تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر شهروند کرجی 600گرم زباله در روز تولید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هر شهروند کرجی 600گرم زباله در روز تولید می کند کرج-ایرنا-معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: به طور متوسط هر شهروند کرجی روزانه 600 گرم زباله تولید می کند.


به گزارش ایرنا، "حسن مدیرروستا" عصر دوشنبه دراولین همایش 137یاران که در باشگاه فرهنگی ،ورزشی میلاد شهرداری کرج برگزار شد، افزود: روزانه یک هزار تن زباله در مناطق 12گانه شهرداری کرج تولید می شود.
وی بیان کرد: تولید این مقدار زباله هزینه میلیاردی بر دوش مردم و شهرداری تحمیل می کند.
مدیر روستا ادامه داد: تنها 20 درصد زباله های تولیدی بازیافت می شود درحالیکه دفن 80 درصد آن در طبیعت با آسیب های زیست محیطی همراه است .
وی اظهارکرد: اگر هر شهروند روزانه 100 گرم از تولید زباله کاهش دهد، با هزینه صرفی جویی شده می توان ناوگان حمل ونقل عمومی و فضای سبز شهر بسامان کرد.
معاون خدمات شهر شهرداری کرج با بیان اینکه درآمدهای شهرداری توسط مردم تامین می شود، افزود: با این حال ، مردم باید با رعایت الگوهای شهری ضمن کاهش هزینه ها، شهرداری را در ارتقای خدمات رسانی و تغییر سیمای شهر یاری دهند.
مدیر روستا به فعالیت های سامانه 137 اشاره کردو گفت : این سامانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان شهری است و بطور قطع خواسته های مطرح شده مردم از طریق این بی پاسخ نمی ماند.
وی تاکید کرد: این سامانه بطور شبانه روز پاسخگوی شهروندان است که ترویج مشارکت عمومی از اهداف راه اندازی این سامانه به شمار می رود.
معاون خدمات شهر شهرداری کرج افزود: مدیریت شهری درصدد است تا طرح های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی را براساس ایده ها و نظرات مردم اجرایی کند و به همین دلیل سامانه 137 آماده دریافت نظرات مردمی است.
در این همایش از پنج تن از شهروندان کرجی که بیشترین همکاری را با سامانه اطلاع رسانی 137 شهرداری کرج داشتند، تجلیل شد.
این همایش با حضور عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس، مسوولان شهری و شماری از شهروندان در باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد.ک/3
7410/ 691


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن