تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب طرح‎هاي کشاورزي و صنايع تبديلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۷ب.ظ)
تصويب طرح‎هاي کشاورزي و صنايع تبديلي 34 ميليارد و 957 ميليون ريال براي اجراي طرح‎هاي زيربخش کشاورزي و صنايع تبديلي تصويب شده ‎است.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد مشايخي اظهار داشت: پيگيري ثبت فعاليت يک هزار و 300 نفر در سامانه رصد اشتغال انجام شده است.
مشايخي بيان داشت: طي شش ماه نخست سال جاري 48 فقره پرونده متقاضيان از محل کمک ‎هاي فني و اعتباري به مبلغ 34 ميليارد و 957 ميليون ريال براي اجراي طرح ‎هاي زيربخش کشاورزي و صنايع تبديلي بررسي، تصويب و بهشعبه ‎هاي بانک کشاورزي معرفي شده ‎اند.
مشايخي تصريح کرد: همچنين مجريان طرح‌هاي آبياري تحت فشار براي دريافت کمک سهم دولت «85 درصد بلاعوض» به مبلغ 70 ميليارد ريال در سطح يک هزار و 345 هکتار به صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي معرفي شده ‎اند.
معاون برنامه ‎ريزي و امور اقتصادي سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان با اشاره به اينکه اعتبار کافي براي اين امر تأمين شده است، گفت: از پيمانکاران براي انعقاد قرارداد اجراي آبياري تحت فشار دعوت به عمل ميآيد.
وي با اشاره به اينکه از ابتداي سال جاري تاکنون 150 مجوز تأسيس و بهره ‎برداري واحد صنعتي صادر شده است، افزود: آمارگيري پروژه محصولات زراعي به منظور تعيين سطح زير کشت و ميزان توليد آن ‎ها در سطح 156 آبادي شهرستان ‎هاي تابعه اجرا شده است.
مشايخي عنوان کرد: پروژه هزينه توليد محصولات عمده کشاورزي منطقه به منظور برآورد هزينه توليد در واحد يک هکتار از محصولات استراتژيک مانند گندم، جو، سيب ‎زميني، پياز، هندوانه، خيار، گوجه ‎فرنگي، ذرت دانه ‎اي و غيره اجرا شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن