تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور رزمندگان نوجوان در دفاع مقدس بيانگر بصيرت آن‌ها بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۲ب.ظ)
حضور رزمندگان نوجوان در دفاع مقدس بيانگر بصيرت آن‌ها بود امام جمعه باشت از توابع استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: حضور رزمندگان نوجوان در هشت سال دفاع مقدس بيانگر بصيرت و روحيه خداجوي آن‌ها بود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمين عبدالرحيم عبودي صبح امروز، 17 آذر، با حضور در يادواره شهداي دانش‌آموز شهرستان باشت که با حضور پرشور مسوولان شهرستاني، دانش‌آموزان بسيجي و خانواده معظم شهدا در سوله صالحين سپاه برگزار شد، گفت: حضور جوانان و نوجوانان ما در مراسم‌هايي از جمله يادواره‌هاي شهدا مي‌تواند اين افراد را بيمه کند و در تقويت باورهاي ارزشي آنان نقش مهمي دارد.
امام جمعه باشت افزود: يکي از بزرگترين و اساسي‌ترين تفاوت هشت سال دفاع مقدس با ساير جنگ‌هاي به وقوع پيوسته در دنيا حضور رزمندگان نوجوان و دانش‌آموز بود که داوطلبانه در ميدان جنگ حضور يافتند.
وي ادامه داد: رزمندگان نوجوان با اعتقادي راسخ و باوري محکم پا به ميدان گذاشته و اين بيانگر بصيرت والاي نوجوانان ما در دوره هشت سال دفاع مقدس است که چگونه يک نوجوان خودشناسي و خداشناسي را در ميدان جنگ جستجو مي‌کند.
عبودي با اشاره به اينکه سعادت، خوشبختي و لذت هر دو دنيا در پيمودن راه شهدا است از همه نوجوانان خواست مسير زندگي خود را با بصيرت بيابند چرا که اگر جز اين باشد به انحراف کشانده خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن