تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805392960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت زائران عاشق کربلا در فرهنگسرای ابن سینا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روایت زائران عاشق کربلا در فرهنگسرای ابن سینا تهران-ایرنا- نمایشگاه عکس «روایت راه» تصاویری از مسیر پیاده روی زائران حسینی از نجف تا کربلا در فرهنگسرای ابن سینا به نمایش گذاشته شده است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این نمایشگاه همزمان با ایام چهلمین روز شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و در راستای تعظیم شعائر اسلامی و حماسه حسینی، برپا شده است.
در این نمایشگاه 20 عکس در ابعاد 70 در 50 از آثار مجید رفیعی و سید صادق حسینی با موضوع مسیر پیاده روی زائران حسینی از نجف تا کربلا، عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) در اقشار مختلف مردم به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه عکس «روایت راه» تا 30 آذرماه در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی میزبان علاقه مندان است.

** نمایشگاه عکس محرم در نگارخانه پردیسان دایر می شود
در آستانه فرارسیدن چهلمین روز شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای این امام همام، برای ماندگاری نهضت بزرگ عاشورا و گسترش فرهنگ عاشورایی نمایشگاه عکس محرم آثاری از فاطمه قانع برپا شده است.
این نمایشگاه 20 تابلو عکس در ابعاد مختلف با محوریت محرم و عاشورا، تعزیه خوانی، عزاداری امام حسین (ع) به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه عکس محرم تا 25 آذرماه از ساعت 8 تا 18 در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات برای عموم آزاد است.

**نمایشگاه عکس ماه محرم درفرهنگسرای شفق
نگارخانه فرهنگسرای شفق در ادامه فعالیت های هنری خود اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «عاشورا به روایت تصویر» دارد.
20 اثر به نمایش درآمده در این نمایشگاه، تصاویری از مراسم عزاداری ماه محرم در شهر خرم آباد است که توسط نیکزاد تولایی، مهدی ساعت ساز، سید مرتضی علوی، یعقوب قاسمی و پویا مولاپناه گرفته شده است.
نمایشگاه «عاشورا به روایت تصویر» تا 20 آذر ماه در نگارخانه فرهنگسرای شفق به نشانی خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان 21، بوستان شفق میزبان علاقه مندان است.

*سفالینه های فیروزه ای در گالری ابن سینا
نمایشگاه تخصصی سفالینه های فیروزه ای با 50 اثر از آثار فرناز منطقی تا 21آذرماه در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا برپاست.
فرناز منطقی متولد سال 1360 و فارغ التحصیل رشته سفال و سرامیک، فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی دانشگاه هنر تهران است.
وی همچنین عضو رسمی انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، عضو افتخاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی و نیز عضو سازمان صنایع دستی و گردشگری استان تهران است.
شرکت در نمایشگاه گروهی دانش آموزان و کسب رتبه اول در سال 1377 شرکت در نمایشگاه گروهی دانشجویان دانشگاه هنر در گالری لاله تیرماه 1385، نمایشگاه گروهی زنان سفالگرایران فرهنگسرای نیاوران 1386، نمایشگاه آثار 30 سانتی خانه هنرمندان ایران 1385، نمایشگاه مجسمه هنرمندان معاصر به نفع بیماران روان در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا 1386، شرکت در نمایشگاه گروهی در گالری سبلان آذر1385، نمایشگاه فارغ التحصیلان دانشگاه هنر، خانه هنرمندان ایران مرداد 1388 در کار نامه هنری فرناز منطقی به چشم می خورد.
او همچنین مدرس سفالگری در دو مقطع کودکان و بزرگسالان است.

*نمایشگاه نقاشی «پنجره»
این نمایشگاه با آثار نقاشی مهوش دولت آبادی به سبک انتزاعی و اکسپرسیونیستی تا 26 آّذرماه از ساعت 13 تا19 در فرهنگسرای ارسباران برپاست.
در این نمایشگاه 30 اثر نقاشی با تکنیک ترکیب مواد روی گونی با موضوع چهره و نمادها با خلق آثاری کاملا انتزاعی از این هنرمند به نمایش گذاشته شده است.
مهوش دولت آبادی متولد سال 1335 و فارغ التحصیل رشته بهداشت است. وی نقاشی را نزد کریم نصر، علی ندایی و فریماه فرهت نیا آموخته و از مدرسین طراحی و نقاشی است.
فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.

*تنوع در حومه درخت گیلاس در نگارخانه لاله
نگارخانه لاله با هدف بررسی پژوهشی بسترها و مولفه های شکل گیری آثار هنرمندان خودآموخته، دومین نمایشگاه سالانه آثار گروهی از این هنرمندان را با عنوان «تنوع در حومه درخت گیلاس» برگزار می کند.
این رویداد با هدف ارایه شوق تصویری و بکر هنرمندان برگزار می شود. هنرمندانی که از دیرباز تاکنون، فارغ از جریان های مرسوم و آکادمیک و به موازات آن در جامعه معاصر به تجسم احساسات خود ادامه داده اند.
در این رویداد آثار 13 هنرمند به نمایشگاه گردانی مرتضی زاهدی در قالب نقاشی، حجم و آثار تلفیقی به نمایش در خواهد آمد.
زنده یاد مکرمه قنبری، حسن حاضرمشار، داود کوچکی، علیخان عبدالهی، زنده یاد سلیم کرمی، ذبیح ا.. محمدی، امیر کمند، محسن رمزی، شهین بارور، تاج سر جعفری، اعظم فخر جلالی و محمد آریایی از جمله هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.
تفاوت این نمایشگاه نگارخانه لاله با سال گذشته در حضور چندین هنرمند جدید با تنوع بیان هنری از نقاط مختلف کشور است.
همچنین همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه، چندین کارگاه و نشست پژوهشی با حضور هنرمندان و کارشناسان نقد آثار هنری برگزار خواهد شد.
نمایشگاه «تنوع در حومه درخت گیلاس» تا 16 دی ماه از ساعت 9 تا13و 14 تا 19 به استثنای ایام تعطیل در نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبه روی پارکینگ طبقاتی میزبان علاقه مندان است.
تهرام/7245/1348


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن