد در کمیته های فدراسیون والیبال نیز بیشتر فراهم شود.
رییس فدراسیون والیبال در پایان در باره اسلوبوان کواچ سرمربی تیم ملی و برنامه های او برای این تیم گفت: فدراسیون والیبال با کواچ در ارتباط است و به زودی برنامه های سال آینده سرمربی تیم ملی نهایی می شود.
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران ساعت 21 امروز (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد بانکوک ترک می کند تا ضمن حضور در اجلاس سالیانه هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا در مراسم افتتاحیه این کنفدراسیون در بانکوک تایلند نیز حضور یابد.
بررسی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که در سال 2014 در رده های مختلف سنی برگزار شد، بررسی مجدد میزبانی جمهوری اسلامی ایران در قهرمانی سال 2015 آسیا و تعیین نحوه انتخاب سهمیه های آسیا در بازی های المپیک از جمله محورهای نشست هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا است که رئیس فدراسیون والیبال گرفتن تاییدیه نهایی میزبانی قهرمانی آسیا و صعود قهرمان این رقابت ها را از جمله اهداف اصلی خود برای حضور در این جلاس عنوان کرده است.
ورزشی(4)**1379


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن